Axa banka + přechod k UCB na Multikonto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod papshop 5. 2. 2010 23:40

http://www.ct24.cz/ekonomika/74756-axa- ... vou-banku/

"Chceme především zaujmout klienty, kteří inkasují třeba pojistku, aby nám s penězi neodcházeli," uvedl mluvčí Marek Zeman.

Myslím, že odpověď tiskového mluvčí nepotřebuje komentář. Přece toho klienta nenechají aby je utratil :) nebo nedejbože dal do jiné banky.
Vy mě neznáte, když se nase.u, ale až mě poznáte, to se teda budete divit.
papshop
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod capellen 9. 2. 2010 03:00

myslím, že AXA bank přišla v pravý čas... tento měsíc končí GE Plus s 2,6%....
capellen
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod 4honza 9. 2. 2010 10:43

Možná přišla ovšem trochu nepřipravená, když už druhý den mají zavřené IB kvůli triviální chybě v zabezpečení účtu... to zrovna není moc dobrá vizitka.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ency 9. 2. 2010 11:49

4honza píše:Možná přišla ovšem trochu nepřipravená, když už druhý den mají zavřené IB kvůli triviální chybě v zabezpečení účtu... to zrovna není moc dobrá vizitka.

Zajímá mě, jak to s těmi, již vydanými klienstkými čísly vyřeší, protože takle může vtipálek pokračovat a blokovat hrubou silou :)
Budoucnost patří atomu.
Smrt Bursíkovi
Majkl má rád garáž, ale stydí se za to. :mrgreen:

Nenesu odpovědnost za následky, které mohou vzniknout či vzniknou aplikací mé rady! :D
Ency
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom brava 9. 2. 2010 17:07

GE zase upravila sazby (směrem dolů)u mého spořáku Genius plus od února z 2,6 na 2,25% :/ Doufám, že budou tak akční až se s inflací obrátí směr pohybu sazeb :!:
Naposledy upravil tom brava dne 10. 2. 2010 07:53, celkově upraveno 3
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod tom brava 9. 2. 2010 17:12

UPOZORNĚNÍ
Internetové bankovnictví AXA Bank není z důvodu údržby systému k dispozici. Pro obsluhu Vašeho účtu můžete využít naše telefonní centrum a to bez poplatků, na čísle: + 420 292 292 292 v pracovní dny mezi 9 a 17 hodinou. Omlouváme se a děkujeme za pochopení. Vaše AXA Bank


AXA má nějaký problém se spořáky? Posílal jsem smlouvu v sobotu a jěště se mi nevrátila s č. účtu. :hm
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 2. 2010 17:20

nějaký vtipálek prostě využil diletanskou konstrukci jejich IB a začal postupně blokovat účty :D. Docela dost info je na mFóru.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dalich 9. 2. 2010 23:12

Pár věcí k tomu vím, ale zatím nepovím :) Jinak už to řeší a brzy to bude OK. Triviální chyba, kterou podcenili (spíše přehlédli v návalu dalších povinností). Následkem bylo, že mi pak přišlo nejvíce SMS ze všech klientů, až si mysleli, že jsem to byl já, kdo způsobil chybu :)
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Ency 10. 2. 2010 10:40

Uživatel číslo jedna nebo dokonce nula? :)
Budoucnost patří atomu.
Smrt Bursíkovi
Majkl má rád garáž, ale stydí se za to. :mrgreen:

Nenesu odpovědnost za následky, které mohou vzniknout či vzniknou aplikací mé rady! :D
Ency
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruprecht001 10. 2. 2010 12:30

Ency: Uživatel 007 :-)
Ruprecht001
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Czulibrk 10. 2. 2010 17:28

tom brava píše:GE zase upravila sazby (směrem dolů)u mého spořáku Genius plus od února z 2,6 na 2,25% :/ Doufám, že budou tak akční až se s inflací obrátí směr pohybu sazeb :!:


a) změna proběhla k 8.2., pokud se nemýlím
b) bylo to avizováno dloooouho dopředu (např. v internet bankingu)
c) GE měla dlouho nejvyšší úročení na trhu
d) ... navíc píšeš úplně do špatného tématu :oboze


Jinak k tématu: Zakládal jsem spořící účet AXA ve zlínské pobočce. Pán na první pohled nebyl moc nadšený (zřejmě mu z toho nic nekápne), ale nakonec vzal nějaká lestra a začal vyplňovat, hezky ručně, písmenko po písmenku - tak nevím, k čemu tam ty počítače mají.
Trvalo to asi 20min, ale kvůli známé chybě jsem odešel jen s vyplněnou žádostí o zřízení účtu, zbytek včetně čísla účtu a podmínek mi banka zašle poštou hned jak se problém vyřeší. Nedostal jsem se tedy dál než za internetovou registraci :-|
Olé!
Czulibrk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom brava 10. 2. 2010 22:13

[quote="Czulibrk"]
a) změna proběhla k 8.2., pokud se nemýlím
b) bylo to avizováno dloooouho dopředu (např. v internet bankingu)
c) GE měla dlouho nejvyšší úročení na trhu
d) ... navíc píšeš úplně do špatného tématu :oboze

Neodpustím si reakci na body b+d:
...no vidíš a mně se právě STALO, že jsem to tentokrát pod záplavou častých změn z poslední doby přehlídnul (a to si říkám, že to někdy se sledovámím sazeb přeháním :D ) a vzhledem k tomu že tam mám trošku víc než 10 Kč 8-) , tak mě tento rozdíl 0,35% p.a. sakra dost zajímá a bolí....Já naopak chci poděkovat: nebýt upozorňovací (pro Tebe evidentně zcela nadbytečné, ale pro mne užitečné) hlášky Capellana.....a přitom jsem si ji dovolil nesobecky doplnit (třeba existuje víc lidí, kterým se to přehlédnutí taky stalo...)
Forum existuje ke sdílení informací s různým stupněm využitelnosti a taky nemám rád balast, a mám respect :pozor
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod xtonda 12. 2. 2010 11:13

Jak sem psal, smlouvu sem si generoval na webu 2.2. a včera mi z AXA bank volali a ověřovali si, jestli vše proběhlo v pořádku, jestli se mi podařilo smlouvu vytisknout a jestli jsem ji už poslal. Přeci jen se snaží.

A teď si zase já neodpustím poznámku směrem k uživateli tom brava. 1. Jsi tu off topic - tohle je o AXA, GE spořák si řeš ve vlákně Rozdíly ve spořících účtech nebo GE Money Bank 2. Zbytečně flamuješ. 3. Zbytečně a ještě blbě cituješ bezprostředně předchozí příspěvek. Jinými slovy tvůj post je ukázkovým příkladem balastu a nerespektování ostatních.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod papshop 12. 2. 2010 11:46

Od pondělí 15.2. bude reklamní trh zahlcen AXA bankou, přetrvávající problémy budou dle oficiálního vyjádření tiskového mluvčího odstraněny ve středu 17.2. (dle neoficiálníích zdrojů cca za 14 dní). I tak si myslím, že pokud někdo připravuje 2 roky projekt banky, spustit něco co nefunguje není moc důvěryhodné. To si může dovolit internetový obchůdek, ale ne banka. Pokud se do procestu zapojí další noví uživatelé na základě reklamních spotů, jsem vážně zvědavý, jak se situace vyvine dál. Ovšem já osobně se svou nechutí k výše zmíněné společnosti ani netajím.
Vy mě neznáte, když se nase.u, ale až mě poznáte, to se teda budete divit.
papshop
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ency 12. 2. 2010 12:30

xtonda píše:Jak sem psal, smlouvu sem si generoval na webu 2.2. a včera mi z AXA bank volali a ověřovali si, jestli vše proběhlo v pořádku, jestli se mi podařilo smlouvu vytisknout a jestli jsem ji už poslal. Přeci jen se snaží.


Jó, to mě taky volali, tak sem jim řekl, že už sem to poslal pár dní zpět, no a včera mail, že systém ve smlouvě udělal chybu, takže mi pošlou novou ... hmm
Budoucnost patří atomu.
Smrt Bursíkovi
Majkl má rád garáž, ale stydí se za to. :mrgreen:

Nenesu odpovědnost za následky, které mohou vzniknout či vzniknou aplikací mé rady! :D
Ency
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků