Sberbank CZ

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod čulibrk 27. 4. 2020 08:46

Mobilita jen na pobočce. Chtějí výpis z daného účtu,co chceš zrušit.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Surik4t4 27. 4. 2020 09:32

libol píše:Surik4t4: Úžasné, to jsme si asi neporozuměli, taky se mi s tím nechce opičkovat

Tak je to ještě jinak, založit jde spořící účet ze starého IB s tokenem. Nové IB vygenerovat žádost o spořák neumí. :-\

čulibrk píše:Mobilita jen na pobočce. Chtějí výpis z daného účtu,co chceš zrušit.

Mobilita jen na pobočce ano. Výpis po mně nechtěli, potřebují jen číslo účtu.

Už zase zápasím s tím M-tokenem a dva operátoři z Sberlinky mi neumí pomoc. 8-S
Surik4t4
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dala67 27. 4. 2020 10:13

Kdy vám přišel dopis od založení účtu?
dala67
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod __Pavel 27. 4. 2020 11:43

Surik4t4 píše:...
Už zase zápasím s tím M-tokenem a dva operátoři z Sberlinky mi neumí pomoc. 8-S

Taky se mi to nepodařilo, nikam jsem nevolal a appku M-token odinstaloval. Stejně tak nevím, jak nastavit notifikace.
__Pavel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Surik4t4 27. 4. 2020 12:09

Tak asi na popáté mi aktivace M-Tokenu prošla a už funguje. Notifikace v aplikaci nejsou. Ještě, že nám chtějí platit za používání této banky, protože dobrovolně by si tohle pořídil jen masochista.
Surik4t4
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod __Pavel 27. 4. 2020 12:50

Notifikace v aplikaci nejsou?
Obrázek
__Pavel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Surik4t4 27. 4. 2020 13:06

Tak jo. Ale po kliknutí na Upozornění + Nová platba se nic nestane, takže tam podle mne fakticky nejsou. Tobě to funguje?
Surik4t4
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod __Pavel 27. 4. 2020 13:13

Píšu, že nevím jak na notifikace. Možná se pod tím objeví jen nějaké důležitější zprávy z banky a s notifikacema, na které jsme zvyklí z jiných bank, to nemá nic společného. ;-)
__Pavel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod filas81 27. 4. 2020 13:22

ad mobilita - taky stačilo jen říci číslo účtu a trvaláky tam být ani nemusí...
zakládal jsem v úterý, pošta s kartou zatím taky nedorazila.
filas81
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Fox21 27. 4. 2020 15:11

Surik4t4, filas81
v které bance účet převodem k Sberbank rušíte ? Nechávali jste tam nějaký zůstatek ?
Fox21
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod __Pavel 27. 4. 2020 15:30

Nejsem Surik4t4 ani filas81, ale účet jsem zakládal online v pátek (ten předminulý), aktivní byl od pondělka (po připsání aktivační 1Kč), karta dorazila v pátek, PIN zatím ne, snad zítra (někdo tu však psal, že mu karta i PIN přišly ve stejný den). Mobilitu jsem na pobočce spáchal v úterý, obětí se stala Creditas, minimální zůstatek tam nechávám vždy, až dorazí do nové banky, bude to důkaz, že původní účet byl skutečně zrušen.
__Pavel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 27. 4. 2020 15:34

dala67 píše:Kdy vám přišel dopis od založení účtu?

Žádný takový dopis při online založení už nechodí, toto info z emailu platilo pro starý typ účtu do března. Teď dopis o založení není třeba, zprovoznění IB přijde v dalším emailu o migraci ze starého IB, v něm je uživatelské jméno i pokyny. Poštou teď už chodí jen PIN (doporučeně) a karta (obyčejně), obojí mi přišlo naráz týden po založení. Pro mobilitu na pobočce stačí znát číslo přenášeného účtu (moje zkušenost z pobočky Praha Černý Most), nevím proč @čulibrk musel ukazovat výpis, do toho jim nic není. Musí jít však o mobilitu úplnou, tedy i s požadavkem na zrušení přenášeného účtu a převodu jeho zůstatku do Sberbank.
Jinak aplikaci Mtoken není třeba zprovozňovat, jde dle reakcí evidentně o neodladěnou novinku. Bez ní se zkrátka vše potvrzuje klasicky SMS kódem.
Naposledy upravil minarjo dne 27. 4. 2020 15:58, celkově upraveno 2
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 27. 4. 2020 15:39

já rušil Airbank, nějaký haléře tam zbyly, ani nevím. Kartu a PIN tedy čekám zítra.
filas81
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ROlda78 28. 4. 2020 10:26

"Alespoň 5× platba kartou měsíčně U OBCHODNÍKA"
tím se myslí jen na terminálu nebo i on-line platba?
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 28. 4. 2020 10:38

Do „Transakce platební kartou“ se započítávají všechny transakce provedené platební kartou mimo výběrů z ATM (bankomatu).
Kolem.jdouci
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků