Prémiové účty u českých bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod retron 20. 10. 2020 14:33

EP: Sjednocujeme úrokovou sazbu u čerpání prostředků z kreditní karty Visa Infinite. U výběrů z bankomatů bude nově úroková sazba 9,9 % ročně namísto původních 23,88 %. Současně rozšiřujeme možnost využít bezúročné období v délce 55 dní také pro převod jednorázovým příkazem a výběry z bankomatu.

Změny začnou platit od prvního účetního období nového roku, tedy od 11. ledna 2021.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mufinmufi 20. 10. 2020 15:17

xls: Díval jsem se a mně spořák bankéřka zrušila. Cizoměnový účet jsem neměl.
Funkční odkaz pro 5 GBP na Curve, -10% na provizi na krypto Binance,15 USD na Booking.com, Interactive Brokers a 20 EUR na Degiro (klikni na přezdívku => Mufinmufi <= u tohoto příspěvku).
Mufinmufi
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan23 23. 10. 2020 19:46

ripper6 píše:ERSTE - zruseni uctu
mate nekdo zkusenost s rusenim online? Tedy jestli to probehlo pri zaslani scannu s podpisem a rusim ten a ten ucet vcetne IB, karet... nebo se musi premiove na pobocku? :)


Dnes jsem mluvil s bankéřem a EP lze prevést na standardní účet. Mluvila, že by to šlo podepsal v IB bez návštěvy. Bohužel já tam stejně musím kvůli zrušení investic. Dle nového ceníku bude poplatek 2500 Kč, když nebudou splněny podmínky EP.
jan23
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 23. 10. 2020 20:53

Investice snad muzes mit i mimo EP i mimo ucet?

Stal ti ten EP za to?
proletáři všech zemí…
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan23 23. 10. 2020 21:40

to:vpe
Ano investice jsem po měl i před EP. Za trvaní EP jsem žádné nepořizoval. Nicmeně teď potřebuji zrušit ten EP + také zrušit účet investice a to bez navštěvy pobočky nelze.
Ne, EP je oničem. Salonky jsem nevyužil a george je katastrofa. Účet jsem si založil hlavně kvůli EUR účtu a multi kartě. Účel to splnilo. Šrouby se budou utahovat i v jinde. Nyní je potřeba konsolidovat. :-)
jan23
Diskutér

Odeslat příspěvekod CZ4R 2. 11. 2020 00:32

Má někdo povědomí o benefitech u premiového účtu RB? Uvažuji nad RB a ČSOB. Co ocením je pojištění, salonky a pozvánky na akce (až to bude možné)...
CZ4R
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 2. 11. 2020 01:02

Pozvanky na akce? Tak jdi k novinarum a budes chodit na rauty :-)
proletáři všech zemí…
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 11. 2020 04:53

Dle mých zkušeností a zkušeností kamarádů velmi záleží na osobním bankéři. Ten dostává vstupenky na různé akce, které přiděluje svým klientům dle toho, jak moc vřelý vztah (tedy jak moc z nich případně kápne) s nimi má.

Krom toho má ale ČSOB občas nějaké "veřejné" akce, na které chodí pozvánky přes newsletter, ale i tady může bankéř říct, že už není místo.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cz01 2. 11. 2020 07:10

ČSOB je celkově dobré, dobré cestovní pojištění, prodloužení záruky, jedno pojištění ze tří zdarma (odpovědnost, auto právo, internetové rizika), pojištění osobních věcí a karet a 4 vstupy salonky.

RB v závislosti na typu účtu Exkluzivní, nebo Prémiový různé benefity. Prémiový 2 vstupy salonky na jejich kreditku. Exkluzivní navíc neomezené salonky T2 v Praze a dle mě mnohem horší až špatně použitelné cestovní pojištění. RB jen kvůli T2 a multiměně, jinak slabota.
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 2. 11. 2020 14:32

Také mám ČSOB premium a jsem spokojený, bohužel cestovní pojištění teď není ta správná výhoda ale to se jistě změní a doufám, že brzy
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod mate59 2. 11. 2020 18:50

Z vlastní zkušenosti k cest. pojištění RB.Vše v pohodě,nic jsem neplatil,ochota,rychlost/hospitalizace v Turecku/.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod dalich 3. 11. 2020 11:20

Tak ono to není ani tak o pojištění od banky, ale od kvality asistenční služby a výše krytí/pojistných částkách. Cestovní pojištění v drtivé většině případů funguje naoprosto excelentně.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod xls 3. 11. 2020 12:37

S nějakým excelentním fungováním bych moc nepočítal. Dle mých zkušeností není problém si nechat nějaké drobné ošetření proplatit - ostatní si musí člověk na místě člověk sám zařídit.

Katastrofa pak s pojištěním od ČSOB nastala v Rusku při těžkém infarktu. Nejen že nebyli schopní nic zařídit, ale 4 dny jim nedřív trvalo, než kontaktovali ošetřujícího lékaře tady v ČR, aby rozhodli, jestli se na to vůbec pojištění vztahuje. Pak se k tomu stavěli tak, že nic nezajistí, neposkytnou žádné rady, jak postupovat a chovali se stylem "vy si dělejte, co chcete, my pak rozhodneme, jestli to proplatíme, nebo ne". Neschopnost spojit se s ruskou nemocnicí a poskytnout jí nějakou finanční garanci trvala týdny, já tam přitom volal bez problémů každý den, všechno jsem musel platit přes známe předem cash. Nakonec ošetřující lékař nedoporučil repatriaci letadlem, pojišťovna řekla, že pacient buď poletí, nebo ať se to zařídíme sami, tak jsme to riskli.

Jinak ještě pozor na to, že na asistenci jsou jen telefonistky (většinou Slovenky, pokaždé jiný člověk), které prakticky ničemu nerozumí (ani medicína, ani jazyky, ani zeměpis), za měsíc nebyli schopní a ochotní ani jednou poslat mailem ani jediné stanovisko, všechno jen přes sms nebo ústně, takže nemáte pro případnou obranu v ruce vůbec nic. Když jim něco pošlete mailem, co vyžadují (třeba lékařské zprávy), tak nikdy nic nepotvrdili, jen se až po pár dnech dozvíte, že to doktor viděl a nic.

Poučení z toho je, že je potřeba se spoléhat hlavně na sebe a známé.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod cz01 3. 11. 2020 12:47

Asi je moudré spoléhat se především na sebe a ne slepě na pojištění a podle toho se zařídit. Nicméně z popsané příhody bych zkusil volat na další pojištění (věřím, že zdejší osazenstvo má sjednaných více pojistek zdarma v rámci účtů) a viděl bych, zda jiná pojišťovna/asistenční služba nebude fungovat lépe.
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 3. 11. 2020 12:57

Ono těch pojišťoven jsou mraky, ale ty asistence budou tak 1-3. Daný člověk měl placené pojištění ČSOB, nic dalšího. Kromě toho si nedělám iluze, že by se nějak ty asistenční služby lišily a komunikovat s více by bylo nemožné, to by se z toho člověk zbláznil. Všechno je to o tom vybrat od klientů co nejvíc, za ošetření vyplatit co nejmíň, jako v každém byznysu.
xls
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků