jakou banku vybrat?

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod karf 13. 10. 2012 19:26

dr._lukas> ve výpisu mam 100% sleva na vedení účtu a 100% sleva na položky...funguje to ;-)
karf
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dr._lukas 14. 10. 2012 21:16

jak jsi k tomu přišel?
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ALF6 15. 10. 2012 11:35

vorry píše:Mimochodem, když jsem si stěžoval minulý měsíc na nefunkční bankomat u GE Money bank na facebooku, nejen, že se omluvili tam, ale i slušně zavolali a omlouvali se znova.


na FB vidí Vaši stížnost tisíce lidí, kdežto za přepážkou Vás poslouchá jen bankovní úřednice, která toho moc udělat nemůže. A za banky na FB řeší problemy lidé, kteří mají kolikrát lepší přehled a ochotu pomoci než právě jen ta úřednice.
ALF6
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod karf 15. 10. 2012 12:32

dr._lukas píše:jak jsi k tomu přišel?

K těm slevám? No to je výsledek toho
vážíme si každého našeho klienta
:-D
karf
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dr._lukas 15. 10. 2012 18:15

Já dostal dnes od KB papír, kde mám přímo ujednáno vrácení 100% poplatku za balíček.. transakce mě nenabídli..ale vše je jen na rok a poté mě čeká další jednání s ředitelem
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vorry 19. 10. 2012 18:28

tak já nakonec dopadl 100% sleva na vedení účtu a platím tedy jen 39 kč za balíček transakcí,takže alespon něco.minulý měsíc jsem za vedení a polatky za odchozí platil přes 180 kč
vorry
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vorry 28. 10. 2012 20:16

ještě jsem KB zapomněl poděkovat za vstřícný krok
vorry
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dr._lukas 29. 10. 2012 01:44

No vstřícný krok a dobrovolné zůstání bych viděl i v tom vedení balíčku odchozích plateb zdarma.. Účet v KB mě vedou taky zdarma..ovšem už 3 roky mě ničím příjemným nedonutili zrušit účty v GE, Fio, abych používal jen ten jeden správný :-D
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod acter 29. 10. 2012 14:54

Chystam se od KB odejit...prave kvuli tunam balicku a neprehlednemu systemu "odmen"...jak jste vydyndali ty slevy ? IB od KB mi vyhovuje, tak kdyby bylo za tak mrzky peniz... :D
acter
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dr._lukas 29. 10. 2012 15:09

tak já dostal slevu, protože KB vůči mě porušila vlastní obchodní podmínky
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Komerční banka 30. 10. 2012 17:05

acter píše:Chystam se od KB odejit...prave kvuli tunam balicku a neprehlednemu systemu "odmen"...jak jste vydyndali ty slevy ? IB od KB mi vyhovuje, tak kdyby bylo za tak mrzky peniz... :D


Dobrý den, systém slev či odměňování našich klientů je velmi individuální a je v kompetenci bankovních poradců, osobních bankéřů a obecně věcí osobního přístupu. Naši kolegové na pobočkách s Vámi rádi rozeberou dostupné možnosti. Děkujeme za pochopení.
Komerční banka
Návštěvník

Odeslat příspěvekod S474N 30. 10. 2012 17:11

Aha, takze normalni klient je kavka a jenom tem, co se ozvou se neco nabidne? Zajimava obchodni strategie.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 30. 10. 2012 20:05

ani ne, používá ji spousta firem a je poměrně úspěšná, měřeno optikou zisku. Koneckonců mobilní operátoři takhle fungují všichni 3.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thom 31. 10. 2012 00:00

Blbej kdo dává (platí), blbější kdo nebere.
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 31. 10. 2012 11:24

mikicz píše:ani ne, používá ji spousta firem a je poměrně úspěšná, měřeno optikou zisku. Koneckonců mobilní operátoři takhle fungují všichni 3.

Bohuzel, zda se, ze zamereni na ziskavani novych klientu, misto oceneni loajality tech stavajicich funguje. O stare klienty se firmy zajimaji az v momente, kdy daji jasne najevo, ze jinak odejdou. Jedine reseni ze strany klienta je tak drzet sveho poskutovatele v neustale nejistote a byt ochoten ho kdykoliv zmenit. Teprve, az se takto zacne chovat statisticky zajimava cast klientu, tak si firmy konecne zacnou vazit dlouhodobych zakazniku.
Ovsem ani po sleve neni KB extra zajimava a kdyz vezmu v uvahu, ze i vsechy ostatni velke banky (CS, GE, CSOB, UcB, Citi) maji nejaky opravdu (vcetne transakci) bezplatny ucet, tak celkem nevidim duvod u KB zebrat o nejakou slevu (a kdyz zapoctu i nizkonakladovky Fio, mBank, Zuno, tak uz vubec ne)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků