Prémiové účty u českých bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod mate59 10. 8. 2019 19:30

Když jsem zakládal Premium konto se bankéř zeptal jestli chci dostávat upozornění na produkty do meilu a odvtedy to chodí i měsíčník k investování.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 11. 8. 2019 00:22

Jo asi na pobočce se ptala bankéřka při zakládání účtu .
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfas123 11. 8. 2019 06:02

Peťo6 píše:Ja som tam raz volal, žiadna SMS ale normálne číslo a spojenie s lekárom.

Na ake cislo, prosim?
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Peťo6 11. 8. 2019 12:16

221 586 668, maju to uvedene na strankach ked kliknes na Zdravotni asistence.
https://www.unicreditbank.cz/cs/obcane/ ... emium.html
Peťo6
Diskutér

Odeslat příspěvekod cz01 13. 8. 2019 07:34

Patrik moneta vlákno píše:Volné vstupy má jen ČSOB (4) a snad (pořád čekám na odpověď) Moneta (snad 3).

KB má sice Priority Pass ale bez volných vstupů (myslím, že á 24 USD), UCB nemá PP vůbec.

Pak je vyšší stupeň (privátní bankovnictví) např. FWR.CZ, ale tam už chtějí opravdu reálně objem spravovaného majetku, nestačí jim jen obrat. Takže si to zaplatíš v poplatcích z investic, atd.

Neměla by mít Moneta taky pouze PP bez vstupů, jako KB? Aspoň tak to mají v sazebníku uvedené...
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 13. 8. 2019 09:13

No, na tu odpověď právě čekám, mně na pobočce bankéř tvrdil, že tři, ale už se neozval. Nevypadalo to, že by o tom GOLD účtu moc věděl :(
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 13. 8. 2019 12:17

Chci se zeptat, zda vam jde appka ve dvou mobilech zaroven u UCB konta?
Sel jsem cestou na pobocku a banker me tvrdil, ze appka jde pouze na jeden mobi.
Jeden mam nyni offline, tudiz app tam vesele jde ackoliv uz me udelal prenos do druheho :)
Pripadne jak pude do online rezimu, zda to pozna a appku me to na tom starsim znefunkcni? :(
Tohle je fakt vopruz banka... :( a sms kod je za poplatek tak to nechci a jsem nucen pouzivat a stehovat vecne d... apku :(

-- 13. 8. 2019 12:39 --

Co me dnes zaujalo pri pohledu do IB CSOB Premium...
sazebnik od 01 Listopadu 2019

Zlevňujeme zahraniční SEPA platby jen na 5 Kč (dosud 250 Kč za odchozí platbu a 150 Kč za příchozí platbu)

Maji jinde levnejsi SEPA ci ne? :) Myslim tim poplatek ale vs kurz :)
Pri posilani treba rekneme 1000 - 2000czk
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mufinmufi 13. 8. 2019 13:32

Funkční odkaz pro 300 Kč na Revolut.cz,15 USD na Booking.com, 300 Kč na Richee, 5 GBP na Curve a 300 Kč na Twisto v mém profilu (klikni na přezdívku => Mufinmufi <= u tohoto příspěvku).
Mufinmufi
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tmx643 13. 8. 2019 13:41

To zlevnění sepa je na základě regulace EU, že sepa musí být za cenu odpovídající národním platbám. Tj cca do konce roku to tak budou mít všichni.
tmx643
Návštěvník

Odeslat příspěvekod frelichl 13. 8. 2019 15:07

PatrikChrz píše:V ceně účtu jsou dvě karty, jedno jaká kombinace debetní x kreditní. Ty sis vybral dvě debetní (také to mám stejně).

Ano, o transparentní kreditky jsem žádal na běžné pobočce, neb moje Erste Premier bankéřka mi je odmítla zřídit s tím, že nepatří do služby Erste Premier. Žádal jsem o ně postupně.

Tak mne se transparentni kreditku zridit nepodarilo. Na bezne pobocce pry nemaji pristup k nekterym datum klientu EP a system "je nepusti".
frelichl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod doonio 19. 8. 2019 19:55

ČSOB mění podmínky (po tlaku EU, kde všechny banky budou muset účtovat SEPA platbu jako domáci plátbu, takže to není tak, že by ČSOB sama od sebe chtěla, ale musí...Mbank to už zavedla začátkem roku, Fio v květnu a někdo holt až na poslední chvíli :-D

Hlavní změny od 1. listopadu 2019:
– Zlevňujeme zahraniční SEPA platby jen na 5 Kč (dosud 250 Kč za odchozí platbu a 150 Kč za příchozí platbu).
doonio
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomas3 20. 8. 2019 18:47

mulisano píše:Využíváte někdo nějaký informační servis z nabídky ČSOB premium investice? Chystám se věnovat investicím a u ČSOB jsem viděl, že nabízí premium klientům informace zdarma. Je to kvalitní? Je to k něčemu? Dají mi to dlouhodobě, i když přesně investovat třeba nebudu?

Zjistil jsi jak tato služba funguje. Dík za info.
Tomas3
Diskutér

Odeslat příspěvekod mulisano 20. 8. 2019 19:56

Tomas3 píše:
mulisano píše:Využíváte někdo nějaký informační servis z nabídky ČSOB premium investice? Chystám se věnovat investicím a u ČSOB jsem viděl, že nabízí premium klientům informace zdarma. Je to kvalitní? Je to k něčemu? Dají mi to dlouhodobě, i když přesně investovat třeba nebudu?

Zjistil jsi jak tato služba funguje. Dík za info.

Zatím bohužel ne. Až to zjistím, dám sem vědět.
mulisano
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dalich 27. 8. 2019 15:56

Dnes jsem šel na běžnou pobočku ČS zrušit penzijko. Pobočku mám 5 minut cesty, snadný dostup a parkování. Akce provedena.

Za tři hodiny telefonát mé bankéřky EP. Doslat jsem slavnostní pojeb, že takto si spolupráci nepředstavuje a pokud potřebuji řešit věci operativně, bude pro mne operativní síť poboček lepší. Že vidí, že sice využívám maximum služeb ČS, ale v podmínkách Erste je osobní kontakt s bankéřem aspoň 2x ročně. A že já na ni nijak nereaguji (mezi řádky, nic ze mne nemá).

Tak jsem jí řekl, ať připraví převod na Zdravé finance, že to ukončíme a nebudeme se trápit. Ano, vím, že tím přijdu o karty Visa Infnite a MC World Elite. A že mi dost zdraží úrok na kontokorentu.
- Tak to jsem ráda, že to víte, ale pane, nemusíme to takto řešit, ráda vás uvidím, abych vás mohla informovat o novinkách.
- A já si budu rezerovat hodinu, pojedu v koloně a budu řešit parkování. Víte, co, ne, už to nechci. Nechte si ty karty.
- Ale EP je také o vztahu s bankéřem a o důvěře k němu.
- Připravte ten převod na Zdravé finance, jo?

A skončilo to.

Jako nejsem VIP klient s miliony, ale spořce na jiných produktech sypu dost. Evidentně chce jen hloupé klienty, nebo ty, kteří neřeší absolutně nic a udělají to, co jim ČS řekne. Škoda, bylo to s ní fajn. Nastal čas na změnu.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod xls 27. 8. 2019 16:09

To se tedy dost divím. Ne teda jednání ČS, to je klasika, ale tomu převodu na MZD. Jestli EP je na hraně použitelnosti, tak MZD by pro mě bylo dost za hranou směrem k nepoužitelnosti.

O tom osobním kontaktu 2x ročně slyším poprvé, to mohli říct rovnou na začátku a ani bych to nezakládal. V jedné pobočce (ne ČS) teda měli bankéřku, ke které bych snad chodil každý týden, ta byla mimořádně vybavená a sympatická. Ty EP bankéřky neoslňovaly ani intelektem ani vzhledem, měly nalétáno hodně přes normu.
xls
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků