Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod yndezit 1. 9. 2015 13:42

Ad1 - Na změnu PIN nálepky jsem se ptal na infolince, taky nevěděla, ale nebyla si jistá. Takže asi nic tedy.

Ad 2. - Doplňující dotaz - pro využití bezúročného období je rozhodují datum připsání, nebo datum zaúčtování, nevíš, prosím?
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 1. 9. 2015 13:47

Vždy by mělo jít o datum zaúčtování. Odsledované to mám sice ne u bezúročného období, ale u "bezpoplatkového" - pokud platba byla na účtu den před koncem měsíce, tak poplatek za vedení účtován nebyl, pokud byla až poslední den v měsíci (tzn. zaúčtovala se až první den následujícího měsíce), poplatek účtován byl.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod yndezit 1. 9. 2015 13:48

Super, díky
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eR99 4. 9. 2015 13:49

Máte již někdo v Klientské zóně výpis za zúčtovací období 8/2015 ? U mě si s ním dávají nějako na čas...
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rafael58 4. 9. 2015 14:11

Taky zatím nic
rafael58
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 4. 9. 2015 14:12

U sebe taky výpis nevidím.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 4. 9. 2015 18:34

Tak výpis již v IB.
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peter2black 8. 9. 2015 17:52

ukazuje se vám Odměna za čerpání v transakční historii v klientské zóně?

zkousel jsem kartu a mel jsem dostat cca 120... jsou jenom v pdf výpisu a ne v webové transakční historii v klientské zone - to je normalni?
peter2black
Diskutér

Odeslat příspěvekod xkanourek 8. 9. 2015 18:50

Kartu mám asi půl roku a bonus je vždy jen ve výpise....normální mi to taky nepřijde, ale vzhledem k tomu, že se jedná o velice dobrou kreditku a jiné problémy zatím nejsou, nehodlám si ani stěžovat :D
xkanourek
Diskutér

Odeslat příspěvekod Taki 9. 9. 2015 12:03

Pro zajímavost přidávám moje zkušenosti při pořízení této KK. Po odeslání první žádosti (smlouva, kopie OP, ŘP, výpis z účtu a já nevím co všechno ještě chtěli) cca před 1/2 rokem absolutně bez reakce ze strany Cetelem - tj. ani dopis či e-mail, že mi KK nebyla schválena.
Zkusil jsem žádat znovu - žádost jsem generoval 11.8. - opět jsem si stáhl sám ze zaslaného odkazu v e-mailu smlouvu a spolu s dalšími doklady jí odeslal do Cetelemu. Nevyplňoval a neodesílal jsem Pojištění a Smírčí doložku. 3 týdny se zase nic nedělo, tak jsem tam napsal e-mail ve smyslu, že bych byl rád, kdyby mi alespoň sdělili, že mi kartu zamítli. Na e-mail žádná reakce, ale asi 5 dnů po odeslání e-mailu mi přišel obyč dopis z Cetelemu s mnou poodepsanou smlouvou, parafovanou i ze strany Cetelemu. Z toho jsem tedy dovodil, že mi KK schválili. Druhý den jsem měl od nich na účtě tisícovku. Tak jsem se s V.S. zaregistroval do IB (KZ) Cetelemu a nastavil si odměnu 4% PHM. Pak jsem zavolal do Cetelemu na jaký účet jim mám poslat zpátky tu tisícovku (+cca 0,1% denní úrok x 4 odhadované dny čerpání úvěru ve výši 1000 Kč). Přišla mi SMS s č. účtu, poslal jsem tam 1003,99 Kč a čekám na kartu, která zřejmě dojde ke konci září. Nerad bych tedy kvůli cca 4,- Kč, které by kvůli úroku udělaly čerpání úvěru, platil měs. poplatek 69,- Kč.
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 9. 9. 2015 13:48

No vida, i takhle to jde.

Zajímalo by mne zda ti tam dají i to pojištění, jako mně - a jak jsem nahoře psal to čestné prohlášení na vypovězení nevyžádaného pojištění, tak to je celé špatně, nepřijali to, i když mi to předtím sami po telefonu nadiktovali, a posílají na to poštou formulář, který chtějí vyplnit a poslat poštou zpátky.
Tak jsem po nich chtěl aby to aspoň poslali do emailu, nebo že si stáhnu v klientské zóně. V klientské zóně to prý není, že prý to pošlou do emailu. A zatím nic nepřišlo tedy.

EDIT: Tak poslali předvyplněný formulář, ale zároveň v druhém mailu napsali že není třeba, že žádost stačí tak jak byla, volnou formou. Já věděl že s tím ještě bude legrace, však jsme v ČR, že.
Naposledy upravil yndezit dne 9. 9. 2015 18:23, celkově upraveno 1
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taki 9. 9. 2015 15:07

K pojištění toliko: Také jsem se na to tázal, protože, ač jsem neposílal vyplněný formulář k pojištění a ač mám ve smlouvě i v KZ napsáno "BEZ POJIŠTĚNÍ...", je v rámcové smlouvě větička ve smyslu, že i když nemám pojištění, tak ho vlastně nějaké dílčí mám. Paní na infolince mne ujistila, že u mne na kartě pojištění ŽADNÉ NENÍ.

Jak měla do 3 týdnů dorazit karta, tak jsem jí měl ve schránce dnes. V dopise, co byl u KK se uvádí, že mám aktuální úvěrový rámec 20.000. Na smlouvě i v klientské zóně mi svítí 50.000. Je to ale vtipná karta :-)
Naposledy upravil Taki dne 9. 9. 2015 15:13, celkově upraveno 1
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iguka 9. 9. 2015 15:12

A není to s tím pojištěním tak, že pokud splatíš dluh v bezúročném období, tak nic na pojistném nezaplatíš? To platíš u Cetelemu jen a pouze, když splácíš kreditku úvěrem v podobě minimální splátky. Pokud se mýlím, ať mě někdo opraví.
iguka
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taki 9. 9. 2015 15:29

Ještě se koukám v KZ a u Typu pojištění mám uvedeno: Bez pojištění (K tomuto úvěru není sjednáno žádné pojištění. V případě zájmu o dodatečné pojištění úvěru nás kontaktujte...). Jak to máte vy?
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iguka 9. 9. 2015 15:33

Mám tam uvedeno pojištění,splatil jsem dluh v bezurocnem období a na pojištění jsem neplatil ani korunu,takže tak.
iguka
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron