Tak dneska jsem byl podat žádost, skoring prošel a teď budu čekat na korespondenci od spořky. Dle paní z gen. ředitelství souhlas s inkasem znamená přesně to, co jsem si myslel, tj. klasické inkaso měsíční splátky, a ne jak tady někdo psal, inkaso pro případ nesplácení. Přijde mi, že dotyčná pracovnice udělala při žádosti chybu a pak se to snažila zamluvit, protože mně paní říkala, že se do žádosti nemá vyplňovat číslo účtu, a pak to souhlas s inkasem nechce. (Paní také udělala chybu, ale hrdě se k ní přiznala, což je fajn.)
Podepisoval jsem pouze:
- smlouva o úvěru
- souhlas se zpracováním osobních údajů a důvěrných informací
- standardní informace o spotřebitelském úvěru
vše 2x (1 kopie byla pro mě - částečně pošle spořka po jejich podpisu)
To, že jsem nepodepisoval žádost mě trochu znepokojuje.

Btw, sama paní říkala, že systém spořky dost často nefunguje, např. v pátek skoring neprocházel.