Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jarouuss 30. 3. 2017 09:59

A co kdyz bych poslal splatku o vikendu z uctu u RB (kdyz mam ted to eKonto Komplet) na jejich sberny ucet u RB? Fungovalo by to nezavisle na pracovnich dnech? Cili v sobotu poslu splatku a v pondeli muzu kartou platit?
jarouuss
Návštěvník

Odeslat příspěvekod nikko 30. 3. 2017 15:56

jarouuss píše:A co kdyz bych poslal splatku o vikendu z uctu u RB (kdyz mam ted to eKonto Komplet) na jejich sberny ucet u RB? Fungovalo by to nezavisle na pracovnich dnech? Cili v sobotu poslu splatku a v pondeli muzu kartou platit?

Nedávno jsem odeslal platbu na Cetelem sběrný účet v RB z jiného běžného účtu v RB v pátek večer. Kupodivu celé pondělí se tato platba neobjevila na mém Cetelem účtu a nemohl jsem tak v pondělí kartou platit. :-(
nikko
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 30. 3. 2017 16:03

Korporátní klienti jsou u RB v jiném systému, převody tam neprobíhají "online", jako u retailu (rozdíl u RB lze pozorovat i v tom, že při odeslání jinému retailovému klientovi se zobrazuje odesílateli v IB název příjemce, zatímco při poslání korporátnímu klientovi - tzn. i Cetelemu nikoliv), při zadání příkazu do nějakého určitého cut-off time (nevím přesně, 18:00 hod.? - platba vypadá, že odešla, ale na účtu Cetelem bude až následující pracovní den, zaúčtuje se ovšem ještě až ten následující a disponibilní zůstatek bude navýšen až další kalendářní den - chová se to tedy stejně, jako zaslání příkazu z jiné banky, v případě, že se to stihne dříve tak jako z banky, která zasílá D+0; každopádně splatit kreditku v pátek v rámci banky s očekáváním, že ní budu o víkendu či v pondělí platit je v případě Cetelemu hodně naivní představa*... :mrgreen:)

* možná u vnitrobankovního převodu v rámci KB by to tak prošlo (pokud to KB umí, nevím), že by byla u nich na účtu o víkendu, ale k zaúčtování by stejně došlo až následující pracovní den, tedy v pondělí (ale disponibilní zůstatek by se stejně navýšil až v úterý)
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod ROlda78 30. 3. 2017 21:30

Mně hezky chlapík z Cetelemu s kterým jsem před tím absolvoval tel. předschválení napsal, co je nutné poslat a že třeba manželka nemusí nic podepisovat. Takže jsem papír o čerpání hotovosti vůbec neposílal. Už týden funguju..
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jarouuss 30. 3. 2017 21:47

Ono je to ale jedno, kdyz to je zdarma.
jarouuss
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Korzaik 30. 3. 2017 22:08

Tak abyste viděli, co je taky možné, zrovna jsem sepsal Alze elaborát. Moc se mi nechce znovu podepisovat smlouvu, když už jí tam někde musejí mít zašantročenou.
Dobrý den,

5.2 jsem u vás zakoupil zboží z této objednávky. 10.2 jsem byl na pobočce v xxx podepsat smlouvu, ale bylo mi pracovníkem pobočky sděleno, že si smlouvu a potřebné doklady mám poslat do společnosti Cetelem sám, prý je to tak rychlejší. Doma jsem nad tím přemýšlel a došel jsem k tomu, že toto není standardní cesta. Dle podmínek je standardní cesta ta, že smlouvu do společnosti Cetelem posílá Alza.

Dle pokynů v žádosti o úvěr jsem 13.2 spolu s podepsanou úvěrovou smlouvou odeslal na adresu
ALZA.CZ
JATEČNÍ 33A
17000 PRAHA 7
kopii občanského průkazu, řidičského průkazu a smlouvy o zřízení bankovního účtu.
18.2 jste mi do mailu sdělili, že moje objednávka je evidována jako zaplacená, 24.2 objednávku vyzvedávala moje sestra.

Měl jsem za to, že pokud je objednávka evidována jako zaplacená, již došlo k platbě ze strany společnosti Cetelem. Minulý týden mi však volal pracovník Alzy z pobočky v xxx s tím, že k vám vůbec nedošla smlouva a kopie osobních dokladů a mám smlouvu podepsat znovu.

Přijde mi celá tato situace velice podivná a ze všeho nejvíce mi vadí, že se někde "ztratili" kopie mých osobních údajů. Zásilka sice nebyla zaslána doporučeně, ale šance, že by jí ztratila pošta je velmi malá a na 90 % bude u vás na pobočce v Jateční.

Žádám o důkladné prošetření celé situace a sdělení, zda k vám smlouvy dorazily, nebo nikoliv. Pokud ne, jak jste mohli vydat zboží?

Prosím o reakci odpovědného pracovníka
Děkuji
Korzaik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 31. 3. 2017 08:48

Tak posílat kopie svých dokladů obyčejně a ještě hledat chyby u druhých je dost dobrej joke.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Korzaik 31. 3. 2017 09:11

Tak Tankovací karta se takhle řeší běžně. Občas se něco rozbije, ale nikdy se mi nestalo, že by pošta něco ztratila.
Korzaik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod octaviampi 31. 3. 2017 09:22

Ztratit se mohlo i přímo na CFH. Mě přímo varovali před obyčejnou zásilkou a taky to tak dopadlo.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 31. 3. 2017 09:24

Mi česká pošta ztratila i doporučený dopis - takže
... ale šance, že by jí ztratila pošta je velmi malá ...
mi přijde u nedoporučené zásilky trochu úsměvné (resp. uvažuju čo takého si predstavuješ pod pojmom velmi malá)
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod Korzaik 31. 3. 2017 09:30

octaviampi píše:Ztratit se mohlo i přímo na CFH. Mě přímo varovali před obyčejnou zásilkou a taky to tak dopadlo.

Podle všeho to ale do CFH nedošlo, když Alza tvrdí, že to tam neposílali.
Korzaik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tatatoooo 31. 3. 2017 09:38

Dnes mi prislo zamitnuti na kk Eon. Zadal jsem o ur 20 000kc. Trochu me prekvapili. Mozna mi pri posuzovani pritizilo, ze jsem opomnel v dotazniku vyplnit uver ze stavebniho sporeni. Pri telefonickem proverovani je zajimalo kolik platim za plyn,elektriku,fond oprav,telefon atd.. Za 3mesice zkusim pozadat znovu :-).
Tatatoooo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 31. 3. 2017 09:50

CFH a Cetelem snad dvě různé společnosti jsou, ne? :) A mně se tedy taky zásilka odeslaná poštou obyčejně ještě nikdy neztratila. Dojít k tomu, samozřejmě, může, ale je to výjimka, ne pravidlo. Ale je fakt, že na základě obyčejné zásilky se lze jen těžko něčeho domáhat.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod fremantle 31. 3. 2017 10:13

Mně Cetelem vydával tuším v roce 2013 poprvé kreditku a když ani cca. měsíc po schválení nechodila, tak jsem jim zavolal a poslali mi novou zásilku s kartou, která přišla asi do týdne... pak zhruba tak týden poté jsem dostal tu první zásilku... :mrgreen:
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod jarouuss 31. 3. 2017 12:54

Me se nikdy neztratil na poste dopis ani balik a to posilam obycejnym balikem i zbozi, kde jsem odstoupil od smlouvy do 14 dnu.
jarouuss
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků