Kreditní karta Premia

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jasno1 23. 5. 2016 15:58

Souhlasil bych s fremantle, že nic není černobílé.
Úplně košer způsob ukončení smluv to není, obzvlášť ve srovnání s ukončováním smluv u jiných institucí. Na druhou stranu si dali tu práci s najitím těch "ošklivců" co využívali kartu na maximum a nemění kvůli nim (zatím) podmínky ostatním. Mimochodem zajímalo by mě kde si stanovili tu hranici "zneužití".
Normální klient dostane možná 1 stokorunovou poukázku za měsíc a více než stokorunu utratí za vedení karetního účtu a úroky.
Máte někdo zkušenost s vracením přeplatku na kartě? (Možná někdo kdo kartu využil jen k nákupu na CZC a vratku si nechal vyplatit)
Jinak se mi daleko více než po této kartě bude stýskat po Citi.
jasno1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod S474N 23. 5. 2016 17:10

fremantle: nebo historicke data. Predstav si, ze existuji lide, kteri nemaji zadne prijmy, ani miliony na uctech konkretni banky a i presto dostanou kreditky se statisicovymi kreditnimi ramci.

Nicmene tu resime uplne nesmysly, dulezite je, co udelal HC klientum.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eR99 23. 5. 2016 18:20

Dnes jsem měl relativně dlouhý hovor s pracovnicí informační linky (přeci jenom Premia byla "zlaté vajíčko"). Snažil jsem se z ní dostat co nejvíce informací ve stylu, co bylo špatně a jak je potřeba kartu používat, aby nebyla zrušena. Bylo mi řečeno, že mi mezi transakcemi chybělo více účelových transakcí (potraviny, drogerie, výdaje na dopravu, oblečení, restaurace, apod.). Říkal jsem, že se klidně polepším a občas ČP něčím proložím, případně ČP úplně vynechám :-) Výpověď, je však v tomto případě nevratný děj. Prý mám zkusit zažádat o kartu v budoucnu opět. O doposud nasbírané bonusy se prý bát nemusím. Koncem června budou vyplaceny.

Nevím tedy, jestli má smysl psát nějakou reklamaci. Na příslušný paragraf ve VOP, podle kterého mi byla karta vypovězena mi však dokázat neodpověděla. Pouze po odmlčení konstatovala (a poté několikrát opakovala), že na to mají "právo" (Rudé?)...
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod avathar 23. 5. 2016 18:25

Hezký.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 23. 5. 2016 18:35

Já neměl účelovou transakci dosud ani jedinou. No, mohl bych změnit od příštího týdne nákupní chování a dočerpávat až v neděli.

Každopádně díky za info, eR99.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod deepman 24. 5. 2016 06:47

eR99 píše:Snažil jsem se z ní dostat co nejvíce informací ve stylu, co bylo špatně a jak je potřeba kartu používat, aby nebyla zrušena. Bylo mi řečeno, že mi mezi transakcemi chybělo více účelových transakcí (potraviny, drogerie, výdaje na dopravu, oblečení, restaurace, apod.).


Pokud by byla toto pravda, nevím, kolik účelových transakcí měsíčně by si představovali. Poštu jsem otočil měsíčně 4x (měnil jsem i finanční částku dobírky) a dále jsem měl více jak 20 plateb právě za pohonné hmoty, oblečení, jídlo, zábavu... a přesto mi kartu zrušili.
deepman
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 24. 5. 2016 07:15

Pokud by to neměla být jen laciná výmluva, tak by úvěrové podmínky jednoznačně definovaly pojem "účelové transakce" a vymezily kolik čeho si klient "musí" nakoupit, aby mu kartu svévolně nevypověděli...

Oni budou úplně spokojení, když tam bude mít klient jen jednu transakci, ale jejich představa je, že po nafasování kreditky vběhne do prvního apple storu a koupí si nový telefon, který bude splácet minimálně nejbližší 2 roky... To mu za "odměnu" rádi tu stokorunovou poukázku pošlou (takovou hroznou ztrátu jim pokryje 2 měsíce naúčtování vedení úvěrového účtu).
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod charman 24. 5. 2016 10:03

eR99 píše:Prý mám zkusit zažádat o kartu v budoucnu opět.


Tak jako zkusit to můžeš. :D Ovšem úspěšnost minimálně několik měsíců po výpovědi tipuji na 0%. (že by neměli v Home creditu něco jak - black list) Jsi to tedy nemyslím.

eR99 píše:O doposud nasbírané bonusy se prý bát nemusím.


Po tom co dokázali s okamžitou blokací karty a zdůvodnili tu výpověď jedním emailem "o ničem" před tím a nejsou schopni to stále řádně zdůvodnit, (odkazem na VOP či konkrétní větou né nic neříkajícím - nejsou využívány pro účelové transakce) tak se bojím velice, že to bude podobný "příběh". Bát se přestanu až budou na poště. :D

eR99 píše:, že na to mají "právo" (Rudé?)...


No a pokud je nepošlou, tak to zdůvodní přesně jak jsi napsal. (čili ničím)
charman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Zuzana Bienvenu 24. 5. 2016 10:17

Dobrý den,

dovolte mi uvést na pravou míru některé informace, které se vyskytly v diskusním fóru. Důvod, který vedl k blokaci karty a vypovězení smlouvy, je jednoduchý. Transakce, které uživatelé prováděli, nesloužily k pokrytí běžných finančních potřeb. Nešlo o platby kartou za účelem pořízení zboží a služeb, ale o spekulativní transakce. Karty byly zablokovány v souladu s úvěrovými podmínkami (konkrétně § 5, Hlava č. 4), případné přeplatky klientům na základě jejich žádosti bez poplatku vrátíme. K blokaci karet jednotlivců jsme přistoupili proto, že jsme nechtěli prozatím přistupovat k plošné změně podmínek programu a k tomu, aby na spekulativní přístup jednotlivců dopláceli všichni klienti.

Děkuji za pochopení. Zuzana Bienvenu, mluvčí Home Credit
Zuzana Bienvenu
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod olaf3788 24. 5. 2016 10:23

Tak ka uz mam doma vypoved na papire a 2 mesicni lhuta bezi odedneska. Jen nechapu ze me pisou, ze ke dni odeslani dluzim 60065kc a castka je dale urocena az do splaceni. Pritom na karte mam 18kc, tak i kdyz zapocitam poplatek, tak by snad melo stacit zaplatit 60031kc
olaf3788
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 24. 5. 2016 10:24

"případné přeplatky klientům na základě jejich žádosti"? To bude asi nějaký překlep, ne? Vy ukončíte smluvní vztah a nevyrovnáte závazky?
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Zedna1 24. 5. 2016 10:37

Ted jsem na infolince zjistoval jak je to s preplatkem na zablokovane karte a na zaklade zadosti (staci zavolat na infolinku) zaslou preplatek na adresu zacatkem pristiho mesice. Predpokladam tedy, ze to prijde slozenkou.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod charman 24. 5. 2016 10:55

Zuzana Bienvenu píše:případné přeplatky klientům na základě jejich žádosti bez poplatku vrátíme.


Až mi slza ukápla. Dokonce bez poplatku. Hm. Tak to čumím jak puk. To jste se tedy "vytáhli". Já bych tam dal minimálně litr poplatek za každou vrácenou pětikorunu ať tu bandu z finfóra řádně vytrestáte. :D :D :D
charman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Korzaik 24. 5. 2016 11:25

Nejsem klient, tak se mi to nechce hledat, ale odcitujte prosím někdo ten § 5, hlava č. 4, když nám tu magistra nedala odkaz, díky.
Naposledy upravil Korzaik dne 24. 5. 2016 11:31, celkově upraveno 1
Korzaik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod charman 24. 5. 2016 11:30

Hlava 4. Smlouva o platebních službách – používání kreditní karty (dále jen „karta“)

§ 5 Můžeme Vám zablokovat nebo jinak omezit či zrušit právo na používání karty (např.nepovolit
provedení transakce – čerpání úvěru), a to i bez Vašeho souhlasu, zejména v těchto případech:

• pokud porušujete své povinnosti vyplývající ze smluvního vztahu s námi a/nebo z právních předpisů,
• z důvodu snižování úvěrových rizik v souvislosti se zamýšleným snižováním úvěrového rámce,
• pokud nám v důsledku používání karty hrozí vznik škody,
• pokud jsou pochybnosti o Vaší solventnosti či serióznosti,
• pokud nastaly jiné závažné důvody, např. provozní, vyplývající z omezení či ukončení
našeho smluvního vztahu s bankou, která zajišťuje zúčtování transakcí provedených využitím platební funkce karty (dále jen „banka“), apod.
• z důvodu bezpečnosti platebního prostředku, zejména při podezření na neautorizované nebo podvodné použití platebního prostředku.

Transakcemi se rozumí všechna použití karty uvedená v úvěrových podmínkách.
charman
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků