Doporucte mi prosim banku pro mlade s moznosti zalozeni...

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod peta809 24. 9. 2012 17:28

Zdravim, jsem student stredni skoly a rad bych si u nejake banky zalozil bezny ucet, jenze nevim u ktery. Doporucte mi prosim nejakou, ktera nabizi studentum platby, zalozeni uctu a dalsi veci zdarma a do ktere bych nemusel jit osobne a vse bych zaridil doma pres internet. Dekuji za odpoved.
Když jsem byl malý, chtěl jsem být pirátem. Jak se tak koukám na svůj disk, tak se mi to celkem povedlo.
peta809
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 24. 9. 2012 17:43

Nejvetsi problem bude, jestli ti neni 18 let, nektere banky (napr. mBank) takove ucty nezakladaji.
Pak by to chtelo uvest, jak hodlas ucet vyuzivat, napr. jake planujes zustatky na uctu, obraty na uctu, obraty na karte, kolikrat za mesic budes potrebovat vybrat z bankomatu a jake bankomaty mas v okoli k dispozici, atd.
PatrikChrz
Administrátor

Odeslat příspěvekod Ondrasz 24. 9. 2012 18:54

Bez podpisu není žádný právní úkon platný, takže jen přes net si žádný účet neuzavřeš.
Vím, že snad Mbanka umožňovala sepsat smlouvu s kurýrem, ale tam jsem účet neměl, takže nevím jestli to některá banka umožňuje. Nebuď líný a projeď si stránky bank, tam to zjistíš.
Ondrasz
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Peťo6 24. 9. 2012 20:40

U AirBank sa da ucet zalozit uplne cez net. Ale tam len od 18 let..
Peťo6
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod meme1255 24. 9. 2012 20:57

Pro ty, kterým je míň než 18, bych asi doporučil ČSOB Student (všechny platby kromě inkas zdarma, embossovaná MasterCard ) - musí se tam tedy zajít :/ - ale vyjde to levněji než ta AB
Naposledy upravil meme1255 dne 24. 9. 2012 21:20, celkově upraveno 1
meme1255
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Ency 24. 9. 2012 21:07

Peťo6 píše:U AirBank sa da ucet zalozit uplne cez net. Ale tam len od 18 let..