Prémiové účty u českých bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod alfas123 6. 2. 2020 20:29

Ono vela veci vie konkurencia aj cez telefón... CSOB je trochu mimo, minule som potreboval poistku, tiez som musel osobne - iní vedia bez podpisu, poistka sa "podpíše" zaplatením poistného...
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod SirV 7. 2. 2020 09:29

V ČSOB jsem nedávno žádal o navýšení limitu na Premium kartě v rámci toho, co mi v IB psali, že mám předschváleno. Zažádáno v IB, za pár dní přijel kurýr pro podpis. A za dalších pár dní už bylo navýšeno. Tedy za mě relativně user friendly. Jediný navíc bych ocenil, kdyby zavolali, než to předali kurýrovi, dal bych jim adresu do práce (ale s ohledem na to, ze to nemám daleko, tak nebyl problém se domluvit pak přímo s kurýrem).
SirV
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod alfas123 17. 2. 2020 05:48

Vie niekto, prosim, je KB Top s ich platinovou VISA multimenova?
Ak si dobre spomínam, tak multimenu ma Erste a UCB, nie však CSOB.
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Peťo6 17. 2. 2020 08:01

Visa Platinum v KB multimena nie je...
Peťo6
Diskutér

Odeslat příspěvekod ripper6 17. 2. 2020 22:35

xls píše:Už by se měli v ČSOB zamyslet a vyřešit podepisování na dálku (když to funguje i ve spořce). Tohle honění na pobočku je z minulého století, hlavně, když je člověk v zahraničí a potřebuje něco vyřídit.

To maj tyhle vsechny super Premium banky ne? ;-) Ja teda co zazil, tak prave proto je to Premium, to znamena ze klient musi letet na pobocku aby vubec vyresil neco na karte, ci zmenu :D
Moje zkusenost Erste, UCB, CSOB = pobocka, problem, nejde jinak.
Z toho duvodu asi kazdej muze uhodnout proc porad mam Erste ac jsem byl tam zvan, proste jsem nebyl schopen dojit na pobocku a tak to radsi neresili :-D
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 17. 2. 2020 22:49

Ono je to trochu jinak. V ČSOB jsem u Premium vyřešil naprosto všechno na dálku, na pobočce jsem nebyl ani jednou (ono mám jen nějakého telefonního bankéře, takže ani pobočku nemám). Ale bylo pár operací, které se řešily po telefonu a následně se to muselo podepsat přes kurýra. Já bych dal přednost možnosti podepsat to přes IB.

U UCB bylo potřeba na pobočku párkrát jen na začátku, od té doby to (většinou) funguje a je klid.

EP - darmo mluvit. To prostě není banka, to je ústav - spořitelna, kategorie sama o sobě. Ať si to užijí jiní.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 17. 2. 2020 23:08

Třeba změna občanského průkazu nejde v ČSOB vyřešit jinak než na pobočce.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 18. 2. 2020 00:54

Do EP se “musí” také max 2x jednou na otevření účtu a podruhé pro karty. Vše ostatní lze posílat a podepisovat přes IB. Virtuální/telefonní bankéř je také možnost.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 18. 2. 2020 09:04

„Vše ostatní“ bohužel ne, nabízeli individuální devizové kurzy, ale jedině se sjednáním fyzicky na pobočce, podepsat to přes IB nevímproč nešlo.

Vůbec takový produkt nechápu, když můžu v Roklen vše udělat on-line a s daleko lepším kurzem.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 18. 2. 2020 10:03

Tak oni mají politiku přítáhnout člověka za každou cenu na pobočku, tam ho zpracovat a okrást.

Když sedí člověk doma u počítače a telefonu, tak je schopen i v oblasti kurzů postupovat racionálněji, všechno si v klidu porovnat a zvolit optimální řešení.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod lubik2 18. 2. 2020 10:32

retron píše:Do EP se “musí” také max 2x jednou na otevření účtu a podruhé pro karty. Vše ostatní lze posílat a podepisovat přes IB. Virtuální/telefonní bankéř je také možnost.

A potřetí při změně servis24 na George, počtvrté pro změnu limitů v IB, popáté pro každoroční výplatu dividend z kupónové privatizace ...
lubik2
Diskutér

Odeslat příspěvekod evlo 18. 2. 2020 10:38

ripper6 píše:
xls píše:Už by se měli v ČSOB zamyslet a vyřešit podepisování na dálku (když to funguje i ve spořce). Tohle honění na pobočku je z minulého století, hlavně, když je člověk v zahraničí a potřebuje něco vyřídit.

To maj tyhle vsechny super Premium banky ne? ;-) Ja teda co zazil, tak prave proto je to Premium, to znamena ze klient musi letet na pobocku aby vubec vyresil neco na karte, ci zmenu :D
Moje zkusenost Erste, UCB, CSOB = pobocka, problem, nejde jinak.
Z toho duvodu asi kazdej muze uhodnout proc porad mam Erste ac jsem byl tam zvan, proste jsem nebyl schopen dojit na pobocku a tak to radsi neresili :-D

bohuzel pises jak to je
evlo
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 18. 2. 2020 10:48

lubik2 píše:
retron píše:Do EP se “musí” také max 2x jednou na otevření účtu a podruhé pro karty. Vše ostatní lze posílat a podepisovat přes IB. Virtuální/telefonní bankéř je také možnost.

A potřetí při změně servis24 na George, počtvrté pro změnu limitů v IB, popáté pro každoroční výplatu dividend z kupónové privatizace ...

Kvůli změně servis24 na George nebylo nutné na pobočku, ikdyž bankéř tvrdil opak. Limity lze nastavit už při první návštěvě, navíc se zvednou automaticky při přechodu na George klíč, limity karty lze měnit v IB. Dividendy kromě ČEZu a VIG jsem musel zatím vždy řešit osobně a to navíc u banky, která to spravuje, největší voser byla výplata Moneta u KB.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pan.Stepan 18. 2. 2020 10:55

Kdo je tvůj broker? Mám Patrii a všechny CZ dividendy mi vždycky přišly přímo na účet, stejně tak by to mělo fungovat u Fia. Pokud vím, tak někdo zde ve fóru zmiňoval problémy s dividendou u RB.
Pan.Stepan
Návštěvník

Odeslat příspěvekod retron 18. 2. 2020 11:04

jo mám RBrokera, aby to fungovalo takto automatizovaně tak bych si prý musel zažádat o nějakou extra službu, kde se strhávalo snad 10% z divi nebo podobná haluz. Ale jedná se pouze o české tituly, zahraniční mi chodí automaticky na investiční účet.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků