Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Portalek 28. 11. 2015 10:24

mám stejný problém, taky mi to nejde přihlásit.
Portalek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod osobne2 28. 11. 2015 12:51

yndezit píše:Karty je tedy doma, modrá se zeleným skřetem, samozřejmě i když jsem si vyškrtal pryč všechna pojištění, dali mi tam nakonec pojištění typu C a měl bych za něj platit 1%. Tudíž ho musím vypovědět, podle instrukcí infolinky podepsat a oskenovat následující text na adresu cetelem(z)cetelem.cz:
U své kreditní karty xxxxxxxxxxxxx žádám o odstoupení od pojištění typu C - Pojištění pro případ zneužití karty v důsledku její ztráty nebo odcizení, včetně zneužití karty se znalostí PIN kódu.

Mé údaje:
jméno a příjmení: [jméno příjmení]
datum narození: [datum narození]
číslo úvěru: [42...]
adresa:
[adresa trvalého bydliště]

V [místo] dne [datum]
[podpis]


Díky, díky. Za jak dlouho to pojištění zrušili?
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod mastr78 28. 11. 2015 14:59

Já jsem pojištění musel vypovědět písemně, posílal jsem to někdy v půlce listopadu a bude mi zrušeno od příštího účtovacího období.
mastr78
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 28. 11. 2015 15:54

nepamatujete si někdo jak dlouho trvalo doručení karty po předání smluv? objednával jsem na alze, minulou sobotu na pobočce vše podepsal a teď čekám na doručení, je mi jasný, že teď už poplatek za vedení zaplatím, ale nerad bych platil i úroky
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 28. 11. 2015 17:01

Poplatku ses mohl ale vyhnout, kdyby jsi to do konce mesice uhradil nahradnim zpusobem. Mozna ted zaplatis i pojistne.
viewtopic.php?p=10934673#p10934673

Ja posilal podepsane smlouvy postou v pulce listopadu, zbozi poslali za par dnu, kartu dosud ne, takze jsem zaplatil celou castku nahradnim zpusobem, protoze neznam variabilni symbol, nechal jsem ho prazdny a do specifickeho symbolu jsem dal sve rodne cislo.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod yndezit 28. 11. 2015 17:24

osobne2 píše:Díky, díky. Za jak dlouho to pojištění zrušili?
Myslím že od příštího zúčtovacího období, ale neplatil jsem nic.
Byl ale kolem toho zmatek - nejdřív mi řekli ať to napíšu volnou formou, když jsem jim to přes KZ poslal tak prý že mi pošlou formulář a jedině ten že musím vyplnit, když jsem se ozval tak si mne přehazovali jak horký brambor a nakonec teda že jim to stačí.

-- 28. 11. 2015 18:26 --

tomasvlasak píše:nepamatujete si někdo jak dlouho trvalo doručení karty po předání smluv? objednával jsem na alze, minulou sobotu na pobočce vše podepsal a teď čekám na doručení, je mi jasný, že teď už poplatek za vedení zaplatím, ale nerad bych platil i úroky

Cca týden a něco, nálepky taky.
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 28. 11. 2015 17:30

Dik. A ten formular na odstoupeni od pojisteni ti poslali? Mas ho? Muzes ho nekam uploadnout?
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod yndezit 28. 11. 2015 18:06

Sem ho zahodil :D
Zavolej jim, pošlou ti ho taky.
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 28. 11. 2015 18:14

To chci poslat co nejdrive, v podminkach je psano, ze pojisteny muze od pojisteni typu Basic odstoupit do 14 dnu od uzavreni smlouvy. Takze nechci cekat, az odeslou formular.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod yndezit 28. 11. 2015 19:47

Tak Ti zbývá volná forma.

Ale pojištění Basic je asi něco jiného než ten typ C - ten dají každému, ale jestli sis v online žádosti dal "Bez pojištění" tak Basic asi nemáš.
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 28. 11. 2015 19:54

Ne Basic je prave to pojisteni proti zneuziti. Pisou to v tom dokumentu "prihlaska k pojisteni", ktery je soucasti smlouvy. Davaji ho automaticky.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 28. 11. 2015 20:04

V cetelemu jsou vážně pekelně rychlí :-( Dne 8.11.2015 podána žádost přes Alzu o kreditní kartu, včera jsem volal na cetelem, že mi bylo sděleno v alze na prodejně, že do 2-3 týdnů budu mít kartu doma a po nadiktování RČ mi operátor sdělil, že to zboží, které jsem kupoval ještě nemají ani profinancováno (tudiž karta nebyla ani dána do výroby), takže mi karta přijde až někdy příští měsíc s tím, že stačí to zboží zaplatit až v lednu (pokud budu chtít využít bezúročné období).
A to jsem chtěl naivně stihnout týdny cetelem (které už jsou teď stejně o ničem).
Předpokládám, že mi nebudou účtovat ani poplatek za tento měsíc, když nemají úvěer veden ještě ani pod VS a nemají ho ani profinancován.

-- 28. 11. 2015 21:09 --

tomasvlasak píše:nepamatujete si někdo jak dlouho trvalo doručení karty po předání smluv? objednával jsem na alze, minulou sobotu na pobočce vše podepsal a teď čekám na doručení, je mi jasný, že teď už poplatek za vedení zaplatím, ale nerad bych platil i úroky


Já bych očekával (viz. můj příspěvek výše), že nebudeš platit vůbec nic. Pokud cetelem ještě nemá fyzicky vyrobenou kartu, tak k ní nemá nejspíše ještě ani otevřen kartový účet a tudiž ještě z té karty nestáhli cenu výrobku. Samozřejmě se můžu mýlit.
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 28. 11. 2015 20:16

To ja podal zadost take v tomto obdobi a vcera mi Cetelem telefonoval, ze karta mi jiz byla odeslana, ze castka za zbozi byla odectena z uveroveho ramce a takove ty blabla informace. Ocekavam kartu asi v pondeli. Kdyz jsem se operatora zeptal na variabilni symbol, tak mi ho samozrejme nerekl, ze k tomu pry nema pristup.
Je ale divne, ze se to u tebe tak zdrzelo, me take nesla zobrazit a vytisknou smluvni dokumentace, takze se to asi o 10 dnu protahlo, nez jsem vubec odeslal podepsanou smluvni dokumentaci.
Jsem take zvedav, jestli mi Alza vrati 10% z ceny zbozi, stihnul jsem vyplnit internetovou zadost v posledni den te akce na 10% slevu.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 29. 11. 2015 18:20

Suky & Portalek: už se vám daří přihlásit do IB Cetelemu? Mně to nejede, píše to naprosto nelogickou hlášku:

Vypršela platnost zadaných přihlašovacích údajů. Zadejte je a přihlaste se znovu prosím.


(Když vyprší, tak asi nejdou už zadat ne?)

Tak zkouším ze všech možných prohlížečů poslat nové heslo, jenže se nenačte ten přiblblý captcha kód, čili nemůžu jít na další krok.

Dělá to někomu taky?

-- 29. 11. 2015 19:25 --

Tohle je o nervy, aby člověk mohl kartou provést platbu, musí se pokaždé jako kokot přihlásit do internetbankingu a autorizovat jí, ale když jim nejede internetbanking, tak člověk nezaplatí. Toto soudruzi z NDR nedomysleli.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod Suky. 29. 11. 2015 18:42

Furt se nemohu přihlásit.
Zeleně mi "odfajfkuje" jméno i heslo, ale stále píše hlášku viz výše.

Hláška je nesmyslná, vypadá to jako chyba session.
Ale jejich linka o víkendu nefunguje, takže jsem neměl kam zavolat.
Ona ta banka asi o víkendu nefunguje celá...
Suky.
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků