Prémiové účty u českých bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jjrr 23. 2. 2022 18:51

No ale to je odměna jen pro současného klienta a ještě nemusí dostat nic, když to dají nějaké nadaci ČS. Typická šmejdská akce.
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod marcurba 24. 2. 2022 10:46

retron píše:Nejdřív lidi vyštípou a pak je za draho naháněj.


JOjo, jsou to tragédi, fakt bych rád viděl někoho, kdo jim tam nechá 1,5 mega zadara ležet - teda zadara, ročně to s aktuální inflací sežere 150.000,-

Tak dobrá ta služba zase není :pozor :lol: :-D
marcurba
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ROlda78 24. 2. 2022 11:12

nestraš, přece ti rádi nabídou nějaký fajn fond :-D
pro konzervy sporobond, či sporoinvest, nebo výborný měňák a pro odvážné super TOPy taktéž z vlastní garáže
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cz01 16. 3. 2022 14:32

Čau, podělím se o zkušenost s výměnou ČSOB Premium karty u ČSOB Premium, kdy jsem si jí nechal v IB vyměnit z důvodu poškození. Žil jsem v domnění, že náhrada plastu je zdarma, nicméně po doručení karty se mi v IB strhlo 300 Kč, což je poplatek za převydání karty. Říkal jsem si, že zavolám bankéřovi a poptám se, jak to funguje, zda v rámci pojištění osobních věcí to tam nebude pokryto. Odpověď byla, že ne, když jsem si jí rozbil já namísto odcizení, zneužití a podobně. Nějak jsem to neřešil a za pár dní mi z pojišťovny přišlo 300 Kč právě za tu kartu.

Pochybuji, že se v tom bankéř nějak angažoval, spíše to bude systémové řešení, kde je to pojištěné.

Tak jen praktická informace pro vás ostatní, jak to v reálu funguje.
cz01
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 16. 3. 2022 14:58

Poslední dobou je velice často vidět, že pracovníci bank (nejenom ČSOB) vůbec neznají své bankovní produkty a nevědí, co se u nich děje a jak některé věci fungují :-(
Součástí ČSOB Premium Konta je pojištění, které se sice jmenuje "Pojištění ztráty nebo odcizení platebních karet", ale kryje i spousty jiných věcí, mimo jiné i zničení platební karty :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod xls 16. 3. 2022 16:10

Tak já ji měnil kvůli zneužití a těch 300 mi naúčtovali (bylo to před pár lety). No nic, ponaučení příště, personál asi opravdu nebude nic moc.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod jjrr 16. 3. 2022 17:45

Pochybuji, že by pojišťovna plnila sama automaticky bez nahlášemí pojistné události. Bankéř to asi zkusil nahlásit jako pojistnou událost a prošlo to.
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Milos 16. 3. 2022 19:20

V pojistných podmínkách mají uvedeno: "Ztrátu, odcizení nebo zničení platební karty je pojištěný povinen neprodleně oznámit pojistníkovi (ČSOB), který platební kartu zablokuje. Pokud pojištěný tuto skutečnost pojistníkovi neoznámí, nevzniká mu nárok na pojistné plnění." Nic dalšího pro náhradu poplatku za vydání nové karty v případě poškození karty nemusí klient dělat ani vyplňovat. To "oznámení" se pravděpodobně realizovalo systémově při provedení žádosti o novou kartu přes IB, takže bankéř s tím opravdu nemusí mít nic společného.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod jjrr 16. 3. 2022 19:57

No dobře pojišťený nahlásí pojistníkovi. Ale pojistník není pojišťovna, musí pak nahlásit pojišťovně pojistnou událost. Každý přece pojištěný není.
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Milos 16. 3. 2022 20:28

V rámci ČSOB Premium Konta mají všichni klienti karty pojištěné automaticky. Pojistník (ČSOB) i pojistitel (ČSOB Pojišťovna) jsou jeden holding, tak předpokládám, že v době počítačů mají pro hlášení pojistných událostí interní automatizované procesy a že to nedělají ručně pomocí nějakých papírových formulářů :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod cz01 16. 3. 2022 20:55

Pravděpodobně to bude zautomatizované, jinak by to nepřišlo. Jediné, co jsem provedl byla v IB žádost o vystavení nové karty a vyplnění důvodu. Dle mě toto na plnění stačí. Bankéř se vyjádřil z jeho pohledu jasně (ne) a komunikuje z historie. Tudíž, kdyby něco udělal, dal by mi spíše vědět (minulé zkušenosti).

Za mě spokojenost a jen tak dále :)
cz01
Nadšenec

Odeslat příspěvekod cz01 4. 5. 2022 20:17

V rámci ČSOB Premium došlo k navýšení limitů a rozsahu pojištění odpovědnosti (z 6M na 10M) a také pojištění internetových rizik, které jsou jedno ze tří pojištění zdarma k účtu.

Více zde https://www.csobpremium.cz/portal/newsl ... m-aktualne +
https://www.csobpremium.cz/portal/produ ... povednosti
cz01
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Jirka_k1 18. 5. 2022 19:30

Má zkušenost s výměnou poškozené debetky u ČSOB Premium: 2.5. v IB objednána náhradní, 10.5. SMS o předání do výroby a -300 Kč z účtu za "nový plast", 16.5. nová karta ve schránce a stejný den výplata 300 Kč z pojistky na účet s předmětem "Plnění z pojistné události......". Nikam jsem nic nehlásil, vše proběhlo automaticky :)
Jirka_k1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 18. 5. 2022 19:44

Touto zkušeností se potvrzuje to, o čem se tady diskutovalo v březnu viewtopic.php?p=13161171#p13161171 :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod PULPANM 19. 5. 2022 08:15

cz01 píše:V rámci ČSOB Premium došlo k navýšení limitů a rozsahu pojištění odpovědnosti (z 6M na 10M) a také pojištění internetových rizik, které jsou jedno ze tří pojištění zdarma k účtu.

Více zde https://www.csobpremium.cz/portal/newsl ... m-aktualne +
https://www.csobpremium.cz/portal/produ ... povednosti


ahoj, je to stále tak, že stačí vyjet a pojištění běží na držitele a rodinu.
Během COVIDU platilo pojištění i v ČR to je už asi minulost, COVID zmizel.
PULPANM
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků