qwepo753 píše:To musí být ale nějaká úchylka tyhle návštěvy pobočky ne? Kdo dnes potřebuje nutně navštěvovat pobočku kvůli takovým běžným službám jako je účet, karta, spoření, pojištění, ...? Kdybych měl hodnotit banku podle poboček, tak se rozhoduji jen podle toho, zda je tam poblíž dost parkovacích míst zdarma a za jak dlouho mě vyřídí, rozhodně bych tam nejezdil na pokec do separátní místnosti s občerstvením, ztráta času a pokud se někdo při tom nechá do něčeho ukecat, tak i ztráta peněz.
To není úchylka, někdy je osobní kontakt nutný.
Z hlediska parkování je mi to jedno, jelikož to mám 4.minuty chůze od práce.
Někdy je nutné jít na pobočku kvůli investicím nebo třeba změnit při změně telefonního čísla.
Telefonní číslo pro zasílání SMS se z bezpečnostních důvodů není pouze na pobočce.Pripadně se u KB řeší zablokování internetového bankovnictví, které lze odblokovat při znalosti ID čísla přes bankomat KB.
Mě návštěva banky nevadí, pokud to není každých 14.dnů. Jednou za rok se to dá zvládnout.
-- 11. 7. 2021 19:19 --Delitzsch píše:Občerstvení a sdělení, že si mě váží, je to poslední, co by mě vedlo k pozitivnímu hodnocení banky. Důležité jsou konkrétní produkty. MůjÚčet Gold je dobrý produkt, pokud je bez poplatku, ovšem platíte za něho dlouhodobým vztahem s bankou a využíváním jiných produktů, které zadarmo nejsou. KB dovede být vděčná, ale charitativní organizace to není.
Ano účet Gold je bez poplatků, narozdíl od Fio banky má třeba cestovní pojištění a autoasistenci, kterou jsem 2x využil a vše v pořádku a zdarma.
U KB mám penzijní připojištění stavební spoření, které bych stejně někde měl zřízeny, tak je lepší to mít pohromadě u jedné finanční skupiny a mít náhled na všechny produkty.
Jinak investice do fondů vubec nevyžadují, ani nic dalšího. Sám mi to bankéř říkal. Také ani další produkt.