Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 29. 11. 2017 14:41

Připsáno D+0, zaúčtováno D+1, notifikace D+2...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 29. 11. 2017 15:06

Dopředu bylo avizováno, že transformací z Cetelem na Hello bank se splácení kreditek neurychlí. Čili klasika bez překvapení.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 29. 11. 2017 16:43

Posílal jsem v pondělí z Airbank, takže prachy měli v pondělí v poledne a až dneska stav vyrovnán. Tragický ústav, ještě, že mají vracející kreditku, jinak by to byla zbytečná kaňka na bankovním poli.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Smurfik 29. 11. 2017 16:58

Já nějak nechápu, s čím máte někteří pořád problém. Každý víme, že to trvá déle, tak se tomu prostě přizpůsobím a pošlu splátku dřív nebo mi něco uniká?
Smurfik
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 29. 11. 2017 18:19

Tak musíš trochu nablít do diskuse a potlačit svou vlastní neschopnost, ne? ;-)
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 29. 11. 2017 20:33

dr._lukas píše:Posílal jsem v pondělí z Airbank, takže prachy měli v pondělí v poledne a až dneska stav vyrovnán. Tragický ústav, ještě, že mají vracející kreditku, jinak by to byla zbytečná kaňka na bankovním poli.

Tragickej seš ty a pár dalších... Už jsi se všiml, že nakoupíš třeba 7. v měsíci a banka to zaúčtuje třeba 9. nebo i později? Takže stejně tak splatíš 7. a banka to zaúčtuje 8., co je na tom nepochopitelného? Pokud jsi zaplatil v pondělí, tak stav byl vyrovnán v úterý, dnes jsi o tom pouze dostal zprávu. Stačí se podívat na detail transakce. Už se to tu omlelo asi tak 1268x, ale některým jedincům prostě intelekt nedovoluje to pochopit, že o<:) ?
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 29. 11. 2017 22:17

To je zajímavé, že to jiné banky zvládají v rámci jednoho dne. V Monetě příjdou v pondělí peníze a odpoledne je stav kreditky vyrovnaný. Takže pokud banka funguje v době historické, na způsob Poštovní spořitelny, která fungovala stejně, tak nemá mít v názvu banka :-D. Díky této vlastnosti je pak kreditka 3-4 dny vhodná do šuplíku, protože jinak bys platil poplatky a to také není v dnešní době moderní :-D.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LuiS_666 3. 12. 2017 00:01

Stalo se někomu, aby v případě refundace částky zpátky na cetelem kartu (Alza) si od vás obchodník vypýtal celé číslo kreditní karty?

Platba vykonaná na separátním platebním portálu pro alza kartu (5% vratka), objednávku jsem zrušil a částku očekával tak nějak do týdne max. Po urgenci přes email, jsem dostal omlouvací odpověď od alzy, se žádostí o sdělení čísla karty - že to pošlou zpátky.

Mně to přijde naprosto šílené, aby jsem obchodníkovi, u kterého jsem vykonal platbu, prostřednictvím emailu sděloval celé číslo kreditní karty.
LuiS_666
Diskutér

Odeslat příspěvekod malda 3. 12. 2017 03:13

To je opravdu zvlastni, asi nejaky nekompetentni pracovnik. Sam jsem v Alze vracel zbozi nekolikrat, platim Alza kartou, pokazde reseno vracenim castky na ucet. Tady zrejme chtel ten, kdo to vyrizoval, za kazdou cenu vratit platbu na kartu. Asi bych trval na vraceni platby na ucet.
malda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ripper6 3. 12. 2017 18:55

LuiS_666: nedelal bych to, podle me obchodnik nema co chtet cislo karty... pockal bych a zkusil radsi dalsi den. Moje zkusenost je podobna a neni to jen Alza... jednou to je tak a po druhy jinak :( Reseni bylo, prijit dalsi den.
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod ripper6 4. 12. 2017 18:01

Tomáš Marný píše:
jan23 píše:-Výpis dluh cca 7000 +59 (těch cca 7000 mi bylo připsáno právě 31.10.2017)

Už tady bylo asi tak milionkrát napsáno, že pro to, aby se poplatek neúčtoval, je nutné připsání k předposlednímu dni v měsíci. Tj. pokud to bylo připsáno k 31.10., je to pozdě a poplatek byl naúčtován naprosto správně. Napsal jsem to dostatečně srozumitelně, nebo je to marný, je to marný, je to marný?

To ano je to tu psano, jenze mozna mohlo lidi zmast jedna vec a to ze me treba nyni od Hello Bank potazmo Cetelem chodi vypis 09 v mesici! Tudiz jako obyc zakaznik nabudu dojmu, ze penize je nutne radne vratit pred timto datem napr 07 v mesici, tak aby mi nebyla uctovana castka 59kc :-)
Nikde na zdejsich odkazech neni patrne, ze by mel zakaznik to vyrovnat do 30teho, tedy nejlepe 26 v mesici tak aby nehradil 59kc :-)
Nepamatuju ted presne ale tusim ze puvodne vypis chodil 17 teho? :-) Ja vzdy teda vracel nejpozdeji 25 teho a nebyl nikdy problem.
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod wingsd 4. 12. 2017 18:07

To že do 30. to srovnat k vyhnutí se poplatku jedna dle mého názoru specialit cetelm řešeno jistě někde v počátcích tohoto vlákna...
Respektive je lepší mít pro jistotu cetelemku "nabitou" částkou navíc....
Mám jí cca 5? let a taky už jsem to párkrát neuhlídal....
wingsd
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 4. 12. 2017 20:31

@ ripper: Nj,chápu,že pro někoho je necelý měsíc starý příspěvek něco jako středověk...

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 7. 11. 2017 22:34

jan23 píše:
-Výpis dluh cca 7000 +59 (těch cca 7000 mi bylo připsáno právě 31.10.2017)

Už tady bylo asi tak milionkrát napsáno, že pro to, aby se poplatek neúčtoval, je nutné připsání k předposlednímu dni v měsíci. Tj. pokud to bylo připsáno k 31.10., je to pozdě a poplatek byl naúčtován naprosto správně. Napsal jsem to dostatečně srozumitelně, nebo je to marný, je to marný, je to marný?
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fyluta84 5. 12. 2017 16:48

"odměna" za převody poprvé není ... asi to nějakým auditem po půl roce odhalili :(
fyluta84
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jenda_s 5. 12. 2017 17:02

splacení pár dní před koncem měsíce je jasný. Jen bych se chtěl zeptat, jestli je nutné splatit do 0 plně z vlastního nebo stačí dorovnání do 0 připsaným bonusem, který se připisuje poslední den v měsíci?

Příklad:
5.11. zaplatím přes internet 10.000 Kč
28.11. splatím 9.700 Kč
30.11. se připíše bonus 300 Kč

Bude účtován poplatek nebo ne?
Díky, Jenda
jenda_s
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků