od Mikka1 30. 1. 2017 23:01
Asi je to těch 29. Když tu kartu konečně vydají, tak ti přijde mail, kde to tvrdí. Ta paní z Cetelemu (ta jediná, co se zdála trochu kompetentní) to tvrdila taky. Ale nehodlám to zkoušet, stihla jsem to tak tak zaplatit do konce měsíce, tak poplatek skutečně neúčtovali, to jediné můžu potvrdit.
Někdo tu psal, že má k té smlouvě dodatek na těch 29 Kč, já si ho ale nedokážu vynutit. Dokud funguje karta při splacení do konce měsíce bez poplatku, řešit to nebudu, jen se tím stává poněkud nepraktická (to připsání na účet trvá několik dní, někdo mi to tu přesně vypsal, já se svým talentem jsem udělala závěr, že kolem 20. bych ji měla vždycky splatit, nebo ještě lépe předplácet a předplácet).
Jinak ti jistě posílají e-maily, že se máš přihlásit do klientské zóny, ale nedají ti ten variabilní symbol, ten jsem je tehdy přinutila sdělit, ale taky až poté, co mi tu kartu odeslali.
Úvěrový rámec se taky znatelně liší od původně žádaného, že?
Jako, nechápu jak taková firma může fungovat. Že jsem hodně velký laik, ale to co předvádí Cetelem, je děsný.