Byl jsem dlouholetým klientem banky mBank.Internetové bankovnictví sice trošku graficky zastaralé,ale zcela přehledné a funkční.Výběry i vedení účtu zdarma,bez jakýchkoliv podmínek.Byl jsem spokojený,až donedávna....To,že banka zavedla poplatek za výběr z bankomatu,pokud kartou nezaplatíte alespoň 2000(nově je to myslím míň),bych ještě přežil,kvuli 29 korunám za měsíc se nezblázním,ale co už nepřežiji je nové IB ,jeho (ne)funkčnost a přístup banky ke klientům.
Nové IB je jedním slovem nepřehledná nefunkční spatlanina.Limity bezhotovostních převodů se pro mě zcela nelogicky nastavují v záložce "karty",v "nastavení" nelze nic nastavit,jedná se spíš o jakýsi info panel.Hlavně,že je na hlavním panelu pí*ovina zvaná mHra.Ta je vhodná možná pro děti do tří let a retardované jedince a nechápu jak může solidní banka vůbec něco takového vypustit.To se snad manažeři v Polsku snad víc napili,když toto vymýšleli.
Ale zpět k funkčnosti.Zadal jsem u svého mobilního operátora platbu inkasem,a v IB jsem řádně nastavil povolení k inkasu.Když jsem to po měsíci zkontroloval,inkaso nebylo ztrženo a na stránkách operátora jsem se dočetl,že inkaso bylo v bance zamítnuto z důvodu limitu.Inkaso bylo asi 200,- a limit v IB byl nastaven na 500,-.Nastavil jsem tedy inkaso znovu,ale problém se opakoval.Říkal jsem si,že je možná problém u mobilního operátora a inkaso nastavil,i k jiným službám.I tato byla zamítnuta.Inkaso prostě u mBank v novém IB nefunguje.Ve starém IB se mi toto nikdy nestalo a inkaso fungovalo naprosto bez problémů.Dobrá,říkal jsem si,budu tedy platit asi 5 služeb převodem,místo pohodlného inkasa.Ale už ve hlodal červíček odejít jinam.Ale přeci jen lenost zvítězila a já zůstal.
Účet jsme používali já a manželka,tak jsem chtěl,aby i ona měla svou kartu.Zašli jsme tedy na regulérní pobočku,ne mKiosek,s tím,že vypíšu nějaký papír,a karta bude na její jméno do týdne doma.Tam nám bylo sděleno,že pokud chceme ještě jednu kartu k účtu,že oni to vyřídit nemohou (na POBOČCE !!!!!) a že mám zavolat na mLinku.To už ve mě trošku vařila krev,ale inu dobrá zavolám tam.Zavolal jsem na mLinku,s tím,že chci kartu pro manželku.Pán na lince my sdělil,že je to možné,ale pokud chci druhou kartu zdarma,musí být manželka spolumajitel.Žádost nám zašlou poštou a s vyplněnými žádostmi máme zajít na POBOČKU k potvrzení totožnosti.To už si ze mě děláte p*del.To je takový problém mít ty žádosti na pobočce,kde by se vyplnili a zároveň ověřila totožnost.Jelikož jsem člověk klidný,dobře papíry my pošlete,zajdu na pobočku.Žádosti o spolumajitele a kartu jsme tedy vyplnili a vypadali se na pobočku.Tam nám na žádosti potvrdili totožnost a pán za přepážkou nám suše zdělil,že máme žádosti doporučeně odeslat do sídla mBank.To už jsem nevydržel.Slušně jsem pánovi sdělil,jestli by je nemohli žádosti poslat z pobočky a on odvětil,že není problém,že je odešle v nejbližší korespondenci.To celé se událo asi před půl rokem.Do dnešního dne jsem jediný vlastník účtu a karta pochopitelně nedorazila.
mBank NEVER MORE !!!
Dnes jsem podepsal smouvu s Equa.Výběry i vedení zdarma,IB naprosto v pohodě.
PS: Omlouvám se za mega dlouhej příspěvek,ale potřeboval jsem to někde vyzvracet.