Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod KissmanE50 4. 4. 2017 22:12

Tak to je skoda :( potrebuji druhou kartu vc. CSC... tak se jde hledat dal. Kdyby nahodou nekoho napadl nejaky odpovidajici produkt, prosim PM, at tu netluceme OT. Diky.
KissmanE50
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ROlda78 4. 4. 2017 22:54

Požádal jsem si o E.ON kartu a teď jsem si uvědomil, že design mám zelený - norm. Cetelem. Jo to standardně tak? Nebo E.ON má vypadat jako na jejich stránkách: https://www.eon.cz/domacnosti/vyhody-pro-zakazniky/dalsi-sluzby/eon-karta
Jak vlastně zjistím zda mám vydanou klas. Cetelem nebo E.ON?
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Monostatos 4. 4. 2017 23:13

Cetelem eon karta ma na sobe mj. Cerveny napis e.on...takze to poznáš snadno :)
Monostatos
Návštěvník

Odeslat příspěvekod sorryjako 5. 4. 2017 06:58

E.ON karta je navic cerna a ne zelena.
sorryjako
Návštěvník

Odeslat příspěvekod barnyss 5. 4. 2017 08:27

Lze získat platební nálepku ke stávající KK
barnyss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ROlda78 5. 4. 2017 09:38

Hmm, tak je to jak jsem se obával. Nejdříve mi zprznili ve smlouvě a následně na kreditce příjmení. Takže re-vydání, cca 10 dnů prodleva. Teď zjištění, že místo E.ON mám klas. Cetelem, takže nabídli totéž (re-vydání). Ale zkusil jsem na ně, že si ji nechám, jestli mi vyjde skoring - ať mi k tomu dají i E.ON a zdá se, že to půjde. Takže to nakonec bude plusem..
Pro šťoury: Poplatek se sice dá za nula i u Celetem karty, ale u E.ONu je nulový vždy (zatím garant. do konce roku 2019* upraveno). Ale mě spíše šlo o výhodu u E.ONu samotného a také občas něco koupím na EURONICSu. Druhou dostane manželka a využije se 2% i 3% vratka (na netu).
Naposledy upravil ROlda78 dne 5. 4. 2017 10:22, celkově upraveno 1
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Smurfik 5. 4. 2017 10:18

Kdo ti řekl, že garance na bezplatné vedení je do do konce roku? Nebo myslíš do konce roku 2020?
Na stránkách E.ON se totiž píše:
Banka garantuje Klientovi, který si pořídí kreditní kartu E.ON, bezplatné vedení a správu úvěrového účtu po dobu od 1. 10. 2016 do 31. 12. 2020.
Smurfik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 5. 4. 2017 10:18

Cetelem u E.ON Karty sice slibuje vedení do konce roku... ale roku 2020 :mrgreen:
https://www.eon.cz/domacnosti/vyhody-pro-zakazniky/dalsi-sluzby/eon-karta/informace-o-sluzbe píše:Banka garantuje Klientovi, který si pořídí kreditní kartu E.ON, bezplatné vedení a správu úvěrového účtu po dobu od 1. 10. 2016 do 31. 12. 2020.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod ROlda78 5. 4. 2017 10:24

Jasně to mi z toho vypadlo, jinak je to do konce roku, ještě nedávno v podmínkách bylo 2019. Jen není jasné, zda se lhůta na 2020 posunula všem nebo jen těm, kterým byla karta vydána později.
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 5. 4. 2017 20:18

MirekM. píše:Dnes po mě chtěl terminal v KFC na kulaťáku při platbě pouhých 47 Kč PIN u platební nálepky Cetelem. Jednou jsem omylem zadal PIN ke kartě, ale 2x na téměř tutovku správný PIN, opět 2x hláška chybný PIN. Poté jsem bez problémů a bez PINu zaplatil 3x v jiném kšeftu do 500 Kč. Následně částka přes 500 Kč, odmítnuta platba pro překročení počtu pokusů s neplatným PINem. Co s takovou nálepkou? Nuluje se počítadlo samo po nějaké době, vynulují mně jej na infolince nebo musím požádat o novou nálepku?


Platební nálepku jsem si zablokoval viz výše 31. 3. (pátek). 1. 4. (sobota) jsem v IB zadal požadavek na znovu zaslání PIN kódu přes SMS a 3. 4. (pondělí) požádal o odblokování PINu na klientské lince a zpětně jsem si přes dekódovací tabulku v IB zakódoval použitý PIN při zablokování platební nálepky 31. 3., abych po obdržení SMS ihned viděl, jestli jsem se při dekódování po obdržení platební nálepky sekl či nikoliv. 4. 4. (úterý) dorazila SMS, jdu do IB na dekódovací tabulku a ejhle ona tam k odblokované nálepce není. Volám na klientskou linku, zavoláme do 2 hodin - nikdo nezavolal. 5. 4. (středa) urgence na klientské lince - zavoláme do půl hodiny, je večer a opět nikdo nevolal a dekódovací tabulka stále v IB není.

Má někdo podobnou zkušenost se zmizením dekódovací tabulky z IB?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod sorryjako 6. 4. 2017 02:28

Ja mam tabulku na dopise, s kterym mi prisla karta. V IB jsem ji nikdy nehledal a ted kdyz jsem se ma ni do IB podival, tak tam mam misto cislic vsude pismena "z".
Jinak tedy po aktivaci nove kreditky jsem se nemohl dockat, kdy prijde SMS na dekodovani PIN a zazadal jsem o tu SMS v IB. To jsem asi nemel delat, protoze mi ty SMS prisly dve, sice obe stejne, ale s rozdilem nekolik dnu, cili ta druha prisla az pote, co jsem si PIN zmenil v bankomatu po dekodovani z prvni SMS a pote co jsem se zmenenym PIN provedl prvni platbu pres terminal, a ted nevim, jestli mam pouzivat zmeneny PIN nebo ten z tabulky.
sorryjako
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 6. 4. 2017 07:09

Papírové dekódovací tabulky jsem v rámci "utajení" zlikvidoval neboť všechny byly čitelné v IB. S křížkem po funuse jsem si raději dekódovací tabulky (mimo té chybějící) z IB zkopíroval.
Ještě jedna perla, nyní mám u platební nálepky místo dvojbarevného štítu kruhové šipky s popisem "Obnovení PINu". Po kliknutí se dostanu na znovu zaslání PIN kódu. Nevydržel jsem po nereagování banky - hláška: "PIN kód Vám bude zaslán do 14 dnů doporučeným dopisem ...". Očekával jsem maximálně znovu zaslání přes SMS. :-(

osobne: vypadá to, že po změně PINu v bankomatu se v systému pro zasílání PIN kódu přes SMS PIN nezměnil. Zkusil bych nový PIN (máš 3 pokusy). :-)
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod sorryjako 6. 4. 2017 07:39

Jo, tri pokusy na dva PINy, to zvladnu.
Ale to tvoje znovuzaslani PINu bude asi dle ceniku zpoplatneno.
sorryjako
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 6. 4. 2017 10:09

Proto jsem obratem volal na helpline, aby mně tento požadavek zrušili. Z rozhovoru jsem vycítil, že ani nevěděli jak požadavek stornovat.

Problém se zmizenou dekódovací tabulkou stále nevyřešen. Začínám mít pocit, že pokud se klient nedostane do nestandardního stavu tak dobré, jinak neřešitelný problém jak v mBance.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod taylor729 6. 4. 2017 10:16

Po zmene PIN to tak 2 dny muze trvat nez se pin skutečně zmeni, jednou jsem se na to chytl a pin si v bankonatu vyblokoval. Nastesti se po 24h automaticky odblokuje.
taylor729
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků