Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
LXIDCX píše:A ten nárok se opírá přesně o co?
fc70 píše:Tohle není otázka nějakého morálního zavinění nebo vůle. Když klient nepřijde – z téměř libovolného důvodu! – na let, který se koná podle plánu, nic nedostane. Když aerolinka neprovozuje – téměř z libovolného důvodu! – let podle plánu, nic nedostane a klient má právo na vrácení všech peněz. To bylo (aspoň donedávna) v zákoně naprosto jasně napsané.
minarjo píše:...a přesto tento způsob odložení plnění typicky až o rok jednotlivé země povolují (či dokonce přímo doporučují) nejen aerolinkám, ale třeba i cestovkám. Tak to prostě je a pro zachování stability daných sektorů i bude...
suram píše:fc70 píše:Tohle není otázka nějakého morálního zavinění nebo vůle. Když klient nepřijde – z téměř libovolného důvodu! – na let, který se koná podle plánu, nic nedostane. Když aerolinka neprovozuje – téměř z libovolného důvodu! – let podle plánu, nic nedostane a klient má právo na vrácení všech peněz. To bylo (aspoň donedávna) v zákoně naprosto jasně napsané.
V kterém zákoně?
suram píše:Nojo, ale stále nevíme, jaký zákon ukládá bance povinnost řešit problém klienta s aerolinkou? Zákony v ČR předpokládají, že klient bude žalovat aerolinku a ne banku.
suram píše:Ty vlastně žaluješ u FA banku, že nerozhodla v tvůj prospěch spor mezi tebou a aerolinkou. Takže bys měl u FA prokázat, že banka měla dánu nějakou zákonnou nebo smluvní povinnost rozhodnout spor mezi tebou a aerolinkou v tvůj prospěch, anebo že měla banka povinnost nahradit ti škodu za neuskutečněný let ze svých vlastních prostředků.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků