Vyřízení sporné transakce - ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Tarwas 16. 2. 2015 00:33

Stala se mi nemilá věc, po 4 měsících po příjezdu z USA mi byla z kreditní karty u ČSOB stržena částka cca 2500kč od mýtného systému v USA, karta byla jedině použita u společnosti Hertz, kde jsem měl pronajaté auto, ale všechna mýta byla placena v hotovosti. Hertz do toho nevidí, z jeho strany byl pronájem uhrazen, na stránkách mýtné společnosti záznam neexistuje a na mail neodpovídají... Podal jsem spornou transakci na pobočce, tam mi řekli, že mají 30 dní na řešení... jsou to tři týdny, odpověď žádná... Ví někdo co pak? Dají se nějak dostat peníze zpět? Když platbu ohlásím jako neautorizovanou, tak musí banka vrátit peníze a ty si může vzít, až prokáží oprávnění platby?
Tarwas
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 16. 2. 2015 08:58

Celkem podrobně se to řešilo např. zde: http://www.mbank.cz/forum/thread,206536 ... kce,1.html
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků