Komerční banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 4. 12. 2021 10:00

vlaky777 píše:V únoru 2022 mi bode končit 3-leté období, kdy jsme měl účet - Můj účet GOLD s 100% slevou tj. zcela zdarma.

Včera jsem na schůzce s bankéřem a probírali jsme možnost investování do fondů a sdělil mi, že může požádat opět na 3-leté obdobé zdarma, určitě nebude problém.

Jen je třeba si nastavit do nějakého z námi nabízených fondů trvalý příkaz, třeba na částku klidně 500 Kč měsíčně a vše bude na 3. roky zdarma. On si to jenom zkontroluje a vyjímka bude schválená.

Napadlo mě, to tak udělat a příkaz nenechat provést ( abych nemusel investovat) a tím by to bylo vše vyřízené.

Tak přejdi na TOP nabídku a při obratu 100 000 Kč máš účet zdarma (včetně karty, převody, výběry v ČR i po světě, cestovní pojištění)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jjrr 4. 12. 2021 10:10

Ale otravování osobnim bankéřem s nabídkami nevýhodných produktů k tomu.
:D
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 4. 12. 2021 14:16

Čistě teoreticky mám osobní bankéřku, ale už několik let jsem ji neviděl ani si s ní nepsal. Mailem mi občas něco přijde, prohlédnu, posoudím a smažu.
Faktem je, že ten účet není ničím výjimečný proti běžným bezplatným účtům a mám ho tak nějak ze setrvačnosti. Snad to cestovko - jedno z mála kryje i zrušení letu, ne jen zpoždění.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stepan1998 7. 12. 2021 00:05

Dobrý den
řeším problém zaplacení letenek, neprošla mi platba online a tak jsem zkusil platbu převodem, ale nejde mi ji uskutečnit. Jelikož mi do mailu přistály tyto informace:
Jenže mezinárodní platba jde na mobilu poslat pouze v EUR, na počítači je sice kolonka CZK, ale když vše vyplním vyběhne mi, že na CZ účet v CZ korunách tento typ platby nejde uskutečnit. Když ale zkusím klasický český bankovní převod tak se mi nedaří nikam napasovat to Payment reference, což je asi něco jako variabilní symbol, ale do toho variabilního symbolu, či do jiného "symbolu" se to nevejde. Nevíte někdo co s tím?
Přílohy
Snímek obrazovky 2021-12-06 210112.jpg
Stepan1998
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fc70 7. 12. 2021 00:17

Kdybych musel, tak bych to poslal jako normální českou platbu a payment reference dal do zprávy pro příjemce. Ale předtím bych důkladně prozkoumal, jestli to opravdu nejde doplatit kartou.

(Varování: Nemám s Global Collect vůbec žádnou zkušenost a nemůžu ti nic slíbit.)

-- 7. 12. 2021 00:19 --

Jo a prodejce ses ptal? Běžné aerolinky přece mají někoho na telefonu nebo aspoň nějaký chat.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod slavo963 7. 12. 2021 06:04

Je to normalni cesky ucet v Deutche Bank, posli to jako radi kolega domaci platbu s referenci do zpravy pro prijemce. Muzes pouzit lokani format nebo IBAN, je to jedno.
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod jojenik 10. 12. 2021 08:33

Tak já sem se svého bankéře (s heslem v hlavě "líná huba, holé neštěstí" doptal, jestli je možné slevu na GOLD získat, že mému kamarádovi byla v KB nabídnuta. Investice u nich mám, neměl jsem problém nastavit další nějakou měsíční platbu nebo udělat jiný produkt k tému. Šel za vedoucím a ten mu to >zamítl<. Tak jsem asi na špatné pobočče :D
jojenik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 12. 2021 08:59

Asi jo. A kromě toho jsi i ve špatném vláknu. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod jojenik 10. 12. 2021 09:27

Proč? Jedná se o KB, a toto téma se rozebíralo zde. Nepovažuji to za "prémiový" účet, abych to psal do onoho vlákna, to si mysím, že je TOP nabídka, takže kam?
jojenik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 12. 2021 12:25

Sorry, já jsem ve špatném vláknu. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod eetg 26. 12. 2021 15:27

eetg
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod vpe 1. 1. 2022 15:32

Věděli jste, že Okamžité platby zaslané do KB po 20:30 hodině nebo v neobchodní dny nejsou fakticky zaplacené (na výpisu) této Komerční banky v den zaplacení?

Já měl vždy KB jako crap banku hned po citi, unicredit…
<- Patria kod 1000 - klikni na muj nick vlevo
<- Tipli 300 Kč bonus
<- Investown bonus 500-1000 Kč (nemovitosti, zhodnoceni až 11%)
<~ Allegro CZ 200 Kč za reg, 5 doprav zdarma a od 2. do 8.10. je tam slevovy kupon 300,-
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod archas 17. 2. 2022 15:47

Od včerejška mi nefunguje přihlášení do Mobilní banky pomocí Touch ID na iPhone 6S.
Jakmile otevřu aplikaci, Touch ID možnost to ani nenabídne.
Má někdo podobný problém nebo je něco s mým telefonem?
archas
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PULPANM 18. 2. 2022 06:33

Nemáš nějakou beta verzi aktualizaci ?
Tohle mi dělala RB když jsem stáhl beta ( ipohone), ale teď se nějak pochlapili a už i beta jim připadá bezpečná a tak i na betě mi už jde MB.
Ale snad 2-3 roky to tak nebylo, až od ledna.
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod italik 19. 2. 2022 12:28

Mám dotaz,když převádím z učtu v eurech z KB na učet v eurech do Monety,musím dávat čislo učti v IBAN ??? jako SEPA platbu
italik
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků