To teda koukam, ze v USA nabizi AP/GP. Je smutne, ze upadaji a upadaji a ja uz taky DC pouzivam jen na platbu vyuctovani Twisto/Mall Pay. Ale uz ani ty odmeny v Club Rewards nejsou zadny zazrak. Bud uplne sunty, nebo naopak predrazene veci, co bych si nikdy neporidil.
BTW, až pojede DC podle polských notiček, tak to bude asi poslední rána do vazu. Nejspíš to taky převedu do režimu "Pure zdarma". -- A tak ne, slovenská pobočka přebírá tu polskou, nějak jsem měl zafixované, že to je naopak. Ostatně český DC mě neinformoval vůbec o ničem, takže vlastně ani nemám jak to vědět.
No teda, a je to opravdu Pure? Není to poor, podle kvality služeb?
Mal som podobný problém a na infolinke netušili ako pomôcť...
POMOHLO NASLEDOVNÉ:
- v profile (osob.údajoch) si zmeniť resp. aktualizovať tel.číslo/email (vlastne som si ich len prepísal za tie ktoré tam boli pôvodne a ulozil...
- ísť znovu do nastavenia ePIN a vyplniť tam to číslo na overenie ktoré som "aktualizoval" v profile + nový ePIN
...následne došla potvrdzovacia sms a všetko sa zaktivovalo už normalne. Nieje to prvý krát keď v ich systéme chýbali moje osob.údaje, ktoré som ale v eAccount mal vyplnené...
-- 22. 1. 2021 20:16 --
Taktiež ak by mal niekto problém s nefunkčnosťou automatických platieb od 01.01.2021
= niektoré aplikácie/online účty v ktorých mám nahratú DC kartu pre automatické platby prestali fungovať a bolo treba kartu vymazať+znova nahrať v systéme/apke. Následne všetko funguje OK (pri znovunahraní karty ale žiadny ePin nebolo treba ak si dobre pamätám)
Právě jsem ten jejich debilní systém proklikával a telefonní číslo jsem tam nikde nenašel... takže ho ani nemůžu znovu zadat... v pátek jsem tam volal, a slečna na telefonu mi řekla, že to nahlásí ajťákům - nevím, doteď to asi házela do záchodu... a že prý se mi někdo ozve, neozval se samozřejmě nikdo.
To tel. číslo mohla aj ona overiť-aktualizovať ale tak nič nové...
V eAccount klikneš v hornej lište na "moj ucet" a nasledovne v pravo dole na "nastavenia".... tie osobné údaje sú vlastne v sekcii "clubrewards" čo nedáva logiku, ..ale mne to problém vyriešilo.
Po roce jsem oprášil "novou bezkontaktní" Dinersku co jsem dostal před rokem. Jak jsem zjistil, aktualizace platebních terminálů již asi leckde proběhly a bezkontaktně bez problému platím v Lidlu, Kauflandu i jinde. Kurzy pro platby v cizí měně se také zlepšily a dnes patří k lepšímu průměru na českém trhu.
1,7-2,7 % ke kurzu asociace není zajímavé, když HB má 0% a mBank 0.4%. Ale kdyby opravdu začalo fungovat bezkontaktní placeni, to by bylo dobře. Hned vyzkouším.
Většina tuzemských bank má spread kurzovního lístku pro devizy 5 %, takže pokud transakce kartou v cizí měně účtují podle kurzovního lístku je marže k středovému kurzu cca. těch 2,5 % a Diners Club není na tom o nic lépe:
Vámi požadovaný kurz ze dne 12.02.2021 je 1 EUR = 26.335472 CZK
To není dobré ani jako vtip (tím se nevylučuje, že existují extrémy typu Moneta, kde je u karetních transakcí marže i přes 4 %)...