Air Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod osobne2 7. 1. 2017 14:42

To mate jako kdyz vam mobilni operator nabizi neomezeny tarif, take je omezen asi 10000 minutami ne? Je to tam nejspis nekde uvedeno ve smluvnich podminkach. Takze jen klamava reklama.
Naposledy upravil osobne2 dne 7. 1. 2017 14:44, celkově upraveno 1
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 7. 1. 2017 14:44

Závěr je ten, že Air Bank se už nedá věřit. Docela smutný výsledek pro banku, která si zakládala na lepší komunikaci a vztahu s klienty. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 7. 1. 2017 14:46

Ja ji nikdy neveril. Ale ja nepotrebuji bance verit, staci mi vyssi urok nez jinde a bez poplatku.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 7. 1. 2017 14:48

Ono se to nesmí moc prožívat, klient má možnost hlasovat nohama ... aktivní k tomu nemá důvod a neaktivní naopak nemá důvod držet ve vzduchobance účet ... stejně za změnou bude stát nějaký osvědčený ex mPotížista 8-P
Alfréd z hor
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas1107 7. 1. 2017 17:18

Pokud se divam na porovnani uroku dobre, tak by ted museli TOP 3 navysovat z 0,3% na minimalne 0,5%.
lukas1107
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 7. 1. 2017 21:13

Znáte to, kdo lže, ten krade. A to je v případě banky na pováženou.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 7. 1. 2017 23:01

Je to demagogie, situace se mění každým okamžikem. Takže je nutné měnit obchodní model. Podnikání je společensky přijatelná "krádež" na zákaznících a následné státem organizované přerozdělování vybraných finančních prostředků...
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 7. 1. 2017 23:07

A právě proto je s podivem, že Air Bank formulovala a propagovala svou TOP 3 garanci tak hloupě. Příště už budou chytřejší, ale tohle jim klienti rozhodně nezapomenou. Navždy. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 7. 1. 2017 23:29

Je potřeba si pamatovat a připomínat, že tu banku si pořídil vekslák. I kdyby měli v TV ty nejhezčí reklamy, na podstatě to nic nemění.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 7. 1. 2017 23:33

Ale vyzobávat rozinky u veksláka můžu, ne? :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 8. 1. 2017 01:47

A s cim vexloval?
osobne2 píše:To mate jako kdyz vam mobilni operator nabizi neomezeny tarif, take je omezen asi 10000 minutami ne? Je to tam nejspis nekde uvedeno ve smluvnich podminkach. Takze jen klamava reklama.

U vodofone neni konkretni cislo, jen u tech zbylych dvou tzn. o2 a tmobile (nicmene na infolince pak tvrdi, ze je to neomezene) a pak u upc (shodnych 10000), dale pak u fayn (3000 minut).
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 8. 1. 2017 04:48

Za komancu prodaval bony?
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod MMP123456 8. 1. 2017 23:30

Franklin píše:Jenže celé je to jenom příprava na budoucnost. Očekává se nárůst sazeb a Air Bank se rozhodla, že už nechce plnit sliby.


Myslím, že to je hlavní důvod, proč se TOP3 garanci rozhodli zrušit. Je problém kam peníze investovat. Hodilo se to na začátku na nalákání zákazníků, ale závazek TOP3 garance je teď pro ně koule na noze. Úroky můžou růst, přijde na trh nová banka a uvede se vysokými úroky. A Air banka by s nimí musela držet krok. Proto se rozhodli zrušit tento závazek teď, když jsou úroky nízké, se zdůvodněním, že aktivním klientům dávají vyšší úrok než by tomu bylo s TOP3 garancí, takže vlastně ani nejde o změnu. A až se vše uklidní, bude úroky hýbat dle potřeby. Budou-li mít hodně vkladů, zpřísní definici "běžného klienta", aby na úroky dosáhlo méně zákazníků, nebo sníží úroky ("situace na bankovním trh nás nutí ..) apod.

Stačilo, kdyby vynechali slovo napořád, trvale apod. Když slibuji výhodnou nabídku, neznamená to, že ji musím mít napořád. Pokud si tam dobrovolně přidám, že tuto nabídku budu nabízet pořád a po nějaké době (třeba 10 let) to zruším, tak to prostě je podvod a lež.

V tomto duchu - TOP3 garanci jsme zrušili, protože pro běžné zákazníky nedává smysl - jsou všechny odpovědi na výhrady zákazníků. Na otázku Proč jste rušili závazek TOP3 garance, když jste ji slibovali napořád? není odpověď. Je to jasné, na tohle odpovědět nemohou skutečnými důvody, je třeba lhát.
MMP123456
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 9. 1. 2017 00:08

Tak pokud chce být nějaká banka na trhu v něčem 4. nebo 5. nebo 10, tak ať je, ale beze mně. Já dám přednost těm lepším.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod lemming 9. 1. 2017 09:21

octaviampi píše:0,3% je dnes bohužel slušná sazba. ... Ale rušit GARANCI v okamžiku, kdy se jim přestala hodit a vedle toho dávat víc jak 3x vyšší sazbu, to neokecá nikdo.


Jenže ono nejde jen o tu nízkou výši sazby. TOP 3 garance byla dána v okamžiku, kdy spořák byl prostě spořák na který jste dal peníze a ony se tam úročily. Jenže jak začaly sazby klesat, tak začaly banky přicházet s různými omezeními "dáme vám slušný úrok jen když u nás budete mít příjmy X / budete platit kartou / ...". Takže ačkoli spořicí účty v bankách dávají s těmi podmínkami kolem 1%, podle TOP 3 je úrok 0.3%. A to prostě nedává smysl, něco takového udržovat.

Jinak koukám, že i přes moje osvěžení paměti jak to s tím slibem bylo tu někteří pořád melou svou a vytrhávají jedinou větu z kontextu. No, jak se říká, "Chytrému napověz..." :-)
lemming
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků