Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod sorryjako 11. 4. 2017 02:16

Ja v tom odkazovanem sazebniku zadny poplatek za kreditku ani nevidim. Nebo myslite poplatek za rezervaci uverovych zdroju?
sorryjako
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Franklin 11. 4. 2017 03:23

Jde jen o přejmenování poplatku, jak je vysvětleno v dnešním mailu z Cetelemu. Jinak jde o totéž.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 11. 4. 2017 08:24

Ono to asi jen přejmenování nebude. "Rezervaci" asi budou účtovat pořád, teď účtovali jen při čerpání.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Dr.D 11. 4. 2017 08:25

Taky se toho bojím.
Dr.D
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 4. 2017 09:19

Ano, to mne taky hned napadlo. Uvidíme.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Bond2 11. 4. 2017 11:01

abychom mátli klienty:
5) Se změnou sazebníku jsme se rozhodli přejmenovat i Měsíční poplatek za správu a vedení úvěrového účtu na Měsíční poplatek za rezervaci úvěrových zdrojů pro revolvingové úvěry. Naši klienti tak budou lépe informováni o povaze poplatku.
... alias rezevace příkonu...jinde to je poplatek za vedení KK.

Průměrný občan ČR ty jejich podmínky nikdy nepochopí, chtějí nejvíc papírů ze všech....
Pro mě pozivní je, že v lednu KK EON nedali, ted už ano ;-).
Bond2
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filas81 11. 4. 2017 12:24

Almighty píše:Za jak dlouho vám přišla domů karta a bylo možné jí používat? (od doručení podepsané vaší kopie smlouvy od nich)


mně přišla už po 4 dnech, ale teď zas čekám na tu sms, abych mohl aktivovat;
filas81
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ROlda78 11. 4. 2017 13:00

SMS s kodem si vyžádej zde: https://www.cetelem.cz/o-nas/kontakty/napiste-nam/
mně hned pak poslali
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 14. 4. 2017 22:32

Skoda ze u Cetelem nikde nevidim jakym kurzem byla dana transakce - vyber zauctovan.
Nedavno jsem vybiral v zahranici, castka je videt v transakcich ale kurz nikoliv. Zatim co jinde u banky to vidim hned ten kurz.
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 15. 4. 2017 09:14

neměli jste někdo zaúčtovanou platbu v cizí měně při konci intervencí?

dle kurzy.cz byl mastercard kurz něco kolem 26,6 (píšu z hlavy, nevím přesně) a cetelem mi počítal něco kolem 27 za euro (4 různé platby, vše zaúčtováno 6.4.tuším)
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 15. 4. 2017 10:35

Kurz by měl být platný ze dne přede dnem zaúčtování (v den, kdy se zaúčtuje platba ještě kurz MC není stanovený), takže myslím, že to je v pořádku.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod 07Petr 15. 4. 2017 10:58

ripper6 píše:Skoda ze u Cetelem nikde nevidim jakym kurzem byla dana transakce - vyber zauctovan.


Já v klientské zóně vidím částku v původní měně jakou jsem platil, např. 100 PLN a pak hned vedle zaúčtovanou částku v Kč, tak si kurz můžeš snadno spočítat.
07Petr
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 15. 4. 2017 17:12

fremantle píše:Kurz by měl být platný ze dne přede dnem zaúčtování (v den, kdy se zaúčtuje platba ještě kurz MC není stanovený), takže myslím, že to je v pořádku.

cituju z produktových podmínek pro poskytování platebních služeb
II.3. V případě platebních transakcí provedených kartou v zahraniční měně je okamžikem Vaší
úspěšné autorizace blokována částka do okamžiku zaúčtování platební transakce. K zaúčtování
platební transakce dojde podle směnného kurzu stanoveného karetní asociací MasterCard
ke dni zaúčtování platební transakce.
Blokovaná částka může být rozdílná od konečné výše
platební transakce, která bude Bankou zúčtována.


podle tohoto chápu, že pokud bylo zaúčtování 6.4., tak by měl být kurz ke dni 6.4. .. kdy se píše o tom kurzu z předchozího dne?

reklamoval jsem jim to jen obyčejným emailem a odpálkovali mě, že mám vyplnit a zaslat reklamační formulář, kde bych vypsal úplně stejné věci jako už byly v mailu, jen by to bylo ve formuláři, ale ten není možné vyplnit elektronicky a tisknout, vypisovat ručně a posílat se mi to už asi moc nechce, měl jsem tam platby kolem 150 euro v součtu, tak to zas nějaká velká suma není
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Korzaik 16. 4. 2017 09:36

Jde karta dnes nějak aktivovat? Přišla mi v pátek, domů jsem dorazil už mimo pracovní dobu infolinky, hned jsem si přes formulář zažádal o zaslání kódu pro zjištění PIN, ale nic. Karta se má aktivovat platbou se zadaným PINem nebo přes infolinku, ale ta funguje jen v pracovní dny. Zkusil jsem tam zavolat i tak a aktivovat to s automatem, zadal jsem datum narození a číslo karty, zahlásili mi, že karta je aktivní, ale zájezdy mi stejně kupovat nejdou, platba zamítnuta. Účetní období mi končí zítra. :-(
Korzaik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod _vpa 16. 4. 2017 09:52

Nemusí se to provést v obchodě? Tedy ne v e-obchodě?
_vpa
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků