Diners Club Pure+

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 9. 2020 09:21

To by bylo docela vtipné nemít kreditky ČSOB v registrech, když ČSOB byla v roce 2000 jednou ze zakládajících bank registru BRKI a je akcionářem společnosti CBCB, která ten registr provozuje :)
Viz třeba https://www.crif.cz/registry/bankovn%C3 ... 3%AD-brki/
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfas123 13. 9. 2020 09:28

Ja som mal dojem, ze to tam nie je, pretože sa ma na to nikto nepýtal pri žiadostiach o iné uvery - na KK od Monety sa pýtali vždy. Je možné, že CSOB tam zapise až aktuálne vyčerpaný rámec po splatnosti...
Vcelku mi je ľúto, ze Diners sa rozhodla sama pochovať
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 13. 9. 2020 17:28

Na pumpě OMV, kde bylo vždycky možné platit kartou DC bez problémů v režimu čip+PIN, to minimálně poslední dva týdny nelze. Karta zcela zablokuje terminál, je nutné ho dokonce restartovat. Vyzkoušeno v různých dnech na různých terminálech té pumpy, děje se to na všech. Obvykle není na nepodporujících terminálech karta rozpoznána, nebo hlásí nějaké jiné hlášení, aby úplně zkolaboval, to jsem ale ještě nezažil.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfas123 13. 9. 2020 18:07

Maju tam terminály od KB?
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 13. 9. 2020 19:25

To nevím, nepoznám to.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 13. 9. 2020 20:16

Přesně tohle dělala karta DC na některých terminál ech v Tescu. Psalo to něco jako print error. Ale už to je OK.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod mbodlak73 14. 9. 2020 19:51

Stěžoval jsem si podruhé a řekli, že možná moje karta má nějaký problém a že mi vydají novou (s novým číslem, ale navazující na tu mou původní). Upřímně - nevím, nerozumím tomu, jaký by to mělo mít vliv na placení na internetu, ale kdo jsem já, abych s nimi nesouhlasil..?

Nicméně taky mi přijde líto, že tak usilovně pracují na vlastní inhumaci :-)
mbodlak73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod mareka 15. 9. 2020 08:21

Platby také nezkontroluju....
Přílohy
20200915_081935.jpg
mareka
Diskutér

Odeslat příspěvekod mareka 15. 9. 2020 14:50

Portál Diners opět funkční, takže jsem se dozvěděl že platba 7.8. za dálniční mýto v Chorvatsku byla zaúčtována po 5. týdnech (mýto placené ve stejném termínu jinou kartou bylo vidět ihned, zaúčtováno do 3 dnů).

Musím konstatovat dříve napsané: prokázání začátku pojištění touto platbou (ač jednoznačně souvisela s cestou), by v případě úrazu během pobytu bylo zřejmě hodně obtížné.
mareka
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfas123 15. 9. 2020 15:12

Keby sa do toho zapojil Diners, mozno by videli blokaciu.
Ale mne sa to stalo s Mastercard aj Visa, ze ich niekto spracoval offline a platby sa zauctovali s opozdenim. Dokonca si spominam na platbu za letenku, ktora bola blokovana, zmizla, a potom sa objavila zauctovana snad az za mesiac...
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Malvolio 17. 9. 2020 20:51

Mně začali luxovat nikdy nepoužitou Diners Pure přes Paypal....takže i když leží v šuplíku, tak je dobré kontrolovat výpisy. Já tedy vyreklamuji a zruším.....

Dovolujeme si Vás informovat o události, na základě které neoprávněná třetí strana získala údaje týkající se části klientů Diners Club CS s.r.o., konkrétně údaje na kartě ( číslo karty, datum platnosti karty, CVV2, jméno a přijímení) a emailovou adresu. Uvedená událost vedla pomocí těchto údajů k vykonání malého počtu úspěšných podvodných transakcí na internetu, které jsou klinetovi v plné výši dobropisovány.

Společnost Diners Club s.r.o. přijala všechna nevyhnutná opatření a klienti, kterých se situace dotkla, nejsou vystaveni finančnímu riziku. V důsledku těchto opatření je u klientů, kterých se situace týká, omezena možnost použití karty u internetových obchodníků. V zájmu obnovit úplnou funkcionalitu platební karty, přistoupíme v krátké době u karet kterých se situace týká, k jejímu převydání. Současně Vás chceme požádat, abyste dodržovali standarní bezpečnostní opatření a byli obezřetní na případné podvodné emaily, které by mohly předstírat, že je zaslala naše společnost. Důkladně si prosím vždy prostudujte adresu odesílatele a nikdy neotvírejte přílohy emailů, u kterých je odesílatel neznámý či podezřelý, nebo obsahují překlepy a chyby v textu.

Rádi bychom Vás ubezpečili, že ochrana osobních údajů a jejich bezpečnost je pro nás velmi důležitá a mrzí nás, že k této události došlo.

V případě otázek ohledně zmíněné události, prosím kontaktujte naší odpovědnou osobu na ochranu osobních údajů prostřednictvím: dpo@dinersclub.sk.
V případě pochybností ohledně transakcí na kartě, prosím kontaktujte Klientské centrum emailem na : customer.service@dinersclub.cz.
Malvolio
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bigzachod 17. 9. 2020 23:28

a já jsem se zrovna dneska divil, proč mi nejde zaplatit přes internet... tak to budou mít co dělat s vydáváním, asi jim někdo odcizil data ze systému...
bigzachod
Návštěvník

Odeslat příspěvekod alfas123 18. 9. 2020 07:20

Takze im ukradli údaje, a teda znemožnili všetkým platit online. Myslím, ze ich to ešte zasiahne na transakciách offline.
Ale nedá sa tam ani prihlásiť, aby som to skontroloval. Kto vie, co sa deje.
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pravý Tomáš Marný 18. 9. 2020 08:06

Vidím, že jsem ji zrušil v poslední zatáčce :-D.
Pravý Tomáš Marný
Návštěvník

Odeslat příspěvekod mbodlak73 19. 9. 2020 09:53

Aha, tak už vím, proč mi převydali kartu :-D Mají problém s úníkem dat a převydávají karty.

Fascinuje mě jejich (ne)komunikace - hodí něco na web a vůbec se neobtěžují poslat email. To si jako mám obden procházet jejich (mimochodem nepřehledný a částečně nefunkční) web?

... tak jim zase napíšu, no. Když ne oni mně, tak já jim.
mbodlak73
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků