ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod pivinecek 28. 9. 2022 15:29

Super vedet ze staci i KK
pivinecek
Nadšenec

Odeslat příspěvekod kamil2268 30. 9. 2022 11:11

Někdo zkušenost, jak zrušit spořící účty? Mám asi 3 staré nepoužívané, zbytečně mi tam svítí. Na pobočku nechci.
kamil2268
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Dvacítka 30. 9. 2022 11:56

kamil2268 píše:Někdo zkušenost, jak zrušit spořící účty? Mám asi 3 staré nepoužívané, zbytečně mi tam svítí. Na pobočku nechci.


Píšete, že máte u ČSOB 3 staré spořící účty. A můžu mít u ČSOB třeba i dva Běžné účty? A pokud ano jak ten druhý běžný účet založit?
Dvacítka
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Milos 30. 9. 2022 12:17

Já u ČSOB dva běžné účty mám. Jeden je Plus konto, druhý je Premium konto, to Premium konto se musí zakládat na pobočce.

Jinak v appce bys měla mít možnost založit další běžný účet (Nabídky -> Účty a karty), nezkoušela jsi to? A k čemu vlastně potřebuješ dva běžné účty?
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod myšpulín 30. 9. 2022 12:40

Dvacítka píše:
kamil2268 píše:Někdo zkušenost, jak zrušit spořící účty? Mám asi 3 staré nepoužívané, zbytečně mi tam svítí. Na pobočku nechci.


Píšete, že máte u ČSOB 3 staré spořící účty. A můžu mít u ČSOB třeba i dva Běžné účty? A pokud ano jak ten druhý běžný účet založit?

Já mám dvě stejná Plus Konta, při online zakládání vyskočila chyba tak jsem začal znovu, chyba se opakovala ale nakonec mi aktivovali obě.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod slavo963 30. 9. 2022 12:44

kamil2268 píše:Někdo zkušenost, jak zrušit spořící účty? Mám asi 3 staré nepoužívané, zbytečně mi tam svítí. Na pobočku nechci.



Pres bankovni mobilitu jsem je prevedl do airbank, zcela hladce...
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod Milos 30. 9. 2022 13:01

A v Airbank pak lze ty SÚ i hladce online zrušit?
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod czpetr 30. 9. 2022 13:19

Jde taky udělat premium konto po telefonu a že se číslo účtu zůstane stejne jako konto plus. Dělal jsem to tak cca měsíc zpět.
czpetr
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 30. 9. 2022 15:27

Dnes mi přišla z ČSOB po 14 dnech tato odpověď, ohledně reklamace nepřipsaných extra bodů v rámci akce „ZAPNĚTE SI 10X VÍC BODŮ DO SVĚTA ODMĚN“:

Vážený pane XXX,

odpovídáme na Vaše podání, týkající se nepřipsaných bodů do Světa odměn. Za toto nedopatření se Vám omlouváme. Reklamované body Vám budou připsány v nejbližších dnech.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

YYY
Reklamace a péče o klienty
Československá obchodní banka, a. s.

Stále ale nevím, jestli mi připíšou extra body jen z normálních plateb nebo i z platby dobírky na poště :hm
Jak jste na tom vy ostatní, kteří jste také reklamovali nepřipsané extra body?
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod regin 30. 9. 2022 19:48

Po 14 dnech? To je asi u ČSOB docela rychlost. Já podával reklamaci před 6 týdny a stále nic.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 30. 9. 2022 20:16

Při přijetí reklamace standardně píšou, že ji vyřeší a odpoví nejpozději do 15 pracovních dnů. Mohou být ale případy, které holt řeší déle.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod regin 30. 9. 2022 21:39

Ne že vyřeší, ale že odpoví. A také odpověděli nějakou výmluvu ve smyslu, že čekají na vyjádření dalšího subjektu a ať si počkám 7 týdnů. Tak si ještě ty necelé 2 týdny počkám a pak nejspíš půjdu o bankovní dům dál. Třeba bych mohl zkusit Komerčku, ať mám kompletní hrůzostrašné trio. :-D
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 30. 9. 2022 21:54

Už jsem s ČSOB řešil několik reklamací (účet u nich mám hodně dlouho) a vždy je vyřešili tak do dvou týdnů. Naprostou většinu reklamací vyřešili kladně, jen jednu mi zamítli a to oprávněně, byla to moje chyba :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod slavo963 1. 10. 2022 06:03

Milos píše:Jak jste na tom vy ostatní, kteří jste také reklamovali nepřipsané extra body?


Podaval jsem dve reklamace, jednu za nepripsani extra bodu za nakup u partnera(1%), vyjadreni prislo po 18 dnech, ze jeste potrebuji soucinost dalsich subjektu a od druhe reklamace(10x body) 14 dni jeste nepreslo a odpoved nemam. Ale tam to vypada nadejne, kdyz ti takhle odepsali, akorat ja dobirky neresil.

-- 1. 10. 2022 07:07 --

Milos píše:A v Airbank pak lze ty SÚ i hladce online zrušit?


Mne ten sporak sloucili do jednoho, ale puvodni v AB jsem pote nerusil, ktery lze zrusit online pres IB.
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod regin 1. 10. 2022 08:33

Milos píše:Už jsem s ČSOB řešil několik reklamací (účet u nich mám hodně dlouho) a vždy je vyřešili tak do dvou týdnů. Naprostou většinu reklamací vyřešili kladně, jen jednu mi zamítli a to oprávněně, byla to moje chyba :-)
No třeba u ČS (kterou považuju za docela nic-moc banku) mám účet 24 let a neřešil jsem jedinou reklamaci. ČSOB účet mám 3 měsíce z toho víc jak měsíc čekám na vyřízení podle mne jednoduché reklamace. Banka něco slíbila po splnění 2 jednoduchých podmínek a ani za měsíc se nerozhodli, jestli je plním nebo ne.
regin
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků