Prémiové účty u českých bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 28. 9. 2019 15:33

Nejsem žádný hater, ale když se mě krafka z EP snažila vloni dokazovat, že mi nabízí konkurenceschopný spořicí účet a já měl všechny volné peníze na několikanásobku, tak to mi jako kompetentní osoba pro mé peníze nepřipadá. Zbytek návrhů byl v podobném duchu.

Já nemám problém s žádnou nabídkou žádné banky, pokud má hlavu a patu (a jsem schopen si to sám posoudit). Nejsem ale ochoten se nechat od nikoho vědomě natáhnout, a to ještě takovým způsobem, který praktikuje ČS skoro na všechny své zákazníky.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod slavo963 28. 9. 2019 15:53

Asi to zalezi fakt na osobe, ja videl svoji bankerku 2x, jednou pri podpisu smlouvy a podruhe pri prevezeti karet(ktere sly poslat postou, ale to jsem nevedel, jinak bych o to pozadal). Asi rok jsem tam delal komplet 70k obrat, nyni tam chodi vyplata a zbytek tocim. Salonky vyuzivam tak 4-5x rocne, pojistne plneni nebylo zadne. Takze jich moc nestojim.
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 28. 9. 2019 17:04

mám stejného bankéře jako Patrik a dříve jsem dostal sem tam mail a i nějakou tu pozvánku, nyní už jsem byl na koberečku taky, sice jsem nemusel jít tak "na krev", ale evidentně je to nařízení shora, tipuju na redukci portfolia klientů
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfas123 28. 9. 2019 17:41

V pozadi si myslim,ze maju problem zohnat bankarov. Takze na jedneho pripada prilis vela klientov. No a keby zacali ponukat novym vyrazne vacsie platy, stari odidu. Takze si vybrali opacnu cestu.
Ja ale netusim, preco to nerobia normalne tak, ze zacnu vynucovat existujuce pravidla, napr.ze ucet nesmie byt na podnikanie atp.
Pripadne nejaka oficialna uprava pravidiel...
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod mulisano 28. 9. 2019 17:50

Určitě je to nařízení shora.

Někdy začátkem roku jsem si chtěl zřídit EP a hned na úvodní schůzce mi vnucovali podílové fondy. To jsem odmítal a říkal jim, že brzo budu řešit hypotéku. Nechali si poslat daňové přiznání a nakonec mi asi po týdnu zamítli vstup do EP.

Zašel jsem do ČSOB, tam mi Premium zřídili hned. Dnes tam již mám i hypotéku ve výši nad 4M... Jediné, co bych ocenil, by bylo, kdyby v Praze na letišti byl neomezený vstup do salonku na Schengen terminálu, to ČSOB nemá, EP to má.
mulisano
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 9. 2019 18:34

Také se domnívám, že jde o nějakou "centrální čistku" a nejspíše se to děje po jednotlivých pobočkách, v Praze byla první V Celnici. Také z Plzně mám zprávy o výrazném "přitvrzení přístupu".
V Rytířské nedávno udělali nějakou vnitřní rekonstrukci, už to není vůbec pro běžné klienty, hned u vstupu se vás zeptají, jestli jste objednáni, pravděpodobně z toho chtějí udělat takovou "vlajkovou loď". A jestli dostali jednotliví ředitelé poboček nějaké odměnová kritéria (pro sebe i pro své podřízené) podle průměrného výdělku na klienta, tak jsou jen dvě cesty, jak toto číslo zvednout. Buď těm stávajícím něco prodat, nebo se těch, co nevydělávají, zbavit.

Ale to ego mohlo hrát roli taky, zejména u pana Forsta bylo vidět, jak si je jist v kramflecích a že není zvyklý ustupovat (ostatně nedostal by se na pozici, kde je, zejména ne v českém korporátním bankovním prostředí, kdyby to byl Mirek Dušín). Moje bankéřka Jolana Abrhámová tam hrála více-méně stafáž, spíše plnila roli sekretářky; mezitím vyplňovala papíry na převod účtu pod Moje zdravé finance a vypadala hodně naštvaně, když jsem to odmítl podepsat.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 9. 2019 18:57

všechno je možné, do té doby se mohou 3 krát změnit podmínky a 2 krát můj bankéř včetně ředitele pobočky
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod treborit 28. 9. 2019 20:35

ten pan banker na Linkedin vypada ale vyzivne :) Kazdopadne diky za tyhle informace, jsem asi klient o ktereho by stali, ale tohle fakt ne ...
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod ripper6 30. 9. 2019 09:51

retron píše:mám stejného bankéře jako Patrik a dříve jsem dostal sem tam mail a i nějakou tu pozvánku, nyní už jsem byl na koberečku taky, sice jsem nemusel jít tak "na krev", ale evidentně je to nařízení shora, tipuju na redukci portfolia klientů

Mam to presne taky tak, mam ale problem, na zadnem koberecku jsem stale nebyl a misto toho me telefonuje muj banker i 3x denne, mam to vzdy zmeskane cislo.
Puvodne jsem obdrzel email uz v Kvetnu 2019, ze se mam dostavit na pobocku Erste. To jsem odpovedel pouze, ze bohuzel, jsem dlouho v zahranici a tak to nebude mozne. Dobu by klid, skoro cele leto a znovu to zacalo ale uz jen telefonicky. Nevidim duvod, nemam povinost se dostavovat na pobocky, navic dnes se to dela vse online :-)
Tobe to uz vypovedeli stejne jako u Patrika?

Nevim tak co se mnou bude, ale meli by me snad poslat dopis ci nejake info pokud se neco meni. Hrozna pruda banka :-| Zalozim jednou ucet, preberu karty a potom ta banka po roce zacne prudit ze musim nekde osobne. Co kdyz nekdo cestuje? Je v zahranici? Pracuje dlouho a nestiha hodiny? To uhani vsechny takto bohate lidi? :shock:
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 30. 9. 2019 10:07

Já se rok vymlouval na služební cesty a pak mi posli výpověď, a pak jsme si domluvil schůzku o možném stažení výpovědi, a byla to masáž jako u Patrika ....škoda, že jsem nenahrával.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 30. 9. 2019 10:20

To je des, posilat klientovi, kterej pracuje aby posilal ty statisice na ucet vypoved uctu protoze se nedostavil :D
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 30. 9. 2019 10:39

Je zajimave kolik lidicek ztraci cas s naprosto obskurnim Ústavem jako Šiditelna, ja tam byl naposledy jen pro vyplatu zustatku uctu pri krqchu MSD a ERB.
A propo, RB mi volala ze mam nove prideleneho tzv. vzdaleneho bankere a hned me zacal vnucovat fondy RB =))
Naposledy upravil redhaven dne 30. 9. 2019 10:53, celkově upraveno 1
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod ripper6 30. 9. 2019 10:44

redhaven: tak ja to zkusil, kdyz tady chvalili ty vyyhody, ale dnes jsi prijdu jako stvanec na uteku kteryho chtej dostat co neco proved :(
A ne na zadnou pobocku nechci, je me to neprijemny muset se do banky objednat, potom me tam nekdo v kvadru obsluhuje. Se divim ze jeste nikdo na to nepodal stiznost, zalozit ucet a potom ho vecne s tim banker otravuje jinak mu to zrusi. Ve vypovedi asi bude nejaka sikovna formulace, aby neslo ani stiznost podat :(
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod evlo 30. 9. 2019 13:24

tak za jak dlouho zacne csob?

-- 30. 9. 2019 14:24 --

tak za jak dlouho zacne csob?
evlo
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 30. 9. 2019 14:42

a rovnou je nahlásí na FAU, jak je jejich dobrým zvykem
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků