mSpoření

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 26. 5. 2015 22:06

Oni to nenařizují, jen jsou tak nespolehliví a to od začátku působení dodnes. Jdeš zaplatit kartou a nejde to, o kus dál v obchodě jde zaplatit větší částka. Máš na účtu řekněme 20 tisíc, dáš příkaz na platbu 5 tisíc, ten tam do druhého dne čeká na zapracování a pak je zamítnut kvůli nedostatku hotovosti, zadáš znova, je proveden okamžitě, na účtu mezitím nic nepřibylo a tak dále. Equa mám kvůli celkem pěknému úroku na spořícím účtu 1,2%, protože mi tam většinu času peníze leží a plateb je minumum, ale jako běžný účet nikdy.
dlouhy.dejw
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 26. 5. 2015 22:23

dlouhy.dejw:
Já jsem klientem Equa bank teprve krátce (od konce března), ale s příkazy jsem prozatím neměl žádné problémy. Všechny příkazy u mne jsou realizované tak jak je zadávám a žáden mi prozatím nezamítli, protože nebyl k tomu důvod.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod fremantle 26. 5. 2015 23:04

Mně se u Equa bank svého času díky tomu chaosu v odchozích platbách podařilo dostat na den se spořicím účtem do nepovoleného debetu - tolik asi ke schopnosti provádět příkazy k úhradě u demobanky... Úrok za nepovolený debet mi za to ani nestál reklamovat, šlo o cca. korunu, vybral jsem si to pak na rozdílu za vložení hotovosti postovní poukázkou a s účtem se pak rozloučil... Možná už nyní mají ty největší průsery ošetřené, tak účet u Equa bude Lucinkám a Markám stačit, ale tohle fakt ne. Ač mě bonus 300 Kč z akce na OnaDnes taky nahlodával, jsem rád, že jsem nešlápl do stejné louže podruhé.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod peter2black 27. 5. 2015 21:49

jojo v Equa jsem spadnul do nepovoleneho debetu hned prvni mesic :-D jsem rad ze nejsem jedinej tak nesikovnej ... byl jsem zvyklej od polaku ze se vsechno zauctovava rychle a v Equa jsou proste sneci
peter2black
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 28. 5. 2015 09:46

Já jsem zase rád, že nepatřím do té skupiny nešikovných klientů co mají s Equa bank neustálé problémy. Snad se tam s časem nedostanu také, nebo spíše mne tam nedostane sama banka.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 28. 5. 2015 10:50

Tak vidím, že tím, že EQUA používám pouze a jen pro výběr z bankomatů, jsem rozhodně chybu neudělal :-D.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 28. 5. 2015 13:48

Ja jsem si u Equa vsiml, ze pri exportu pohybu do CSV souboru se u vice plateb v jednom dni nedodrzi spravne poradi polozek, tak jak je v IB.

Takze vysledkem v CSV pak muze byt take "nepovoleny debet", kvuli tomu, ze vydej je uveden drive nez prijem.

Ten export do CSV obsahuje vic chyb: napriklad se vubec neexportuji platebni symboly (KS,VS,SS), myslim, ze se ani neodlizuji datumy uskutecneni/zauctovani + dalsi chyby ...
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 2. 6. 2015 13:16

Zlatý Fio, to málo, co potřebuju, to umí bezvadně.
dlouhy.dejw
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drtik0l 10. 6. 2015 16:41

Tak to jsem ještě nežral - rušení mSpoření = 15 ! minutovej telefonát. Nejprve skoro 5 minut hraje hudba, dobře to beru, ***** lidí je dost, pak se na dalších 5 minut bába odmlčela, asi aby zjistila, co to mSpoření vůbec je, načež mi po 10 minutách telefonátu sdělila, že budeme muset vyplnit žádost, kterou dalších 5 minut klepala do počítače, protože to zjevně dělala poprvý a netušila jak. Za celou dobu se mě zeptala asi tak na dvě věci, jestli chci poslat tu nulu co tam mám na účet a jestli chci poslat potvrzovací mail. A kvůli tomu já tam 10 minut čekám a 40 korun v čoudu. To je moc tohleto. :-D
Dokonce mi přišlo, že i ten termín "mSpoření" slyší poprvé.
drtik0l
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vlazy 10. 6. 2015 16:55

A to to mSpoření nejde zrušit jinak než telefonicky přes mLimku nebo na pobočce, např. nějak v IB? Taky zvažuji jak to co nejjednodušeji zrušit.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod drtik0l 10. 6. 2015 17:18

Ne, buď placená linka, nebo pobočka, holt online banka.
drtik0l
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod retron 10. 6. 2015 18:16

mSpoření rušeno telefonicky už podruhé, sice poměrně rychle, ovšem mělo být zrušeno do dvou dnů + potvrzení emailem, poprvé se nic nestalo ikdyž to v systému je, na druhý pokus mají už pouze pár hodin
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM007 10. 6. 2015 21:03

drtik0l píše:Ne, buď placená linka, nebo pobočka, holt online banka.


Byl jsem zrušit mSpoření na FC a bylo mně sděleno, že musíme zavolat na mLinku, že to přímo na FC nejde. :-( Naštěstí volání z FC na mLinku je zadarmo.
PS: nedělám ze sebe agenta 007, jen čekám na uvolnění aliasu MirekM ...
MirekM007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Vasekpasek 11. 6. 2015 21:05

K čemu je dobrý to mSpoření zrušit? Teda pokud samozřejmě mBank neruším od základů komplet... Prostě vynulovat a ať si to žije vlastním životem, ne?
Vasekpasek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod msimcard 11. 6. 2015 21:16

Ještě pořád se najdou tací, do používají mKonto a v takovém případě je samozřejmě rušení mSpoření důležité, pokud ho nechci dále využívat.
msimcard
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků