Air Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 25. 4. 2013 11:21

PatrikChrz píše:Vyhodu mají naopak stari klienti - bonus 0,2 % k urokove sazbe.

Nebyl ten bonus jenom dočasný (3 měsíce) jako omluva za nějaké jejich průšvihy (konkrétně chyba při přesouvání peněz do obálek)? Já to alespoň tak měl.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 25. 4. 2013 11:29

Ne, tenhle je starsi, pro ty, co se registrovali jeste pred fyzickym otevrenim pobocek
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 25. 4. 2013 12:18

Ještě je tady ten loudil, co shání výhody u bank ;-)?
http://www.mesec.cz/aktuality/novi-klie ... mpaign=rss
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogospk 28. 4. 2013 20:03

Nikde na webu AirBank jsem nenašel odpověd na tyto otázky:
- jestli lze doplnit ke svému účtu disponenta ( bez nutosti návštěvy pobočky)
- jestli pak lze případně odstranit ze svému účtu disponent , opět bez nutosti návštěvy pobočky
- jak lze případně ukončit vedení běžného účtu u Airbanky (výpověď bez nutosti návštěvy pobočky)
Zná tu někdo odpovědi ?
gogospk
Diskutér

Odeslat příspěvekod filip893 28. 4. 2013 20:13

Disponenta lze přidat i odebrat přes IB, k přidání je potřeba přes IB nahrát 2 doklady totožnosti. Jednotlivé účty lze přes IB zrušit, jestli jde ale takto zrušit i poslední účet a ukončit tak smlouvu z AB to netuším, ale určitě ti odpoví přes email.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogospk 28. 4. 2013 20:16

filip893 píše:Disponenta lze přidat i odebrat přes IB, k přidání je potřeba přes IB nahrát 2 doklady totožnosti. Jednotlivé účty lze přes IB zrušit, jestli jde ale takto zrušit i poslední účet a ukončit tak smlouvu z AB to netuším, ale určitě ti odpoví přes email.

Dík, to jsem potřeboval vedět. Jinak již druhý týden čekám mailovou odpověd na stejné otázky od AirBank a pořád nic :-)
Při přidávání disponenta je někde volba "karta pro disponenta ano - ne?
A dále, jde někde nastavit zasílání mailových notifikací při operacích z kartou a účtem? Pokud ano, jde u nich nastavit více příjemců stejného upozornění?
Například žena zaplatí kartou a přijde jí i mně na mail informace o uskutečněné karetní operaci?
U KB to takto skvěle funguje a uvítal bych tuto funkcionalitu i při případném přechodu k Air ...
gogospk
Diskutér

Odeslat příspěvekod jannk 28. 4. 2013 20:34

po pridani disponenta je mozne pro nej pozadat o kartu ... prave to delam. Notifikace pohybu na uctu se zrejme daji posilat vsem disponentum (kazdy si to muze nastavit u sebe) a platba kartou je pohyb na uctu (ale jde to az od 100Kc nahoru)
Ale nepouzivam, tj jen teoreticky :-)
jannk
Diskutér

Odeslat příspěvekod gogospk 28. 4. 2013 20:38

jannk píše:po pridani disponenta je mozne pro nej pozadat o kartu ... prave to delam. Notifikace pohybu na uctu se zrejme daji posilat vsem disponentum (kazdy si to muze nastavit u sebe) a platba kartou je pohyb na uctu (ale jde to az od 100Kc nahoru)
Ale nepouzivam, tj jen teoreticky :-)

Ta notifikace je volitelná - mail nebo sms ?
gogospk
Diskutér

Odeslat příspěvekod jannk 28. 4. 2013 20:54

email je zadarmo (pouzivam ja, stejne mi prijde na BB), sms je za 1Kc u maleho uctu nebo zdarma u velkeho uctu
jannk
Diskutér

Odeslat příspěvekod dinkylinky 28. 4. 2013 21:03

gogospk píše:Jinak již druhý týden čekám mailovou odpověd na stejné otázky od AirBank a pořád nic :-)

Tak si nech zavolat nazpátek od Airbank a nic to stát nebude. Má zkušenost je taková, že dáš žádost o zavolání zpět a ve většině případů ti do minuty zavolaj.
dinkylinky
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Oops! 30. 4. 2013 06:14

Po výběru u sazky mám 10kč poplatek. Není to do nějaké doby (září?) zadarmo? Nebo poplatek po nějaké době vrací?
Oops!
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petr.adamek 30. 4. 2013 10:21

Všechny poplatky ti vždy naúčtují a pak zpětně vrátí. Prý to tak dělají proto, abys sis během bezpoplatkového období mohl službu vyzkoušet i s tím, že budeš mít přehled, kolik by tě to stálo.
petr.adamek
Diskutér

Odeslat příspěvekod gogospk 30. 4. 2013 16:15

Včera odpoledne jsem si přes IB AirBanky požádal o zřízení běžného účtu, přiložil naskenované požadované dokumenty a od toho okamžiku čekám ... už je to cca 24 hodin a pořád žádná reakce. Jak dlouho to tak u nich trvá? Jakou máte zkušenost?
gogospk
Diskutér

Odeslat příspěvekod Oops! 30. 4. 2013 16:18

A vráti jej automaticky nebo o to musím zažádat? Je u toho poplatku odkaz na "odmítnout poplatek" ....

1.jpg


-- 30. 4. 2013 16:20 --

gogospk píše:Včera odpoledne jsem si přes IB AirBanky požádal o zřízení běžného účtu, přiložil naskenované požadované dokumenty a od toho okamžiku čekám ... už je to cca 24 hodin a pořád žádná reakce. Jak dlouho to tak u nich trvá? Jakou máte zkušenost?
Asi měsíc zpátky jsem čekal dva dny.
Oops!
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petr.adamek 1. 5. 2013 09:09

A vráti jej automaticky nebo o to musím zažádat? Je u toho poplatku odkaz na "odmítnout poplatek" ....


V tomto případě by to měli vrátit automaticky, ta možnost odmítnout poplatek souvisí se zárukou spokojenosti, kdy si můžeš nechat vrátit jakýkoliv poplatek, pokud nejsi se službou spokojen.
petr.adamek
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků