Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Taki 9. 9. 2015 14:53

Takže to je pojištění schopnosti splácet úvěr, které činí právě nějaké procento z dlužné částky (ke konci měsíce). A protože tady (předpokládám) cca 98% lidí, co má Cetelem, neplatí poplatek (=dorovnává do konce měsíce), nemusí se platby tohoto pojištění obávat.
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 9. 9. 2015 17:24

Tak doufám že se mne to také týkat nebude, nemělo by.

Nicméně pro úplnost, taky jsem měl v žádosti na webu bez pojištění, 3x jsem to kontroloval, a stejně jsem ho pak tam měl, bylo v to v dopise který přišel vedle druhého dopisu s kartou.
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iguka 9. 9. 2015 17:38

přesně tak, taky jsem měl v žádosti bez pojištění a stejně ho tam mám, ale neřeším to, když peníze vracím v bezúročném období.
iguka
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taki 10. 9. 2015 10:36

Za jak dlouho vám po doručení karty došla SMS s šachovými souřadnicemi pro zjištění PIN?
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod refedr 10. 9. 2015 11:33

Asi za 2 dny, ale už nyní bez PIN můžeš platit virtuální kartou na internetu.
refedr
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taki 10. 9. 2015 12:01

Díky.
Na net mám KKK (zas tak velký objem mi platby na netu nedělají). Na cetelemku jsem si nastavil 4% PHM.
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 22. 9. 2015 11:07

Alza má do 24.9.2015 splátky bez navýšení, tentokrát je spodní limit 2500 Kč místo obvyklých 3000 Kč. https://www.alza.cz/splatkybeznavyseni
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Portalek 25. 9. 2015 11:40

Funguje Vám karta a klientská zóna? Mě ani jedno...
Portalek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Suky. 25. 9. 2015 13:16

Klientskou zónu jsem teď úspěšně vyzkoušel, jede.
Kartou jsem naposledy platil včera, také úspěšně.
Suky.
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 25. 9. 2015 19:41

I u mě vše funguje...
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 29. 9. 2015 19:22

Tak mne karta Cetelem začíná s... a to jsem ji ještě nepoužil... Sjednáno bez pojištění, celou dobu se v Klientské zóně skvěje "Bez pojištění", dnes mně přišel SMSkou PIN a hele, ono se to bezpojištění změnilo na "Soubor pojištění C)". Mám chuť ji vrátit s tím, ať si ji strčí někam, a tohle jednání (velmi podobné automatickému dokupování dat u mobilních OPů) někde naprášit.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod refedr 29. 9. 2015 20:20

Každá banka má něco. Stalo se to tady už více lidem. Stačí tam zavolat a domluvit se, že to chceš zrušit. Třeba jim to bude stačit emailem, i když asi to budou chtít písemně. Ale za to, aby jsi měl podle mě nejlepší KK v současné době pro platby na internetu s nejlepším směnným kurzem, to stojí.
refedr
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 29. 9. 2015 20:34

Proč bych měl rušit něco, co jsem si neobjednával? Takové praktiky mne prostě serou, Vodafone za to vyfasoval (směšnou) mega pokutu, nevím, proč by Cetelem neměl za stejné praktiky dopadnout stejně.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 30. 9. 2015 06:17

Zcela mimořádně s Tebou souhlasím. Asi je třeba, aby to někdo naprášil na příslušná místa. Chystám se totéž udělat u Raifky.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod yndezit 30. 9. 2015 09:59

Tadyhle to vytiskni, podepiš, oskenuj a pošli a je to. Tedy doufám že to pomůže, ještě ji nemám ani měsíc, tak to není ověřené.
viewtopic.php?p=10813916#p10813916
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků