ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Persbrandt 7. 11. 2019 05:04

minarjo: No ja verim tomu, ze mi to nakonec pripisou. Ze na to tim padem maji lhutu az do 30.12., to mne teda nijak netesi, myslel jsem, ze to bude do 30.11. No ale ten sporak je bez poplatku, tak se to snese.

-- 7. 11. 2019 04:56 --

Trochu se podelim:
U CSOB mam Zakladni ucet (a ted nove i to Sporeni s bonusem). Mají nyní do 31. 12. 2019 taky akci odmena 500 kc za zrizeni Plus konta, kompletni podminky jsou uvedeny zde:
https://www.csob.cz/portal/lide/ucty/plus-konto-odmena/pravidla

Slo mi o to, zda bych mel narok na ten bonus take ja, kdybych presel ze Zakl.uctu na to Plus konto. Podotykam, ze jsem to konto nikdy nemel. Po precteni uvedenych Pravidel mi selskym rozumem celkem jasne vychazelo, ze bych mel mit narok.
Vznesl jsem tedy dotaz na banku. Na infolince mi to hned dva operatori potvrdili (kdyz si mne postupne prepojili), potvrdili i kombinovatelnost s tim bonusem ke Sporeni s b.
Dale jsem se dotazal mailem. Prvni odpoved vyznivala v podstate, ze ano, i kdyz to bylo, jak maji ve zvyku, ve stylu, ze radeji uvedeme odkaz na pravidla a na vsechno, co si klient predtim uz sam nasel, nez abysme napsali nejake jasne vyjadreni, asi to znate.
Kdyz jsem pak pozadoval detailnejsi a jednoznacnejsi informaci, tak posleze zacali psat opacne, sice ze narok nebudu mit. Zacali vicemene tvrdit, ze bonus je jen pro nove klienty a ze se nevztahuje na pripad migrace z jineho typu uctu na to Plus konto.
Kdyz se ale podivam do tech Pravidel, tak ta mi vyznivaji uplne jinak, nez co tedka zacali psat z klient. podpory. Hlavne je tam v b. 3, ze narok maji vsechny osoby, ktere si urcitym zpusobem zazadaji o zalozeni Plus konta a ktere ho nemely v poslednim roce pred zahajenim akce. Nikde ani slovo, ze by to bylo pouze pro nove klienty, a pritom tahle klauzule se jinak do vsech techhle bonusovych podminek vzdycky pise, nejsou to prvni podminky , ktere ctu. Navic v Pravidlech je uvedeno, ze obsahuji kompletni podminky akce.

Podle mne mi napsali z podpory smahem nejakou odpoved, kterou jim nekdo bez hlubsiho prostudovani Pravidel sdelil a oni si na tom dal trvaji.

Jak byste Vy chapali ta odkazovana Pravidla, mel bych mit z Vaseho pohledu podle nich v mem konkretnim pripade narok na bonus?

No byl jsem z jejich divne zduvodnenych (nebo spis nezduvodnenych) odpovedi rozmrzely a stale se mi to vubec nezda, tak jsem v te veci poslal mailem podnet ombudsmanovi skupiny CSOB (ne Sabatovy :-), ten je pry "na strane klientu". Tak to jsem teda zvedav. Zatim mi jenom prislo v takove neosobni odpovedi cislo jednaci podnetu, ze se tim budou zabyvat, ani tam neni napsano, ze to je od ombudsmana, ale musi to byt od nej, je tam uvedena nejaka lhuta na vyrizeni, snad 15 dnu jestli se nepletu.

A taky jsem mu napsal, ze pokud teda budou trvat na tom, ze se ten bonus nevztahuje na migraci uctu, jenom na zalozeni uplne noveho Plus konta, tak at mi laskave sdeli, zda se to na mne bude vztahovat, pokud si zalozim soubezne s tim Zakl. uctem taky Plus konto nebo pokud Zakl. ucet zrusim a nasledne zalozim nove Plus konto. Sice bych ani potom nebyl novy zakaznik, ale jak jsem uz psal, v Pravidlech neni o novem klientovi ani slovo.
Tak uvidim, co mi napise a jak rychle, predpokladam, ze se tim snad zabyvat musi.
Persbrandt
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 7. 11. 2019 07:25

Podle podmínek jasně nárok máš. Dost se divím, že tam u toho klienta nemají více výluk, protože v předchozích akcích měli - např. byli vyloučeni i klienti Poštovky. Řekl bych, že migrovat z jiného účtu nepůjde hlavně technicky - založení přes web (ano, je tam i možnost kontaktu operátora). Osobně bych šel spíše cestou založení nového a zrušení starého.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Persbrandt 7. 11. 2019 08:03

Dik za nazor. Klient Poštovky jsem taky, mam Postovni ucet. Ale to je v tomto pripade irelevantni.
Persbrandt
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 7. 11. 2019 08:07

Ja zatim vidim jednani Čsob jako velice proklientske a korektni, uz mam zaevidivane v souctu bonusy 3x 2k, chce to nespat na vavrinech a byti solidne aktivni, samo ze pecena holoubata nebudou samy letat na talire. :@))
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod Persbrandt 7. 11. 2019 09:33

Tak se pochlubte a rozepiste trochu to slozeni tech Vasich bonusu 3x 2k. :-) A taky za jak dlouhe obdobi ty bonusy jsou.
Predpokladam, ze 3 x 500 jsou bonusy za sporak, a co tech zbyvajicich 3x 1500? Shrabl jste 3x litr? :-)
Persbrandt
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 7. 11. 2019 10:00

Problem je bohuzel u Tebe a ne u CSOB.
Nikde v podminkach neni nic o prechodu (zmene typu uctu) a to ty prave chces. Za to odmena ale neni.
Odmena je pouze za zalozeni noveho uctu (budes mit tedy dva ucty).
A jelikoz se neumis jasne vyjadrit, proto mas protichudne informace i od CSOB.
A jeste tady zasiras forum...
Telekomunikace: Mobilni internet 20GB za 500kc/mes. + volani za 1kc/min. (neomezene za 200kc)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Richee, Twisto, ING, Curve)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Persbrandt 7. 11. 2019 11:25

nedalo by se Brno nejak zabanovat? Teda to jedno? Zajimavy, ze ma prehled , jestli jsem se CSOB vyjadril jasne nebo ne...
Persbrandt
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 7. 11. 2019 11:50

Dej si ho do nepřítel jako já a máš klid. Taky ti spamuje SZ?
Kolem.jdouci
Diskutér

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 7. 11. 2019 12:22

Místní folklór, píše i SZ.

Jinak dnes konečně Spoření s Bonusem založeno, viditelné v IB (viz moje fňukání výše)
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 7. 11. 2019 12:33

Ale má povětšinou alespoň zčásti pravdu. :)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-ossobne 7. 11. 2019 12:39

Ja jsem rad za kazdou radu v SZ, i z Brna klidne. :potichu
e-ossobne
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 7. 11. 2019 12:45

Také jsem nechápal tu snahu konverze současného účtu na ten Plus s odměnou, to přeci není odměňované založení nového účtu, v tom dávám Milanovi za pravdu. Prostě založit nový účet, současné účty s tím nemají co dělat.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 7. 11. 2019 15:29

Z těch, komu bylo odmítnuto založení spořícího účtu - kdo jste měl v minulosti Coolkarty? Dle rychlovýzkumu v mém okolí lze vysledovat významnou statistickou korelaci :D
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod franko_cz 7. 11. 2019 15:38

Odmítli mi jak založení běžného účtu tak spořícího účtu. Počítám, že korelace s coolkartami je vysoká.
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 7. 11. 2019 15:42

Já měl jen jednu Cool kartu (nicméně plně využívanou :) ), ale jsem dlouhodobý klient PS s Poštovním účtem jako hlavním s výplatou a hypotékou Hypoteční banky (dřív i s kreditkou a kontokorentem). Asi i proto po netu žádaný spořák za dva dny v poho aktivován.
Naposledy upravil minarjo dne 7. 11. 2019 22:11, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků