Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
xls píše:Už by se měli v ČSOB zamyslet a vyřešit podepisování na dálku (když to funguje i ve spořce). Tohle honění na pobočku je z minulého století, hlavně, když je člověk v zahraničí a potřebuje něco vyřídit.
retron píše:Do EP se “musí” také max 2x jednou na otevření účtu a podruhé pro karty. Vše ostatní lze posílat a podepisovat přes IB. Virtuální/telefonní bankéř je také možnost.
ripper6 píše:xls píše:Už by se měli v ČSOB zamyslet a vyřešit podepisování na dálku (když to funguje i ve spořce). Tohle honění na pobočku je z minulého století, hlavně, když je člověk v zahraničí a potřebuje něco vyřídit.
To maj tyhle vsechny super Premium banky ne? Ja teda co zazil, tak prave proto je to Premium, to znamena ze klient musi letet na pobocku aby vubec vyresil neco na karte, ci zmenu
Moje zkusenost Erste, UCB, CSOB = pobocka, problem, nejde jinak.
Z toho duvodu asi kazdej muze uhodnout proc porad mam Erste ac jsem byl tam zvan, proste jsem nebyl schopen dojit na pobocku a tak to radsi neresili
lubik2 píše:retron píše:Do EP se “musí” také max 2x jednou na otevření účtu a podruhé pro karty. Vše ostatní lze posílat a podepisovat přes IB. Virtuální/telefonní bankéř je také možnost.
A potřetí při změně servis24 na George, počtvrté pro změnu limitů v IB, popáté pro každoroční výplatu dividend z kupónové privatizace ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků