Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 30. 9. 2015 12:04

Já jsem asi blbej, ale pořád naprosto nechápu, proč bych měl rušit něco, co jsem si nesjednal. Ve smlouvě mám česky uvedeno "Bez pojištění" a zrovna tak to bylo v Klientské zóně. Až včera, kdy došel kód pro PIN, se tam objevil ten soubor pojištění C.

Asi podobné, jako kdybych měl sjednáno pojištění baráku, bez mého vědomí by mně k tomu připojistili sousedovic babičku, a já bych to připojištění musel písemně vypovídat. Takže jestli jim pošlu něco oskenovaného, bude to příslušná stránka smlouvy s oznámením, že to předávám příslušným orgánům.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taki 30. 9. 2015 14:15

Už se perou?
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Saša jede 30. 9. 2015 14:23

Kterym organum?
Saša jede
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 30. 9. 2015 14:59

Asi Tobě, Tebe nedávno nazval orgánem. :-)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod bufalobil 2. 10. 2015 11:32

Jsem *****.28.9. jsem zaslal platbu, 29.9. to museli mít na účtu. Dneska jsem dostal vyúčtování za září i s poplatkem 59 Kč protože mi tu platbu zaúčtovali až 1.10. Tohle fakt nechápu. Lze to z nich nějak vyrazit nebo je to neofiko, že když v měsíci čerpám z karty a do konce měsíce to srovnám, tak by to mělo být bez poplatku? V ceníku jsem nic nenašel.
bufalobil
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 2. 10. 2015 11:36

28.9. byl státní svátek. Platba z tvého účtu odešla 29.9. a na účtu Cetelemu byla 30.9., k zaúčtovaní na straně Cetelemu dojde následující pracovní den, poté, co obdrží platbu na účet, tudíž správně 1.10. Všechno je tedy v naprostém pořádku a nemáš si důvod proč stěžovat. Neúčtování poplatku při splacení do konce měsíce je úplně neoficiální stav, který se může kdykoliv změnit...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod rafael58 2. 10. 2015 12:26

Taky se vám liší "částka k využití" na výpisu a v klientské zóně? Mám dojem, že odměny za čerpání do klientské zóny nějak nezapočítávají. A taky mám v KZ pořád započtenou jednu stornovanou transakci z 21.9.
rafael58
Diskutér

Odeslat příspěvekod Taki 5. 10. 2015 06:59

Částka k využití na výpise i v klientské zóně je stejná (za předpokladu, že od doby vygenerování výpisu si neprovedl transakci).
Součet položek v KZ však skutečně nesedí na zůstatek, neboť v KZ se nezobrazuje položka připsaného bonusu (pouze ve výpise).
K vyhnutí se poplatku je dobré nejpozději do 26.-27. dne v měsíci poslat peníze na dorovnání do úvěrového rámce a KK použít až zase po 1. dnu násl. měsíce.
Soubor pojištění mi tam najednou naběhl taky, i když jsem původně i v KZ měl "bez pojištění". V případě, že je do konce měsíce dorovnáno, je pojistné stejně 0.
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 5. 10. 2015 10:54

Tak koukám, že v Klientské zóně mám jiné bankovní spojení pro splácení KK než na výpisu... No alespoň že variabilní symbol je stejný :-(.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 5. 10. 2015 10:57

Jj, to mě taky překvapilo, ale pokud si dobře pamatuji, lze splácet na více účtů.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 5. 10. 2015 11:17

Je to tak, Cetelem má účty u KB a RB a je v podstatě jedno, na který se splácí - předtím jsem splátky posílal z ČSOB do KB, pak od kdy jsem měl eKonto, tak do RB v rámci banky, zaúčtování proběhlo vždy stejně, tedy den poté, co měli platbu na účtu...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod mastr78 6. 10. 2015 21:15

Podařilo se někomu rozběhnout virtuální kartu v aplikaci InCard/Masterpass na Androidu?

Mám aktivované mikroplatby, vidím na kartě blokaci 1Kč, ale při dokončení aktivace to po mě chce nějaký verifikační kód.
mastr78
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 6. 10. 2015 22:28

V Google Play nebo App Store hledejte InCard MasterPass™. Aplikaci stáhnete jednoduše ve třech krocích. Nejprve zadáte své telefonní číslo a pak potvrdíte žádost o aktivační SMS. Obratem vám přijde SMS s aktivačním kódem, který vložíte do aplikace. Nakonec si zvolíte svůj 6místný mPin.

BTW vzhledem k tomu, že virtuální karta má pro každou platbu jiné datum platnosti a CVV, tak pro použití v této aplikaci to bude asi blbost, že.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 6. 10. 2015 22:48

Ani ne, s Cetelemkou lze v pohodě fungovat v režimu "platební systémy" (fixní CVV/CVC2 kód a datum platnosti, před každou platbou je jen nutno potvrdit výši částky) nebo "mikroplatby" (taky fixní CVV/CVC2 kód a platnost a navíc do 1000 Kč není třeba jednotlivé transakce ani povolovat, takže je to použitelné i na Google Play a pod.).

K dotazu - je třeba počkat na zaúčtování 1 Kč a kód opsat z popisu transakce...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 7. 10. 2015 08:39

V tom režimu platební systémy se pak ale vytrácí smysl virtuální karty a můžu používat normální, ne? Jediná výhoda je, že se karta nedostane fyzicky do rukou prodavači v nějakém obchodě, ale to už se dnes stejně skoro neděje, zákazník zasunuje (případně jen přikládá) kartu sám...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků