Sberbank CZ

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Mufinmufi 6. 4. 2020 18:27

Dnes email ze Sberbank, že jestli prý chci lepší úrok jak 0,23% tak musím na pobočku. Akce na webu je pro "nové zákazníky". Klasika, nejhorší pozici má vždy stávající zákazník. Teď jim na pobočku určitě nepolezu. Zakládám J&T pro naředění.
Funkční odkaz pro 300 Kč na Revolut.cz,15 USD na Booking.com, 300 Kč na Richee, 5 GBP na Curve a 300 Kč na Twisto v mém profilu (klikni na přezdívku => Mufinmufi <= u tohoto příspěvku).
Mufinmufi
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlrs 6. 4. 2020 19:37

tak teoreticky by slo zrusit to stare a pak nove zalozit online...
ono obecne zmena dispozic uctu bez nejakyho podpisu se nedela uplne lehce
mlrs
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mufinmufi 6. 4. 2020 19:58

Trinity to třeba zvládá úplně ukázkově. Je to vše jenom o tom jak dalece banka ty klienty chce (pomíjím-li potenciál individuální neschopnosti od hodiny placených bankéřů a zákaznické podpory).
Funkční odkaz pro 300 Kč na Revolut.cz,15 USD na Booking.com, 300 Kč na Richee, 5 GBP na Curve a 300 Kč na Twisto v mém profilu (klikni na přezdívku => Mufinmufi <= u tohoto příspěvku).
Mufinmufi
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 6. 4. 2020 22:29

At jdou do brusele, šmejdi.
Mám tam úrok jen 0,23% i přesto, že by měl být min. 0,45%, když mám ty staré účty. Samozřejmě jsem, čekal 1,75%,šmejdi.

Nevýhoda vlastnictví účtů všech bank je občas zmatek a zatoulání nějakého ted důležitého papíru, jako bankovní mobilita z Sberbanky do UCB před asi rokem, nedávno jsem na ten papír koukal a ted ho ne a ne najít. Nakonec jsem měl jiný, uzavírací výpis Sber na stole :D , v polovině června 2019 uzavřen Sber účet, tzn. že ted bych ještě neměl nárok na tu odměnu za převedení zpět k Sber, mobilita, min. asi měsíc počkat.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod Fox21 7. 4. 2020 13:47

V tuto chvíli aktualizují web a podmínky spořícího účtu. Již max. 1,2% s běžným účtem. Pro stávající snad zůstane původní sazba, ale těžko říct (otázka času?). V novém úrokovém lístku je původní nabídka přesunuta v nenabízených produktech, ale zároveň jim tam visí úrokové podmínky platné od 1.6.2020, kde to ještě je.
Fox21
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 8. 4. 2020 01:11

Pro úplnost, Sberbank snížila i všechny sazby TV (ve všech měnách), kromě € na 1r zvýšeného z 0,05 na 0,1 %.

V Kč je teď 1r 1,2 místo 1,55, a 3r 1,0 místo 1,85.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 8. 4. 2020 08:18

Já stále vidím na
https://www.sberbank.cz/cs-cz/obcane/sp ... oreni-plus
sazbu 1,7 % při vkladu nad 1 mil. Kč. :-)

Edit: Jdu s pobočky, slečna říkala, že změny úročení banka hlásí 2 měsíce předem, tak jsem spořící účet založil taky. Ale kdo ví, jestli má pravdu. Když tak to dám zase jinam. Hlavní je ten bonus 2x 1234,- Kč.

Ten jejich novej internet banking má tedy mouchy. Neustále mi to píše
Omlouváme se, při načítání se vyskytla chyba. Odhlaste se a opakujte přihlášení později.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlrs 8. 4. 2020 12:20

tak v urokovym listku maji ty zmeny od 9.4.2020 -> tzn. dnes jeste jdou zalozit stare sporaky a asi i terminaky za vyhodnejsi sazby...

Jo novej banking je jasny -> prvni uzivatele = betatesteri
mlrs
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 8. 4. 2020 13:00

Výhodnější sazbou budou jen pro účty založené do 7.4.2020, od dneška založené budou za mrzký úrok + aktivní použití BÚ..viz. https://www.sberbank.cz/-/media/files/s ... _pi_cz.pdf
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 8. 4. 2020 13:54

S tím novým IB (že my, noví klienti, jsme betatesteři) plný souhlas :). Já zakládal coby zcela nový (touto bankou v minulosti nedotčený) klient Fér účet Plus online už ve čtvrtek 2.4. dopoledne, hned zaslal i aktivační platbu, už odpoledne mi emailem přišlo potvrzení o aktivaci účtu i přihlašovací jméno do nového IB. I když registrace do IB šla, stejně tak SMS k přihlášení mi chodí, tak se tam stále po přihlášení ve fázi načítání produktů objevuje chyba, že při načítání došlo k chybě, ať se odhlásím a zkusím to znova, to samosebou nepomáhá. V pondělí jsem jim už kvůli tomu psal email (zatím bez reakce). Včera, když jsem byl na pobočce zadávat mobilitu, tak jsem to tam také řešil - tam tu chybu viděl bankéř prvně, potvrdil že je to nové a s tímto problémem jsem u nich první, volal někam nahoru, pak že jim to musí popsat emailem... Takže zatím jsem bez funkčního IB :(. Snad to brzy oživí...
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod mlrs 8. 4. 2020 14:30

dr._lukas: no, podle me zmenili to datum nahore a nezmenili to dole -> zkouset to nebudu, ale podle me bude dnesni sporak jeste s dobrou sazbou...
stejne tak v IB porad muzu zalozit terminak za 1,55% / 1,70% / 1,85% tzn za stare sazby
mlrs
Diskutér

Odeslat příspěvekod drummond 8. 4. 2020 15:13

Re: minarjo - taky jsem zakládal 2.4. a rovnou jsem byl vyzván k migraci na nové IB. Mám to stejně, zadám uživatelské jméno, heslo, přijde SMS, potvrdím a naskočí hláška o chybě načítání. Mluvil jsem s infolinkou. Chtěli printscreen, poslal jsem, ale už 3 dny nic... Bylo by fajn, kdyby to oživili.
drummond
Návštěvník

Odeslat příspěvekod milanBrno 8. 4. 2020 15:16

Dnes ucet zalozen na pobocce s mobilitou a take nefunkcni IB...
Podana reklamace
Telekomunikace: Mobilni internet 20GB za 500kc/mes. + volani za 1kc/min. (neomezene za 200kc)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Richee, Twisto, ING, Curve)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drummond 8. 4. 2020 15:28

Teď mi přišel email, že na problému intenzivně pracují a že do 48 hodin to zprovozní, takže po Velikonocích :)
drummond
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 8. 4. 2020 17:19

Mně právě teď volal bankéř z pobočky Sberbank, u kterého jsem včera dělal k online zřízenému účtu (zřízení 2.4.) mobilitu z Creditas a o problému s IB jsem se také zmínil (kromě emailu centrále). A že problém IT usilovně řeší a snad už během zítřka by to mělo jít, omlouval se. Jde o novinku, kterou opravdu ještě museli doladit, no :). Současná implementace nových účtů (stejných názvů, ale s jinými podmínkami) a nového IB má zkrátka dětské nemoci :).
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků