Kreditní karta Premia

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod _vpa 22. 5. 2016 17:59

Musíte rozlišovat mezi zablokováním karty, která je majetkem HC, výpovědi, která se dává v určitý okamžik a výpovědní lhůtou, která je platná podle nějakých podmínek. To že nějaký web něco zobrazuje, není důležité.
_vpa
Návštěvník

Odeslat příspěvekod pepisis 22. 5. 2016 18:04

Takže jak to tak čtu, tak jediný důvod, jaký se dá reálně reklamovat je ten, že zablokovali kartu ihned, ale v souladu se svými podmínkami měli až po obdržení dopisu. Výsledkem reklamace, ať již bude uznaná nebo ne, nebude reálně vůbec nic. Jen mi přijde, že tím pádem tím ztrácíme tak akorát čas.
pepisis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 22. 5. 2016 18:12

Tak kartu můžou dle obchodních podmínek zablokovat v podstatě kdykoliv, to je fakt. Ale tohle byla spíše sviňárna, jednak zablokovali kartu i klientům, kteří na úvěrovém účtu měli přeplatek a nyní se nemají jak k těm penězům dostat a vůbec ta akce moc seriózní nebyla - takhle se nechová slušná firma... Normálně by ti měla přijít výpověď, měla by být nějak rozumně zdůvodněna, měla by začít plynout výpovědní lhůta a teprve pak případně dojít k blokaci platebního prostředku (vlastně tady vůbec smysl nevidím - už by jim mohlo být celkem šumec, jestli je někdo bude dojit další dva měsíce nebo ne).

Každopádně nyní smlouva ve výpovědní lhůtě být ještě nemůže, nikdo z nás výpověď zatím nepřevzal.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod osobne2 22. 5. 2016 18:47

I vypoved zaslana emailem je pisemna vypoved. :pozor
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 22. 5. 2016 19:36

A jak se mailem posílá doporučená zásilka (případně do vlastních rukou)? :-)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod pepisis 22. 5. 2016 19:54

Freemantle: Já to chápu, taky se mi to nelíbí a mám tam svoje peníze, ke kterým se momentálně nedostanu. Jejich chování je min. neetické, nicméně reklamací v současné době ničeho reálného asi nedosáhneme. Spíše se mi zdá reálná reklamace za měsíc, pokud nepošlou poukázky. Protože v tomto případě můžeme reálně dosáhnout toho, že je pak dopošlou, pokud to opravdu bude v rozporu s podmínkami.
pepisis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 22. 5. 2016 20:34

fremantle píše:takhle se nechová slušná firma...

Zatímco slušný klient se chová tak, že si posílá sám sobě prázdné obálky na dobírku za desetitisícové částky, aby dostal maximum alespoň v poukázkách do Tesca :oboze .
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod charman 22. 5. 2016 20:48

Tomáš Marný píše:Zatímco slušný klient se chová tak, že si posílá sám sobě prázdné obálky na dobírku za desetitisícové částky, aby dostal maximum alespoň v poukázkách do Tesca :oboze .


To píše fakt ten pravý. Nejsou toto náhodou tvé starší příspěvky ?

Tomáš Marný píše:Fakt vynikající... Takže proč to při volbě "platba Alza kartou" na tuhle skutečnost neupozorní? Tak holt si ta ukradená 3% několikanásobně vynahradím na dobírkách...


To je nějaký rozdíl v platbě dobírky kartou od Cetelemu a kartou od Home Creditu ? Si to tedy nemyslí asi nikdo tady. Teda krom tebe. S Cetelemem je to vlastně naprosto klasická transakce že ? :D

Tomáš Marný píše:Jde platit nálepkou dobírka na počtě.


To toto "boha smajlíka" za tím příspěvkem a poučování fremantleho vzpínáš asi sám sobě že ?

Že ti to není trapné psát takové žvásty.
charman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 22. 5. 2016 20:57

Instituce si s klientem stanovila nějaká pravidla, v tomto případě v úvěrových podmínkách a slibuje, že za každou transakci vyplatí klientovi bonus 1 % z hodnoty transakce. To je pouze jejich rozhodnutí. Pokud si stanoví, že klientovi vyplatí stokorunu, že se postaví na hlavu, tak pořád budou takoví, co se budou na tu hlavu stavět i stokrát denně, ostatně to už tady v jiném vlákně psal xls.. viewtopic.php?f=316&t=1249494&p=11148099#p11148099

xls píše:Když banka stanoví pravidla, že ti za každý krok na hlavě, když se odstrčíš ušíma, zaplatí korunu, tak je to její nesmyslné rozhodnutí a ty na odstrkování ušima můžeš vydělávat. Je to sice totální nesmysl, ale je to jen plnění vzájemně dohodnutých nesmyslných podmínek. To kdyby ses odstrkoval rukama, tak to by bylo bezdůvodné obohacení.


Etické to být nemusí, ale vždy bude někdo, kdo si pravidla ohne k obrazu svému - když jsou už jednou napsaná. Jak si to banka uhlídá, tak ať si jasně vymezí nějaký "manipulační prostor", ale tohle nyní může říct u jakéhokoliv klienta, u něhož si myslí, že něco nadužívá... Třeba se jim nyní nelíbí každý, co si jen zajde na tu poštu jednou do měsíce zaplatit SIPO (a tam lze skutečně navěsit prakticky celé výdaje domácnosti, i splátku hypotéky) - proč by to neudělal, podmínky mu to umožňují. Nebo se ji znelíbí někdo, kdo si rekonstruuje koupelnu a v průběhu dvou měsíců utratí několik desítek tisíc na stavební materiál.

Ale to je vůbec zbytečné řešit, tady každý vidí věci jen černě nebo bíle - parádní příklad ve vedlejším vlákně o asketickém životě, kde každý mluví jen o tom, že jediná správná cesta je hypotéka a druhý tábor, že to je otročina, každý si mele jen tu svou...

Tak vás tady nechám se v tom vrtat... :-)
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod osobne2 22. 5. 2016 22:26

drkarel píše:A jak se mailem posílá doporučená zásilka (případně do vlastních rukou)? :-)

Taková podmínka dána ale není. Slovní spojení doporučená zásilka (případně do vlastních rukou) se ve smluvní dokumentaci vůbec nevyskytují. :pozor
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 23. 5. 2016 04:38

Pak si zavolej toho kolegu, co umí číst. :-)

-- 23. 5. 2016 05:47 --

Musím se TM zcela mimořádně zastat. Netvrdí, že on se chová eticky, a je jasné, že my zrovna standardní klienti nejsme a naše "nákupní" chování je "za hranou". To, co se některým stalo, se dalo dříve či později čekat, takže moc nevidím důvod se rozčilovat. A toto bych řekl, že bylo obsahem sdělení TM.

Nevím proč, ale u bank mi moje neetické chování ani nevadí. Nejspíš to bude tím, že si začaly. :D (BTW, existuje cosi jako etický kodex bank, a banky si ho nejspíš nepřečetli úplně důkladně.)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod osobne2 23. 5. 2016 05:25

Standardní klienti? Nákup za hranou? :-)
Vždyť děláme jen to, na co nás sami nalákali, na bonusy.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod paty07 23. 5. 2016 07:44

Za nákupy a ne za posílání zásilek sám sobě ;)
paty07
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 23. 5. 2016 08:07

Kdyby o ty naše nákupy stály, tak stačilo bloknout daného obchodníka,apod. Jejich řešení je nestandardní, dětinské a staví společnost Home Credit k těm největším odpadům ve finančním sektoru v ČR.
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan.za 23. 5. 2016 08:31

Prosím o radu/doporučení: kartu mám "teprve" od prosince a ve světle aktuálního dění nevím, jak mám teď utrácet, aby mi vydržela co nejdýl?
jan.za
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků