Stránka 1 z 1

Vyřízení sporné transakce - ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 2. 2015 00:33
od Tarwas
Stala se mi nemilá věc, po 4 měsících po příjezdu z USA mi byla z kreditní karty u ČSOB stržena částka cca 2500kč od mýtného systému v USA, karta byla jedině použita u společnosti Hertz, kde jsem měl pronajaté auto, ale všechna mýta byla placena v hotovosti. Hertz do toho nevidí, z jeho strany byl pronájem uhrazen, na stránkách mýtné společnosti záznam neexistuje a na mail neodpovídají... Podal jsem spornou transakci na pobočce, tam mi řekli, že mají 30 dní na řešení... jsou to tři týdny, odpověď žádná... Ví někdo co pak? Dají se nějak dostat peníze zpět? Když platbu ohlásím jako neautorizovanou, tak musí banka vrátit peníze a ty si může vzít, až prokáží oprávnění platby?

Re: Vyřízení sporné transakce - ČSOB

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 2. 2015 08:58
od PatrikChrz
Celkem podrobně se to řešilo např. zde: http://www.mbank.cz/forum/thread,206536 ... kce,1.html