Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
fc70 píše:Aerolinky nakonec měly tu povinnost, ale většina zkrátka neměla peníze na to, aby vše vyplatila a tyhle požadavky všelijak zdržovaly a natahovaly, tj. spolehnout se na vrácení peněz aerolinkou riskovalo, že ona to zkrátka nenabízí, nedělá, nezaplatí, popř. mezitím zkrachuje, a přitom uběhnou lhůty na reklamaci u banky. Taky byla nějaká doba, kdy to od EU nebylo 100% jisté.minarjo píše:Možná zbytečný spor, protože i když po jarní covid vlně nabízely mnohé aerolinky (aspoň ty evropské) jen vouchery, tak jim pak EU "domluvila" a musely začít nabízet i refundaci voucheru zpět v hotovosti (dle způsobu platby).
Ano, zákazník pro chargeback musí demonstrovat snahu věc vyřešit s obchodníkem, ale když se obchodník (v daném momentu) k vracení nemá, není na co čekat.
hhh píše:K čemu? Vždyť to ani nevyrovná jejich špatné kurzy zahraničních měn. A pak se ještě bude klient trápit tím, že mu odmítnou v zahraničí zprostředkovat chargeback? Lepší používat Revolut nebo kreditky HB.
qwertz375 píše:Se kterými dalšími bankami máte podobnou negativní zkušenost?
dr._lukas píše:Už máte aktivováno?
https://content.csob.cz/dokapsy/podminky-nacesty.html
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků