Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod e-osobne 1. 6. 2019 19:38

Transakcni limit je denni podle me.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 2. 6. 2019 00:18

e-osobne píše:Transakcni limit je denni podle me.

Tak to pak jedině si ho zvýšit..
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tulum 14. 8. 2019 09:54

pestt píše:Stáhnout Firefox https://www.mozilla.cz/stahnout/firefox/ a nainstalovat. Otevřít v něm Hello IB > přejít na detaily kreditní karty (ne detail úvěru) > ctrl+shift+e otevře se spodní okno > v něm kliknout na tlačítko Síť > Vše > do okénka filtr URL adres napsat: update > provést v horním okně změnu transakčního limitu na 1234 a dokončit změnu > ve spodním okně pravé tlačítko myši na řádek se slovem update (bude to ten poslední se slovem update, pokud jich bude víc) a zvolit volbu "upravit a znovu odeslat" > otevře se to v pravém podoknu, v něm úplně dole přepsat hodnotu 1234 na hodnotu 50000 > klik na tlačítko odeslat (pravé podokno vpravo nahoře) a je hotovo. V horním okně se změna limitu na 50000 Kč ukáže, až když aktualizuješ internetovou stránku.


Funguje prosím ještě tento návod nebo tuhle možnost již "opravili" ?
tulum
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 14. 8. 2019 11:34

funguje
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 14. 8. 2019 11:58

Mně jen se starou verzí Mozilly.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tulum 14. 8. 2019 12:44

..a jakou verzi prosím Tě čulibrku používáš? Mně se ten postup na verzi FF 68.0.1 nechce za boha právě chytnout. Podařilo se mi tím akorát nyní si sundat limit níž než jsem původně měl ještě z dob Celelemu nastavený,chjo..
tulum
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tulum 14. 8. 2019 22:18

čulibrk píše:Mně jen se starou verzí Mozilly.

Díky, pomohlo. Stáhnul jsem starší verzi a funguje to :-P
tulum
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jenda_s 19. 8. 2019 09:33

ahoj, já s tím postupem stále bojuju, stáhl jsem firefox verzi 66.0.5 a stále to limit ne a ne změnit...

-- 19. 8. 2019 10:54 --

tak zabrala až verze 50...
jenda_s
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 24. 2. 2020 11:42

Tak mi HB zablokovali kartu kvůli 9 Kč platby na naky Apple něco službě.
Krom používání v českých obchodech je tam předplatny u Dropboxu ale taky slavnej ruskéj paysend.
Nová karta prej přijde za 2 3 týdny.
Zajímavý že mám 2 karty a zkoušeli to jen na jedny.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod antonsek 25. 2. 2020 05:38

To spíš musela být nějaká transakce nebo vylákání údajů těsně před tou podezřelou transakcí na Apple Pay.
https://zive.aktuality.sk/clanok/144029/ako-vas-mozu-okradnut-cez-apple-pay-ci-google-pay-podvodnici-si-nasli-cestu/
Kdo není na facebooku, tomu se to snad ani nemůže stát, protože je natolik inteligentní, že tam není.
:D :D :D
antonsek
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 25. 2. 2020 10:13

Tak to se mi nestalo.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 12. 3. 2020 19:38

Novou kartu jsem dneska aktivoval v terminálu. Ale zaplatit tom na netu nešlo, na infolince mi to z ty 0 změnili na vyšší limit a naštěstí už tím šlo platit za chvíli.
Jinak první platba v terminálu neprošla, bylo hodně transakci, čekací doba tak 30 sek i třeba jinou kartou. Nikdy jsem neviděl všech 8 otevrenejch pokladen v Lidlu.
Už chápu proč si kupujou lidi těstoviny, když dneska řekl jeden z karantény že nemáj co žrát doma.
Nejlepší hláška co jsem venku zaslechl : tak máme jen jednu polohrubou mouku :-).
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 12. 3. 2020 19:59

Před vánočními svátky terminály v Lidlu úplně kaput, muselo se platit hotově a ostatní supermarkety na tom byly stejně.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod ripper6 13. 3. 2020 09:09

audiobullys: jasne tak ted litat do kramu nakupovat to je trochu blbost :D Tam chodej jen nudici se lidi a nebo ty opozdenejsi :D Fakt bych ted nesel trenovat terminal do Lidlu ci Albertu a to myslim uz v dobe od 10.03.2020 :D
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod Korzaik 26. 3. 2020 09:38

Stává se mi poslední dobou hodně často, že mi je u obchodníka zamítnuta transakce. Volal jsem na infolinku a řekli mi, že je to normální a u každé páté transakce je z důvodu zabezpečení potřeba zadat PIN. To je ale přece pitomost, aby kvůli tomu byla zamítnuta celá transakce, ne? Snad by si terminál měl jen vyžádat vložit kartu/zadat PIN? Navíc si myslím, že to je častěji, než každá pátá platba.

Já jsem pak u pokladny za blbce, vypadá to, že nemám peníze, navíc pokud jde o samoobslužnou pokladnu, tak musím čekat na příchod obsluhy.
Korzaik
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků