Air Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dargen 11. 1. 2017 05:09

To je jediná dobrá věc, bohužel zatím jen převedené hypotéky..
dargen
Návštěvník

Odeslat příspěvekod lemming 11. 1. 2017 08:43

Mimochodem, zrovna včera vyšel na jiném finančním serveru článek s aktuálním porovnáním spořicích účtů: http://www.mesec.cz/clanky/sporici-ucty-a-terminovane-vklady-2017-prehled-na-trhu/.

Je v něm porovnáno sedmnáct účtů s nejvyšším úročením. A kdybychom je chtěli porovnávat na TOP 3 garanci, tak do TOP3 garance by se počítal(*) jeden. Opakuji, jen jeden jediný ze sedmnácti. U mě má Air Bank spíš plus, že měla koule to zrušit a nelákat klienty na "garanci", která už dávno nemá žádný smysl. Taky mám nějaké věci, kterými mě naštvala, ale tohle to fakt není.

*) Počítají se účty, které mají stejné podmínky jako u Air Bank, tedy:
- Je to účet u banky (pojištění)
- Nemá úročení omezené jen do určité výše nebo jiné podmínky pro jeho dosažení
lemming
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 11. 1. 2017 08:51

Ale ne, v tom to vůbec není. Jenom pro připomenutí: Air Bank změnila podmínky úročení na svém spořícím účtu opravdu hodněkrát. (Limity úročení, limity počtu účtů, zapojení plateb kartou, atd.) Proto, kdyby se jen trochu chtělo, mohlo zároveň dojít i k úpravě definice TOP 3 garance tak, aby dávala větší smysl. Jenže ono se nechtělo. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 1. 2017 09:09

lemming: Ten přehled číst nebudu, ale vybrat si přehled, kterej se mi hodí do argumentace, to umí každej blb. Spořicí účty bez podmínek na trhu existují a není jen jeden. Takže se tu můžeš snažit, jak chceš, situace je poměrně jasná.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod osobne2 11. 1. 2017 09:14

To je ale zbytecne lpeni na dogmatech, lemming ma pravdu.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomason87 11. 1. 2017 09:22

Mě jde spíš o ten celkovej obrázek, kterej o sobě Air Bank šíří. Samotnej produkt, kterej zrušili, jsem stejně nepoužíval. Kdyby řekli, hele sorry, na začátku jsme to nedomysleli a nějak nám to nevychází, tak bych asi řekl ok. Ale podat to stylem hahaha, stejně to už samotný skoro nikdo nepoužívá (protože to předtím dojebali) a pro všechny bude lepší když to zrušíme a na příští rok stejně chystáme milion dalších blbostí. Můžete nás mít rádi a jsme jiní než ostatní...tak to se mi nelíbí. Jinak ta banka nemá špatný služby, bohužel komunikačně je tragická.
Tomason87
Nadšenec

Odeslat příspěvekod libol 11. 1. 2017 10:38

lemming: TOP3 garance říká "Úroková sazba spořicího účtu se vztahuje k zůstatku ve výši 130 000 korun (to je průměrný zůstatek na spořicích účtech v ČR podle ČNB)" - nic o "nemá úročení omezené jen do určité výše"
Takže prosím, neupravovat realitu.
Vidím tam minimálně 4 účty, které by se daly srovnat s TOP3 garancí a hravě by ji porazily - stejně tak bude existovat X dalších účtů, které budou při srovnání lepší/na stejné úrovni.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 11. 1. 2017 13:48

Prostě a jasně: z Air Bank se stala normální -ční banka.

Air Bank teď má velký problém, neboť svou komunikační strategii postavili na faktu, že -ční bankou nejsou.
Takže uškodili primárně sami sobě.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Korzaik 11. 1. 2017 13:51

AB měla po každém kroku, včetně snížení úroků, armádu přikyvovačů na FB, to už přišla i o ně?
Korzaik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Franklin 11. 1. 2017 13:58

Třeba už je přestali platit, a tak nepřikyvují. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod octaviampi 11. 1. 2017 14:35

Lemming ještě asi výplatu dostává :-)
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod lemming 11. 1. 2017 14:49

Určitě větší, než vy v té vaší -ční bance :D :D :D
lemming
Diskutér

Odeslat příspěvekod Klient ps 11. 1. 2017 18:16

Korzaik píše:AB měla po každém kroku, včetně snížení úroků, armádu přikyvovačů na FB, to už přišla i o ně?


Když jsem se rozhodoval zda rušit nebo nerušit účet v Air Bank, tak jejich "happy" komunikace na FB, kde je všechno super a banka je moc ráda jaké má super klienty, a jak banka svým super klientům na FB ráda pomáhá, tak jsem účet zrušil.
Hledat jak idiot bankomat po Praze, abych mohl mít svou banku rád? Já fakt nejsem debil.
Klient ps
Nadšenec

Odeslat příspěvekod XLADI 11. 1. 2017 18:55

AB tedy mám kvůli tomu že měli nejlepší spoření a pobočku mám 200m od práce, ale jinak jsem nikdy nepochopil v čem jsou tak super, že jim tam lidi lezou jako kdyby něco rozdávali zdarma. Ne druhou stranu ZUNO dost lidí kritizovalo a ta mi přišla lepší, ale asi to podělali tím že byli jen online a měli 1-2 pobočky. Pak se to zlepšilo ale už bylo pozdě.
Kladně hodnotím přehledný ceník ale to je asi tak včechno. Předpokládám že časem bude segmentované úročení podle toho jestli klient bude nebo nebude mít velký tarif.
XLADI
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Korzaik 12. 1. 2017 00:14

Těžko říct, asi dobrá reklama. Přitom začínali s tím, že chtějí za odchozí platbu 5 Kč. Taky vystihli dobrej čas, v té době bylo na spořáku 2,7 % a lidi zakládali po desetitisících, ono už se to pak nabaluje.
Taky to má svý negativa, půlka lidí tam má beztak jen spořák bez další aktivity, proto ty kleasjící zisky a protireakce v poslední době. Nulu na spořáku si snad nedovolí dát ani ČS, už čekám jen záporné úroky.
Korzaik
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků