Komerční banka

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dr._lukas 16. 8. 2012 23:08

znám, že každý tvrdí něco jiného :-)
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kejki3 16. 8. 2012 23:48

Jj, chtít to písemně.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogospk 17. 8. 2012 18:36

mikicz píše:jak je možné, že si KB strhne splátku kreditky z účtu kde není dostatek peněz, není povolený debet a ještě tu splátku nepřipíše na kreditní kartu? A jako bonus řeknou, že tak je to správně a tak to má být. Jsem sám komu to připadá jako kravina?

Naprosto stejně se zachovají i ostatní banky, stejně postupuje například i mBanka. Přečti si obchodní podmínky a snad pochopíš. To , že na kontě je zůstatek "nula", nikoho nezajímá, klient má povinnost mít na účtu vždy dostatek prostředků k uhrazení svých závazků, v tomto případě splátky kreditní karty. Kdo to nechápe, ať si raději nikdy nikde nezakládá bankovní účet. Stejně tak se při exekuci na účtu , kde je 0.00Kč , klidně může objevit částka například - 60 000,- Kč , to je naprosto běžné. A ještě dostaneš flastr od banky za vedení účtu v exekuci. Dnes si málo kdo uvědomuje to obrovské riziko mít založeny třeba desítky různých účtů u internetových bank, a mít na nich třebas jen 0Kč a žít v nevědomosti, že o nic nejde. Když se pak na všech účtech najednou ukáže blokace exekutora a konta se překlopí do stavu v exekuci, tak okamžitě už jen tento "stav" začne sám o sobě generovat další a další poplatky ....
Naposledy upravil gogospk dne 17. 8. 2012 18:43, celkově upraveno 1
gogospk
Diskutér

Odeslat příspěvekod mikicz 17. 8. 2012 18:38

no, jde o to že ti v červnu řeknou že máš účet na rok zdarma a pak ti od ledna začnou počítat poplatky a sankce. To mi normální nepřijde.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogospk 17. 8. 2012 18:47

mikicz píše:no, jde o to že ti v červnu řeknou že máš účet na rok zdarma a pak ti od ledna začnou počítat poplatky a sankce. To mi normální nepřijde.

Já mám mimo jiné účet i v KB, mnoho let a nikdy jsem nejel na informaci " že mi někdo něco řekl". Když jsem letos na jaře dostal nabídku vedení účtu zdarma, bylo to jasně napsáno v textu smlouvy a tak se i KB ke mně chová.
Pokud to máš stejně tak ošetřeno, není co řešit a lehce se u KB domůžeš nápravy.
gogospk
Diskutér

Odeslat příspěvekod mikicz 17. 8. 2012 20:48

gogospk: už jsem psal že to není můj případ, ale někoho jiného. Takže nevím co kde má nebo nemá na papíře, ale dost o tom vzhledem k chování blbců z KB na Strossmayeráku a na Proseku pochybuju.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogospk 20. 8. 2012 08:56

mikicz píše:gogospk: už jsem psal že to není můj případ, ale někoho jiného. Takže nevím co kde má nebo nemá na papíře, ale dost o tom vzhledem k chování blbců z KB na Strossmayeráku a na Proseku pochybuju.

Pak tu ale řešíme něco ve stylu " jedna paní povídala" a to nemá žádný smysl.
gogospk
Diskutér

Odeslat příspěvekod mikicz 20. 8. 2012 11:43

gogospk: jo akorát ta paní je slečna a u řešení problému jsem byl osobně. ale jinak ano. (přeloženo redakci je známa identita dotyčné)
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod meme1255 22. 8. 2012 19:08

Dotaz ke kontu G2.2 - vydavatele ( VISA x MC ) platební karty si vybírá klient nebo banka? :hm
meme1255
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klient ps 17. 12. 2012 14:19

Na novinkach.cz, je anketa mezi mluvcimi bank o nejabsurdnejsim bankovnim poplatku.
Docela jsem se zasmal mluvci KB Klucove, drzejsi odpoved a vytirani si zadnice klienty si neumim predstavit:
"Jako každý rok, i letos mi připadá nejabsurdnější právě diskuse o absurdnosti bankovních poplatků. Každý produkt a každá služba má pochopitelně své náklady a ty se promítají do ceny. Cenová politika Komerční banky je dlouhodobě transparentní a konzistentní. Náš unikátní koncept cenové politiky MojeOdměny otevírá klientům skutečnou možnost ovlivnit svým chováním a svou spotřebou produktů konečnou výši poplatků, kterou bance zaplatí. Od zavedení tohoto konceptu jsme klientům vrátili již půl miliardy korun,".
Kdybych byl klient KB uz bych rusil produkty teto financni skupiny.
Zdroj: http://www.novinky.cz/ekonomika/287827- ... h-rad.html
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod SocPredator 17. 12. 2012 15:30

Možná se smějete té poslední větě, ale jinak mi to přijde jako pravda. Samozřejmě u KB nic nemám, jde to jinde a zadarmo. Tak nevím, proč o tom diskutovat. Celý princip je v tom, že oni dojí jen toho, kdo se nechá. Diskutovat o absurdnosti (blbosti, bezohlednosti) prostě nikam nevede...
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí
SocPredator
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 17. 12. 2012 15:43

V podstatě má ta mluvčí pravdu: Hloupej kdo dává, hloupější, kdo nebere. Dokud jim klienti tyhle marketingový kecy žerou, tak ať je odírají.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lexx 17. 12. 2012 15:45

Smutnost :-(
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klient ps 17. 12. 2012 15:48

SocPredator:
Mě zaujala věta "Cenová politika Komerční banky je dlouhodobě transparentní a konzistentní. " - Tj. cenová politika KB je dlouhodobé a konzistentní drbání klientů, na kost.
Dal jsem to pro zamyšlení, zasmání, no.
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod Bobby Deerfield 18. 12. 2012 09:21

Jasně, poplatky jsou absurdní. Na druhou stranu odcházet jenom kvůli nim? Já mám od KB, ještě z dob předkrizových, schválený poměrně vysoký debet. Mám obavy, že při změně banky mi ho jinde nenabídnou. A občas se prostě v mínusu ocitnete.
Bobby Deerfield
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků