FIO

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Moucha 2. 10. 2017 15:18

tipnul bych si na zaměstnance co lidem luxuje účty u Fia
Moucha
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 2. 10. 2017 15:25

Tak jsem si to pro jistotu zkontroloval a u mne v IB je vše v pořádku a žádné peníze mi z účtů nezmizely. Pokud někomu zmizely peníze z účtu tak to je docela dost vážný problém pro banku a některým klientům to může také nadělat problémy, ale nějaké unáhlené kroky bych kvůli tomu nedělal. Bude záležet jak rychle a jak to FIO vyřeší. Problémy s bankovním systémem se můžou stát v každé bance a pokud se to nestává nějak často a banka to dostatečně rychle a rozumně vyřeší tak bych z toho nedělal nějakou katastrofu a účty kvůli tomu unáhleně nerušil.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Moucha 2. 10. 2017 15:50

No právě, oni přiznají problém, ale neřeknou co, kde ty peníze jsou atd. Nakonec se jedná už o skoro 100tis částku, která zmizela z účtu.
Není vidět, že byla přijmutá, není vidět že byla odepsaná, prostě jako kdyby ta platba neexistovala.
Pro jistotu už jsem to dal i na ČNB bo jim nějak nevěřím ve FIO, ten přístup mě docela zarazil.
Moucha
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 2. 10. 2017 16:01

Perfektní. Jedině ČNB a Finanční arbitr dokáže s FIO něco udělat.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 2. 10. 2017 17:20

Moucha:
A jak víš, že ti ty peníze už nevrátí? Kde ty peníze jsou ti neřekli asi proto, že to v tuto chvíli nevěděli. Nejdříve to asi musí zjistit co se stalo a prověřit jestli jsi ty peníze na účtu skutečně měl. Ty peníze se nemohou jen tak někde neznámo kde ztratit. Pokud to budeš reklamovat tak by snad měli dopátrat jestli ty peníze na tvůj účet přišly a co se s nimi stalo a vrátit ti je. Neměli by tě jen tak zbýt tím, že ty peníze nevidí a nic takového ti nepřišlo. Ty peníze přece musely jít přes nějaké banky, ČNB nebo já nevím přes co to chodí než to do FIO dorazí a tam by se snad mělo dát dopátrat v jejích záznamech jestli přes nich nějaká taková platba na tvůj účet šla.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod radecekh 2. 10. 2017 18:57

Moucha:
A to nemáte nastaveno, že při pohybu na účtu vám přijde mail? To považuju za takový rozumný základ bezpečnosti. Prostě se něco na účtě děje a já o tom hned vím.
Jinak to, že příchozí platba není vidět celá, bych bral jako pozitivum. Kdyby byla vidět příchozí a následně odchozí někam do pryč, bylo by to horší. Takhle si prostě počkáte, až ta platba přijde znovu.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod Moucha 2. 10. 2017 19:11

nemáme :)

jinak ty peníze nejsou ve výpisu nikde, ale byly tam. V bance tvrdí, že jim vůbec nepřišly :D Ale tak na základě čeho by je asi na účet připsali..
Sranda je, že ženské v US se potvrdil příjem, na základě toho odcestoval balíček do US a najednou na účtu peníze nejsou.
To jako fakt mi hlava nebere a ještě ty kecy že to řeší prioritně a přitom kulové.
Jsem fakt zvědav, nechápu jak někdo může sáhnout bez vědomí někomu na účet a sebrat mu peníze bez vědomí majitele když už je jednou připíšou
Moucha
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MildaX 2. 10. 2017 22:09

A nemohl by to být nějaký podvod se stornem platby od tvé zákaznice?
MildaX
Diskutér

Odeslat příspěvekod eL Ká 2. 10. 2017 22:24

Mezinárodní wire z USA se dá zrušit jen cca 30 minut po zadání, pak s tím nenadělá nic už ani pánbůh i kdyby to bylo omylem posláno na špatné číslo účtu. Amerika má v tomhle výrazně horší ochranu spotřebitele, než je v EU, jakmile se peníze jednou pošlou, jsou pryč. Takže na podvod ze strany zákaznice bych to neviděl.

Moucha: netrpělive čekáme na pokračování.
eL Ká
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jack111 2. 10. 2017 22:47

Banka snad může vzít peníze bez souhlasu majitele účtu, pokud je poslala na špatný účet.
Jack111
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 3. 10. 2017 00:18

Moucha: 2080 dolarů, to je asi 46 000 Kč. Pak ale píšeš, že zmizelo cca 100 000 Kč. To znamená, že FIO ti odmazalo i další platby?
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mimonik 3. 10. 2017 09:41

Ale mate pravdu, to Fio je nejaky zpomaleny.
Mimonik
Diskutér

Odeslat příspěvekod Moucha 3. 10. 2017 10:07

Dve platby z usa, obe pres 2tis dolaru, obe banka pripsala, zakaznikoj z us se potvrdilo ze jsou penize na uctu a na zaklade toho, ze mam penize na uctu odletelo do us zbozi.
Takze ted nemam ani zbozi, ani penize.
Ja porad nechapu jak banka muze bez meho vedomi odmazat penize z uctu bez nejake historie toho, ze tam penize byly. Mel jsem za to, ze co je pripsaný je připsaný a nikdo bez mého vědomí na to nesáhne.
Jinak nic noveho zatím, pořád mám čekat :D
Moucha
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 3. 10. 2017 10:30

To budeš čekat ještě dlouho, obávám se.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gman 3. 10. 2017 11:12

FIO konečně zavedlo platby na vybrané účty(šablona) bez nutnosti autorizace. Dále není už nutné autorizovat platby mezi vlastními účty. Volitelně lze vypnout autorizaci plateb do 5OO,-
gman
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků