Do změny ano, po změně podmínek už ne. O to právě jde.
Podmínky na hypotéku změnili z 5 miliónů na 6.
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
beet píše:Už několik let nemám účet u KB. Rušil jsem přes mobilitu. Teď mi přišl email ohlendně změny v obchodních podmínkách. Napsal jsem jim, ať si mě vyhodí z databáze a tohle mi odepsali:
...Šetřením bylo zjištěno, že v tuto chvíli u Vaší osoby eviduje Banka aktivní smlouvu o elektronickém podpisu a službu KB Klíč a považuje Vás tak za uživatele služeb či klienta....
A jestli to chci zrušit, mám se stavit na pobočku.
Je vůbec možné, aby bez aktivního účtu, zůstaly viset nějaké aktivní smlouvy vázané na ten účet?
beet píše:Už několik let nemám účet u KB. Rušil jsem přes mobilitu. Teď mi přišl email ohlendně změny v obchodních podmínkách. Napsal jsem jim, ať si mě vyhodí z databáze a tohle mi odepsali:
...Šetřením bylo zjištěno, že v tuto chvíli u Vaší osoby eviduje Banka aktivní smlouvu o elektronickém podpisu a službu KB Klíč a považuje Vás tak za uživatele služeb či klienta....
A jestli to chci zrušit, mám se stavit na pobočku.
Je vůbec možné, aby bez aktivního účtu, zůstaly viset nějaké aktivní smlouvy vázané na ten účet?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků