Mě mají zboží doručit dnes, takže předpokládám, že kreditka byla schválena, schvalují ji prostřednictvím Alzy a kdyby ji neschválili, zboží vůbec nezašlou.
Každopádně mě štve, že neznám svůj variabilní symbol, nemám proto přístup do klientské zóny a nemůžu si změnit výpis z papírového na elektronický. Zkusím dnes zavolat na infolinku, třeba se tam variabilní symbol dozvím.
Nějak tak jsem vyčetl, že splátku můžu zaplatit i náhradním způsobem bez variabilního symbolu, tedy poslat ji na účet 27-4908530237/0100 nebo 1021018458/5500 a vyplnit do specifického symbolu své rodné číslo, variabilní symbol nechám prázdný. Předpokládám, že účetní období je kalendářní měsíc, takže stačí uhradit cenu zboží před koncem kalendářního měsíce, abych neplatil žádný poplatek.
https://www.cetelem.cz/kreditni-karta/pouzivani-a-splaceni-karty/splaceni-karty/Jde v klientské zóně zrušit pojištění zneužití karty?
Za jak dlouho po doručení zboží přijde Alza karta?