ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod chrudimi 21. 1. 2020 08:29

K tomu zpožděnému připsání odměny, moje zkušenost z prosince: mělo být připsáno do 15.12., reklamace odeslána 18.12., bonus připsán 19.12. a jako třešnička, odpověď na reklamaci dorazila 8.1.
chrudimi
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 23. 1. 2020 11:04

Ahoj, nedávno jsem psal o problémech se založením Premium konta na P9, Černý Most, nedostal jsem správné informace, nemohl si vybrat číslo účtu atd, tak jsem se spojil s bankéřem jinde a chtěl tam přeposlat kartu a změnit bankéře.
Ale......... karta na nové pobočce není v dohodnutý termín a za druhé se marně snažím dovolat jakémukoliv bankéři a stále hláška, váš bankéř je zaneprázdněn...jako nevím, nemohu se dovolat bankéři týden, občas se někdo ozve zpět. To tedy u RB jsem se svému bankéři dovolal vždy.Máte někdo podobnou zkušenost? To mi nepřijde moc prémiové, co když opravu o něco půjde? Tak nevím, jestli ten účet raději nezrušit, ještě jsem ho ani nestihl začít používat, neb když nemám kartu, o které nevím na jaké je vlastně pobočce, tak tam vejplatu nepošlu.
Divný servis
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 23. 1. 2020 11:09

Nemožnost kontaktu s bankéřem je po zkušenostech s EP spíš výhoda. Ale je to fakt postavené na hlavu, protože kvůli (nekontaktnímu) bankéři obvykle odmítne problém řešit infolinka.

To, že na pobočce není avizovaná karta, s tím jsem se dřív setkal u ČSOB taky. Naštěstí Premium jsem zřídil (bez nějakého speciálního záměru) jen přes telefon s telefonním bankéřem, takže se všechno řeší přes kurýra/poštu, což se nakonec ukázalo jako optimální.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 23. 1. 2020 11:24

XLS---také jsem chtěl zřídit po telefonu, objednal založení účtu ale vzdálený bankéř se nikdy neozval.
To fakt nechápu.
Zkouším volat horem dolem, kam si mám pro tu kartu jít, pobočky jsou od sebe 10 km, ale prostě to nezjistím, jestli je ne původní, a nebo jestli ji přeposlali. Prostě se nedovolám

-- 23. 1. 2020 11:48 --

Tak jsem se nakonec dovolal na obě pobočky a na původní karta má být dle systému ale fyzicky není a na pobočce, kam měli 15/1 přeposlal také není a to ani fyzicky tak ani v systému.
To jsou fakt Prémiové služby.
Asi to hned zruším když čekám týden na kartu.Bez karty je ten účet na nic

-- 23. 1. 2020 11:50 --

Proč tu kartu nemohou poslat poštou jako každá jiná banka do schránky a PIN v IB než tskový obstrukce?
To fakt nechápu
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod tmx643 23. 1. 2020 11:57

Karta se samozřejmě normálně posílá poštou, ale když jí chceš na pobočku, můžou jí zaslat tam.
Jinak taková akce kvůli výběru čísla účtu? Beztak asi nedostaneš to, co chceš, protože číslo účtu není libovolná kombinace čísel.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 23. 1. 2020 12:27

Já ji samozrejme poslat chtel kartu domu poštou ale premiova bankerka řekla ze to nejde ze ČSOB ma lepsi zabezpečení a ze jedine osobně
Ta mi vubec řekla takových kravin ze nechapu jak to muze delat
Nic nejde vse jen pres ni nejde změnit ani pobočku ani bankéře nejde poslat kartu poštou neinformovala o zkušebním období 4-5 mes kdy neni nutne posilat 50 + tis apod
A řekla ze si cú nemohu v žádném případě vybrat ze jedine auto cislo
Mohl bych pokračovat
Strašný
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 23. 1. 2020 12:43

Číslo účtu je podružné, horší jsou ty kódy na přihlašování a potvrzování transakcí, které jsou tak 3x složitější než přístupová hesla do CIA.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 23. 1. 2020 13:25

Přesně. Uživatelsky značně nepřívětivé. Banka se cítí bezpečně, protože uživatelům posílá nejsložitější autorizační kódy v celé ČR.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 23. 1. 2020 13:39

CSOB Smart klic :)
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 1. 2020 13:43

Taky nechápu co tolik lidí pláče nad složitostí SMS kódů u ČSOB a PS. Komu se zdají složité, buď si u ČSOB může nainstalovat ČSOB Smart klíč, nebo zkrátka používat mobilní appku Smartbanking, kde kódy nejsou třeba (stačí otisk prstu či číselný PIN) a kde většina důležitých funkcí je. U většiny bank (nejen skupiny ČSOB) chodí do plnohodnotného IB i kvůli základním funkcím jako zadání příkazu či zjištění zůstatku (tedy těm co jsou běžně v SB) jen masochisté :)
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Markil 23. 1. 2020 13:47

Taky používám Smart klíč i apku, doporučuji...
Většinu věcí je rychlejší a snazší vyřešit přes tu Apku. Klíč pak pomůže s IB, když už se tam jednou za čas podívám ..
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 23. 1. 2020 14:06

Mně se SB líbí, do IB vůbec nelezu
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod MP007 23. 1. 2020 14:38

Tak s připsáním bonusu obdobná zkušenost jako chrudimi. Do 15.1. nedorazil, dne 21.1. odeslána reklamace a 22.1. připsáno. Odpověď na reklamaci asi dorazí později...

Asi jsem masochistou (dle minarjo), protože mobil odmítám zaplácávat bankovními aplikacemi nejrůznějších bank, spekulovat o jeho zabezpečení, navíc data používám zcela minimálně (holt stará škola). Takže pro mne je obecně ideálním přístupem IB na (relativně) zabezpečeném PC a tím pádem je alfanumerická kombinace jejich potvrzovacích kódů vskutku nepříjemná :-) Uvidím, jak dlouho u nich vydržím...
MP007
Diskutér

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 23. 1. 2020 14:48

Já žádnou reklamaci nepodával a bonus zaúčtován včera.
hopo.hopo
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 23. 1. 2020 17:30

minarjo píše:Taky nechápu co tolik lidí pláče nad složitostí SMS kódů u ČSOB a PS. Komu se zdají složité, buď si u ČSOB může nainstalovat ČSOB Smart klíč, nebo zkrátka používat mobilní appku Smartbanking, kde kódy nejsou třeba (stačí otisk prstu či číselný PIN) a kde většina důležitých funkcí je. U většiny bank (nejen skupiny ČSOB) chodí do plnohodnotného IB i kvůli základním funkcím jako zadání příkazu či zjištění zůstatku (tedy těm co jsou běžně v SB) jen masochisté :)

Jsou i jiné životní situace než ta tvoje. Např. někdo má přístup nejen ke svému IB, ale i k IB svých příbuzných, kteří ani MT nemají, zato mají v IB přístup k penzijnímu fondu, který ve SmartBankingu prý není.
suram
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků