Sberbank CZ

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod chosta 10. 5. 2020 10:47

Vůbec se mě v mobilní aplikaci neukazuji platby kartou peníze jsou odečteny ale za co?divný systém
chosta
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Surik4t4 10. 5. 2020 11:05

Přesně, pěkný bordel v tom mají Zaplatil jsem koncem dubna 5x kartou. 3 platby se odečetly až v květnu s květnovým datumem, tak teď nevím jestli jsem splnil podmínku 5x platby kartou za duben.
Surik4t4
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod __Pavel 10. 5. 2020 11:16

Já dostal PIN ke kartě 28.4, aktivace platbou v obchodě, přidání do Curve a 4x GBiT ještě ten den, zaúčtováno 30.4. Možná jsem tak spěchat nemusel, jestli třeba mají měsíc hájení, ale nikde jsem o něm nečetl. Zato kodex mobility spáchaný 21.4 na pobočce jakoby neexistoval. Mám obavy, jestli to vůbec do konce tohoto měsíce stihnu.
__Pavel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 10. 5. 2020 11:27

Na pobočce bankéř zmiňoval, že první měsíc se do podmínek nepočítá.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 5. 2020 13:17

@chosta:
To už jsem zde zmiňoval několikrát, že blokace z plateb kartou se v historii zobrazují se zpožděním klidně i víc jak den, zvlášť ty víkendové. Někdy i zůstatek klesne o blokaci se zpožděním několik hodin, zvlášť u plateb z noci. Pak se blokace zobrazí, ale po jejím zaúčtování změní daná transakce datum ze dne blokace na den zaúčtování, opravdu vtipné IB :).

@__Pavel:
Spěchat jsi nemusel, snad žádná banka vyžadující podmínky pro vedení účtu na nich netrvá hned v měsíci založení. To by klient, který neměl účet celý měsíc, byl znevýhodněn oproti jiným. Tedy kdo Fér účet založil v dubnu, tomu skutečně stačí plnit podmínky až teď v květnu, také mi to tak řekli při zadávání mobility.
K mobilitě: tak samosebou že se první dny jakoby nic neděje. Ke dni, který je stanovený ve formuláři mobility (nejdřív tuším třináctý pracovní den, pokud jste nedohodli pozdější) se v původní bance zruší trvalé příkazy a inkasa a zůstatek je převeden na nový účet. Až od téhož dne začíná běžet výpovědní doba původního účtu, ta bývá typicky měsíc (u některých bank kratší). Až pak účet z původní banky zmizí (já převáděl Creditas, na pobočce Sberbank jsem byl 6.4, převod příkazů a zůstatku proběhl 24.4., v Creditas účet ještě žije, nejspíš tedy cca do 24.5., čímž bude mobilita završena). O víkendech a svátcích toho samosebou neprobíhá, tedy po neděli se jistě dočkáš té první etapy migrace trvalých příkazů/inkas :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod __Pavel 10. 5. 2020 13:51

Tak já to chtěl stihnout ještě v dubnu hlavně proto, abych už měl splněn první ze tří po sobě jdoucích kalendářních měsíců aktivity pro akci „Odměna za mobilitu“.
minarjo píše:... snad žádná banka vyžadující podmínky pro vedení účtu na nich netrvá hned v měsíci založení.
U banky, kde zítra již znamená včera, si teda moc jistý nejsem ;-)
__Pavel
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 5. 2020 14:30

Nikoliv Pavle, plnění podmínek je až od května, měsíc založení se nepočítá, ani nemůže viz výše (plus navíc k tomu není ještě mobilita ani dokončena). Tobě tu celkem hezky graficky zpracovanou časovou osu, co mají na pobočce, neukazovali? Pro mobilitu tedy plnění květen až červenec, výplata odměny za mobilu během srpna nebo zkraje září, pak od srpna se začíná počítat těch 12 měsíců na druhou odměnu za věrnost, tedy výplata této druhé odměny nejdřív v srpnu 2021. Kdo založil Fér účet až v květnu, má to samosebou obojí o měsíc posunuté.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod __Pavel 10. 5. 2020 14:45

Žádnou časovou osu mi nikdo neukazoval. Přišel jsem tam s rouškou a u vchodu mi ochranka vnutila gumové rukavice.
__Pavel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Honestus 11. 5. 2020 18:41

Zdravim, take jsem se nechal nalakat na odmenu a minuly mesic zalozil, nicmene to co se deje predcilo mou predstavivost a to jsem byl zvykly na bankovnictvi od axy a prezil i unishit(ucb), misto odmeny, ktere uz neverim bych radeji dostal kapsli ricinu...
Je normalni prihlasovat se do net bankovnictvi na dvakrat?
Jakto, ze nejde editovat/mazat prevedene trvale prikazy jak v app tak v net. bank. - to tam opravdu zustanou i po me smrti jak je tam uvedeno?
Proc nejde nastavit upozorneni na prichozi platby?
Honestus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 5. 2020 23:09

Trvalé příkazy lze změnit i zrušit, a to i ve Smartbance, zde jsi ale nejspíš jen netrpělivý a pokoušíš se měnit příkaz před dokončením Kodexu mobility. Neboli pokud jste ve Sberbank do formuláře Žádost o změnu banky uvedli datum přesunu příkazů řekněme třeba k 15.5. (příklad, může to být nejdřív tuším třináctý pracovní den od sepsání žádosti), tak do tohoto data není možné s příkazem přenášeným do Sberbank manipulovat, dokud není přesun k danému dni dokončen (následně už je příkaz v původní bance smazán, v nové uvolněn k editaci a začíná běžet výpovědní doba převáděného účtu původní banky). Tedy operace s trvalými příkazy Sberbank umí, jen čekej na dobu po datu přenosu, když šlo o mobilitu.
Jinak hodně nedokonalostí tam ale je, už jsem zde mnohé vyjmenoval. Třeba po platbách kartou se zpožděním (i půldenním až denním) snížený zůstatek a/nebo přidaná daná položka platby do historie.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 12. 5. 2020 06:11

A ono je to ještě tak, že mi správně převedli jeden příkaz, v trvalých příkazech je uveden jednou, ale v "Příštích 30 dnů" je uveden 2x - tak jsem zvědav, kolikkrát odejde.
Když už jsem ten porod se založením absolvoval, tak na prachy za mobilitu počkám, ale s věrností to moc nevidím
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 12. 5. 2020 10:03

Ano libol, i o tom zdvojení zobrazení TP v budoucích platbách jsem zde psal, že jsem jim to do Sberbank jako reklamaci zasílal. Neboj, proběhne jednou a pak po prvním proběhnutí (resp. po dokončení mobility příkazů z původní banky) se bude už v historii budoucích zobrazovat také správně jen jednou, tak to mám já. Tedy chyba zobrazení to je jen jednorázová, než se vše "usadí" v rámci mobility.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 12. 5. 2020 11:04

minarjo, a take ti to snizovalo disponibilni zustatek?
Ja to reklamoval a zatim bez odezvy.
Vcetne nemoznosti si zmenit nahled budoucich plateb (stale vychozich 30 dnu).
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes. (vse neomezene za 777kc/mes.)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Equabank, Twisto, ING, Curve , Moneta , atp.)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 12. 5. 2020 12:36

Všechny tyto problémy s TP (zdvojení v budoucí historii, vliv na budoucí použitelný zůstatek atd) odezněly poté, co se příkaz poprvé provedl (což bylo jen 3 dny po datu přenosu z formuláře Kodexu mobility, takže i datum z Kodexu mohlo mít vliv, stejně jako má emailová připomínka, tedy těžko říct co z toho opravu skutečně zajistilo).
Jinak Sberbank má tu blbou vlastnost, že neumějí na připomínky zaslané emailem odpovědět v emailu, snaží se pak opakovaně volat. Já ale cizí čísla neberu (respektive ta otravná z databáze nevyžádaných hovorů mi přímo blokuje Android appka Nevolejte), takže Sberbank hovory byly hned appkou položeny a oni místo aby logicky reagovali na email zase emailem, tak napsali SMS, že se nešlo dovolat a ať se ozvu na jejich klientskou linku. Na to jsem jim hodil bobek, zvlášť když problémy tedy už pak stejně pominuly (kromě zmíněných problémů s přeneseným TP šlo ještě zpočátku o problém s přihlášením do IB, v obou případech prostě neumějí na email reagovat a chtějí volat, na to nejsem zvědavý).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 12. 5. 2020 12:48

Jak dlouho obvykle trvá vydání a dodání karty u nového účtu?
Lafayette16
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků