vpe píše:Nakladnejsi? Snad ziskovejsi. Pro banku : j
Bylo to myšleno z pohledu klienta. Vstupy do salónků jsou, ve srovnání s kurzovými rozdíly, investicemi a dalšími složitějšími produkty, naprosto minoritní náklad (na straně klienta). Samozřejmě uvažuji pouze o případě, kdy klient má nějaké peníze, chtěl by je investovat a nechce tím trávit moc času

protože ho to třeba nebaví a časová investice se mu nevyplatí (není to jeho byznys). Banky díky tomu, že do prémium segmentu nahnaly desítky tisíc oveček, nemají čas jim dávat kvalitní poradenství a dohadovat vstřícnější podmínky (např. částečné/úplně odpuštění vstupních poplatků u fondů si musíte doslova "vyřvat"). Problémem je, že se segmentem klientů mezi retailem a privátním bankovnictvím neumí banky pracovat... účet zdarma, rádoby lepší karta, pojištění (cestovní, blbost, atd.) nebo vstupy do salónků jsou zatím jediná věc, kterou dokážou reálně nabídnout.
Chápu, že lidem, kteří převádějí peníze tam a zpět, aby dosáhli na prémium bankovnictví, tak stačí zlatá/černá/platinová machrkarta a vstupy do salónků, protože zbytek většinou neřeší (čest výjimkám).
Klidně se podělte, jaká je vaše zkušenost s prémium bankovnictvím - nabídla vám banka nějaké služby nad rámec uvedeného (pokud ano, tak jaké a jaká banka)? Díky
