ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 23. 11. 2022 20:46

Nechci se ČSOB nějak zastávat, ale včera jsem jim psal dotaz ohledně složitější situace s vrácením peněz, odpověděli vyčerpávajícím způsobem za 2,5 hod. Pro mě slušný výkon.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod mrtinek 26. 11. 2022 20:06

Jo, limity se mi nemenili, zablokovat mi nesla, po dvou dnech uz ji vidim jako zablokovanou, limity tam mam puvodni a jeste u toho sviti zneuzita �
Rusil jsem KK tak jsem to chtel snizit nebo bloknout kdybych ji nahodou mel nekde v predplatnym…
Ale v monete appce to stejne, nejde mi zablokovat a limity tam ani nevidim
Ale mozna to je vsechno tim ze jsou KK ve vypovedi
karel94 píše:Pěkný večer,
nepotýkáte se se zpomalením aktualizace limitů platebních karet (např. pro platby na internetu) zadané přes mobilní aplikaci či internetové bankovnictví?


Díky za odpovědi.
mrtinek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drummond 29. 11. 2022 22:23

Tak jsem zvědav, kolik lidí ve čtvrtek vybere kreditkou bez poplatků prachy z CSOB a vrazí je někam úročit na 50 dní za 6% :) Převedou, zaplatí a takhle dokola. Easy money, zadarmo si půjčit na vydělávání 6%.
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod Bond2 30. 11. 2022 07:46

Vybrat a rovnou vložit na vkladomatu a přesunout na 5 % jde rovnou jen v ČSOB během pár minut. Záleží jen kdo má jaký limit na KK... ;-)
Bond2
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AweOne 30. 11. 2022 10:53

vpe píše:Co je tohle za lhůty? To má oporu v zákoně o bankách nebo v čem?

V souladu s příslušnými právními předpisy Vás proto informujeme, že z výše uvedených důvodů nemůžeme vyřídit Vaši reklamaci ve lhůtě 15 pracovních dnů ode dne jejího podání.
Výsledek reklamačního řízení Vám sdělíme neprodleně po jeho ukončení, nejpozději do 35 pracovních dnů od podání reklamace.

Věříme, že toto vysvětlení přijmete s pochopením.

S pozdravem
Vaše ČSOB


má to oporu v zákoně o platebním styku, § 258

Vyřizování stížností a reklamací
(1) Poskytovatel vyřídí stížnost nebo reklamaci uživatele týkající se poskytování platebních služeb do 15 pracovních dnů po dni jejich obdržení. Na žádost uživatele poskytovatel poskytne odpověď v listinné podobě.

(2) Brání-li poskytovateli překážka nezávislá na jeho vůli vyřídit stížnost nebo reklamaci ve lhůtě podle odstavce 1, sdělí uživateli v této lhůtě překážky, které mu ve včasném vyřízení brání, a stížnost nebo reklamaci vyřídí nejpozději do 35 pracovních dnů po dni jejich obdržení.
AweOne
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod regin 30. 11. 2022 11:57

Tohle se mi stalo taky. A taky mi jen napsali, že jim v tom "něco" brání, ale neřekli konkrétně co. Nebo se za sdělení překážek považuje věta "Brání nám v tom překážka nezávislá na naší vůli." ?

Je to asi jako rozhovor:
- Bohužel vaši reklamaci nestihneme vyřídit včas.
- A důvod?
- Ano, ten máme.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod AweOne 30. 11. 2022 13:54

pokud je to reklamace karetní transakce, tak tam to často naráží na pravidla visa/mastercard, které se pochopitelně žádným zákonem o platebním styku (ani příslušnou úpravou na úrovni směrnic EU) neřídí a fungují na základě vlastních celosvětově platných podmínek...obdobná situace může nastat při zahraničním platebním styku, kde korespondent neposkytne součinnost atd.

... a tohle automaticky generovaný mail nepokryje :D
AweOne
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dr._lukas 30. 11. 2022 14:45

https://www.csob.cz/portal/documents/10 ... k-a-kk.pdf

V pravidlech se ovšem nikde nepíše, jestli bude vybraná částka i úročena či nikoliv..poplatek je věc jedna, úroky z vybrané částky věc druhá ;-) pokud by to bylo vše grátis, tak by byla velká paráda úročit celkem kilo se Skip kartou každý měsíc u Max banky :-D
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 30. 11. 2022 16:56

Už to tady jednou padlo, úročení KK a bezúročné období řeší obchodní podmínky pro KK https://www.csob.cz/portal/documents/10 ... -kartu.pdf Konkrétně bod 5.9:

ČSOB poskytne Klientovi bezúročné období za uplynulý měsíc, pokud Klient uhradil celou čerpanou částku uvedenou ve výpisu za tento měsíc do jejího dne splatnosti.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod myšpulín 30. 11. 2022 18:00

Takže ideálně si najít vkladomat ČSOB nebo místo kde je bankomat ČSOB a vkladomat jiné banky u které mám účet a vybrat kreditkou a hned vložit debetkou abych u sebe netahal takových peněz.
Škoda že v práci máme jenom bankomat ČSOB bez vkládání.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod pivinecek 30. 11. 2022 20:07

Staci mit čsob premium a pobocku s bankomatem. Vyberu z KK a hned vlozim zdarma na pokladne na premium konto
pivinecek
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 30. 11. 2022 20:19

Vklad hotovosti na pobočce ČSOB je zdarma i u normálního BÚ, není potřeba mít Premium konto. Za poplatek 10Kč to jde případně vložit na poštách. Nicméně vložení přes vkladomat je elegantnější a bez front :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod blackhatman 1. 12. 2022 09:13

Ahoj, zakládali jste si někdo v ČSOB termínovaný vklad? Jaký byl proces? Je potřeba si nejdřív u nich založit běžný účet? A potom poslat peníze a založit to přes internetbanking? Nebo to u nich funguje jinak? Narazili jste na nějaké komplikace? Nejsem jejich klient, tak by mě zajímalo, jak by to probíhalo kdybych si chtěl ten termínovaný vklad založit.
blackhatman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tatar77 1. 12. 2022 09:19

Zdravim, rad bych si sjednal cestovni pojisteni k platebni karte od CSOB. Neni nejaka podminka, kdyz si sjednam cestovni pojisteni, abych kartu aktivne pouzival?? Platebni kartu vubec nepouzivam
airalo.com - appka na eSIMky po celým světě (data) - zaregistruj se a získáš 3$. Promo kód je JAKUB1888
Tatar77
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PULPANM 1. 12. 2022 09:49

Já mám pojištění v rámci Premium konta, tam jsou nějaké podmínky ohledně vedení zdarma, ale další podmínky ohledně karty/pojištění nejsou
PULPANM
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků