Diners Club Pure+

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod mbodlak73 16. 5. 2020 16:09

Alza (alespoň ta česká) stále Diners bere, sice jsem ji musel zadávat znovu, ale po novém zadání jsem zaplatil a všechno proběhlo v nejlepším pořádku.
mbodlak73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod alfas123 16. 5. 2020 17:31

Alza nejako casto meni brany ;-)
alfas123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lafayette16 16. 5. 2020 23:04

Máte někdo informace JAK PŘESNĚ funguje to počátání bodů do Club Rewards?
Já se nemůžu dopočátat, ptal jsem se v DC přímo, dostal jsem postupně 3 různé odpovědi, ani jedna z nich není správná (resp. ani podle jedné z nich nemám body napočítané já, nicméně když jsem podal reklamaci na výpočet bodů, tak mi ji zamítli).

Abych upřesnil - podle https://www.mujdiners.cz/jak-funguje-sbirani-bodu/ dostanu při Premium Rewards za prvnách 7500 Kč útraty 100 bodů, dále za kařdých dalších 150 Kč útraty 1 bod, a to až do celkového měsíčního maxima 600 bodů.
Nicméně minulý měsíc mi přestali napočítávat body, protože jsem přesáhl hranici 5000 bodů za rok. Ale jak se počítá ten rok? Dostal jsem od DC 3 různé odpovědi, ani podle jedné výpočet nevychází.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfas123 17. 5. 2020 07:12

Kde je napisane, ze maximum je 5.000/rok ?

V každom prípade ak to nechcú uznať, ostáva iba FA, ČOI prípadne súd.
alfas123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lafayette16 17. 5. 2020 15:48

alfas123 píše:Kde je napisane, ze maximum je 5.000/rok ?

Opravdu to tady mají:
3.1.3. Maximální počet Bodů, které mohou být přiděleny Držiteli na jednu Kartu po dobu 12 měsíců je 5000 Bodů.
https://www.mujdiners.cz/podminky-reward/
Otázka je právě co znamená těch 12 měsíců. Podle mých kontrolních výpočtů to není ani kalendářní rok, ani od prvního výpisu (v mím případě v dubnu) dalších 11 výpisů, ani od začátku měsíce, ve kterém je první výpis, nic nevychází..

alfas123 píše:V každom prípade ak to nechcú uznať, ostáva iba FA, ČOI prípadne súd.

Samozřejmě, na FA už se pomalu chystám. Zatím ještě vyčkávám, poslední mail před 4 dny zněl takto:
"...ověřuji u kompetentní osoby, po obdržení odpovědi Vás budu neprodlenně kontaktovat." Tak nějakou rozumnou dobu ještě počkám na odpověď.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod mbodlak73 24. 5. 2020 12:31

Sám jsem kdysi s "podporou" řešil počítání bodů, oni mi to vysvětlili a přesto mi to nikdy nesedělo. V tomhle jsou takoví dost punkoví... já to přičítám milému amatérismu firmy s pár stovkami vydaných karet.

Přestal jsem to řešit, nestojí mi to za to trápení se s jejich žvásty.
mbodlak73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod alfas123 24. 5. 2020 12:44

v Makre som naposledy zaznamenal, ze Diners to odmietlo... skoda..

-- 24. 5. 2020 13:47 --

Chyby v bodoch môžu byť spôsobené tým, ze to beží na AT systéme a niekde v pozadí sa prepočítavaju kurzy eura a koruny... zbastlili to,aby to nejako fungovalo...ten ich web je tiež zastaraly.
alfas123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lafayette16 24. 5. 2020 21:08

mbodlak73 píše:Sám jsem kdysi s "podporou" řešil počítání bodů, oni mi to vysvětlili a přesto mi to nikdy nesedělo. V tomhle jsou takoví dost punkoví... já to přičítám milému amatérismu firmy s pár stovkami vydaných karet.

Přestal jsem to řešit, nestojí mi to za to trápení se s jejich žvásty.


Jo, přesně takhle jsem skončil minulou reklamaci bodů, už se minechtělo ztrácet čas s těma žvástama...
Ale tentokrát jsem si řekl, že je dotlačím k nějakému definitivnímu závěru - buďto přiznají chybu, nebo mi vysvětlí ten systém počítání tak, abych ho pochopil a aby bez jakýchkoli pochybností odpovídal všem mým zkušenostem.
Mimochodem v poslední odpovědí se začínají už opakovat, mají vysvětlení, které už jsme měli na začátku a které sami odvolali, když jsem jim ukázal, že to neodpovídá. Tak teď s ním přišli zase. Napsal jsem opět stejný příklad jako minule, že to neodpovídá realitě a doložil mými body měsíc po měsíci...
Já myslím, že to tam spíš počítají ručně a občas prostě si někdo řekne, že tenhle klient má už bodů moc a pár mu jich odečtou...
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 14. 6. 2020 09:11

V článku na Měšci z 12.6. je uvedeno: "Platební karty Diners Club jsou bezkontaktní a je potřeba pochválit různé provozovatele platebních terminálů, že konečně zapracovali na aktualizaci svých zařízení a s kartami Diners Club tak nyní lze platit bezkontaktně takřka bez problémů." To je velmi překvapující tvrzení vzhledem k nedobrým zkušenostem z předchozího období. Máte zkušenosti, že je s DC nyní tak snadné platit?
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod m3541 14. 6. 2020 10:59

Teď jsem platil u Benziny a šlo to v pohodě bezkontaktně. Před par měsíci jen kartu projet a podpis. M
m3541
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod alfas123 14. 6. 2020 12:06

Ja to obcas skusim a obvykle nefunguje. V Norme ide chip + pin. Kedysi len fallback.
V makre prestali brat.
Vtipné je, ze niekde shop neberie a kamenný obchod ano
alfas123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Delitzsch 14. 6. 2020 13:42

V Bille nadále bezkontakt nefunguje.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 14. 6. 2020 13:58

Nemuzete chtit objektibitu u Mesce, kdyz je prodava ....
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 14. 6. 2020 17:51

Jedna věc je propagovat produkt, druhá lhát. Postupně vyzkouším DC v různých obchodech, jestli se něco s akceptací karet změnilo.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod mareka 23. 6. 2020 05:44

Poprosím a aktuální zhodnocení: lze při současné nejasné/malé akceptaci v ČR alespoň (bez větších problémů) nasbírat platbami dost bodů na poplatek za kartu? (Z dostupných informací mi přijde, že bez problémů je jen splátka Twisto a OMV+EuroOil.)
mareka
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků