Stránka 124 z 128

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 7. 2020 20:17
od hannys85
Vasekpasek píše:Tvl, když mi přišla asi třetí zpráva do appky, že mám předschválenej limit na kreditku a peníze můžu mít do 15 minut, tak jsem neodolal a zkusil si ji přes tu appku zřídit. Po naťukání všech údajů mi to napsalo, že proces bude dokončen během tří minut a za dalších 10 sekund vyskočil problém s tím, že to mám zkusit později nebo na pobočce. Zkusil jsem to později a to samý. A teď mi v bankovnictví visí dvě zamítnutý žádosti o kreditku :-D


No a když zajdeš na pobočku, tak tam ti to zamítnou, ale aspoň Ti pak přestanou vyskakovat ty předschválené limity na kreditku..Teda mě zatím přestaly.. :mrgreen:

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 7. 2020 06:46
od audiobullys
Já měl 5 zamítnutí refinu minulý měsíc, něco je odvolání z mé strany něco zamítnuto ale na podruhy u stejný banky to bylo schváleno. I na vyšší částku.
Ck jsem měl 10. A dobijel jsem i firemní kreditkou a všechny mi ponechali.

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 7. 2020 07:15
od MirekM.
Ve věci CK: No jo, všichni jsme si byli rovni, ale někteří si byli rovnější ... :-)
Již nikdy nebudu okamžitě na podobné výzvy reagovat, zareaguji až poslední možný den. Jelikož jsem odepsal bance asi mezi prvními, byl jsem za rychlou reakci exemplárně potrestán. :-)

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 8. 2020 15:44
od hannys85
minarjo píše:V IB ČSOB/PS se občas stane, že nově sjednaný produkt se automaticky nezačne zobrazovat (není do IB automaticky přiřazen), za mnoho let u této banky se mi to stalo už 2x. Stačí jim ale napsat email, že se v IB stále ten nový produkt nezobrazuje, oni ho tam přidají ručně, pak už ok, žádná tragédie.


Partnerka psala na kontaktní centrum, že stále nevidí kreditní účet (kart)u v produktech, tam ji odkázali na help desk internetového bankovnictví, no a tam se nedá dovolat. Placená linka, po 10 minutách jsme to vzdali..
Jako nebýt těch akcí, tak toto je zrovna za mě nejhorší z těch velkých bank..Co my jsme si v poslední době s ČSOB užili :-( Samozřejmě můj problém, že tam lezeme..Jedinou výhodu jsem viděl v ČSOB blízký vkladomat, ale díky toho, že už je ČS zdarma to mám vyřešeno. Jako ČS má mouchy, ale je mnohem proklienštější než ČSOB. To i některé nízkonákladovky jsou na tom mnohem lépe..Tu kreditní kartu samotnou taky vyrábí nejspíše v Africe...U všech bank max. do 5 pracovních ní došla, tady 7 pracovní den a nic...
Mám takové podezření jestli to vůbec systémově zřídili...Protože už jsme měli problém při samotném podpisu smlouvy a museli jsme díky toho podruhé zajít jiný den na pobočku. Údajně jim po elektronickém podpisu zmizela samotná smlouva a nemohli ji nikde dohledat, takže to řešili s centrálou a muselo se to podepsat nakonec klasicky rukou...

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 8. 2020 17:49
od marvy
Ano presne, ja prave ze ucet rusim. Jiz mi bezi vypovedni lhuta.
Krom huste site bankomatu, nema obycejny ucet vyznam.
Dale bude nasledovat Trinity a Creditas adepti na zruseni.

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 8. 2020 18:02
od minarjo
Ono stačí se v IB podívat do Kontaktů, tam je jasně vidět, kam se má klient s IB problémy obracet, toto je chyba klienta že neumí číst :). Já se vždy obracel na helpdesk elektrického bankovnictví emailem nebo přímo přes formulář kontaktů (Kontakty-Napište nám, tam vybrat oblast zájmu Elektronické bankovnictví), k tomu je nejlepší i přiložit snímky obrazovky (co tam je blbě, co tam není vidět...) a do 2-3 dnů vždy bylo vyřešeno.

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 6. 8. 2020 20:34
od hannys85
Ano z "chyby" klienta se stala podruhé chyba bankéřky. Na "helpdesku" nás nakonec poslali na pobočku, kde nám ženská sdělila, že zapomněla něco "odkliknout", vrazila na podpis další papír a teď už to konečně v IB je a čekáme znovu 10 dní na kartu...V dnešní době je moderní nadávat třeba na úředníky, že nědělají svou práci dobře, ale dnes a denně se setkávám v jakékoliv soukromé firmě s tím, že nedokáží nikde nic udělat napoprvé dobře a člověk musí vždy navštívit x-krát pobočku..V poslední době se mi to stalo kromě ČSOB ještě ve Sberbank, u T-Mobilu a v práci denodenně u Čezu..

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 06:40
od MirekM.
Poprvé jsem požádal o vratku z ze Světa odměn na KK. Zadám výši (přes 500 bodů), kliknu na červené klikátko "Koupit" a nic se nedělo. Zkouším opakovaně, stále žádná reakce. Vrátím se o krok zpět a poté opět žádná reakce na nákup. Přejdu na další krok nákupu a ejhle, nákup jsem zadal jen 25x. Naštěstí v této fázi nákupu je u každého nákupu v červeném kolečku křížek, takže jsem si 24x opět kliknul ... :-)
PS: Připomínám pro případné zájemce o KK a vlastníky Curve, že nákupy KK přes Curve včetně GBiTů na KK negenerují body do Světa odměn.

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 06:53
od Klient ps
MirekM, mám to totožné.

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 07:16
od minarjo
Mirku, po kliku na Koupit si stačilo všimnout, že u symbolu nákupního košíku se zvýšilo počítadlo položek košíku, tedy už stačilo na košík kliknout a pokračovat :). Ale nejsi sám, kdysi před lety při prvním nákupu na Světě odměn jsem byl podobně nevšímavý.

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 07:33
od MirekM.
Pokud se týká nákupního košíku nahoře, po dobu mých 25 kliknutí na Koupit byla na košíku 0 a 0 bodů, zkoušel jsem to i před chvílí. Teprve až po kliknutí na košík se objevil na nové stránce seznam nákupů.

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 07:35
od drkarel
Jestli není náhodou chyba někde u Tebe. Zkoušels jinej prohlížeč?

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 08:15
od MirekM.
FF i Chrome stejný průběh, u obou se počet objednávek a objednaných bodů objeví až kliknutím na košík.

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 11:50
od filas81
taky mi to dělá, člověk musí rozvážně :)

Re: ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 8. 2020 07:30
od Dandík