Kreditní karta Premia

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod mirage7 24. 5. 2016 12:36

Hlavne tiskova mluvci zapomela zminit, co bude s poukazkami za bonusy v obdobi pred zablokovanim karty.
mirage7
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 24. 5. 2016 12:41

Tak, když se už tak vehementně odkazuje na úvěrové podmínky, tak je poslat musí. Moc na výběr nemají...

Řekl bych, že je to už celkem zbytečné řešit, nějak to už dopadlo a třeba je za nějaký rok podojíme zase u jiné akce.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod xls 24. 5. 2016 14:05

Berte to tak, že to je kdo s koho. Část vydělává na prémiích, další část se nechala zlákat "výhodností" karty, je v dluhové pasti a platí lidový úrok 26,28 %. Proto ty podmínky nezmění, potřebují lidi na něco nalákat.

S tou novou regulací poplatků z karet a poskytování úvěrů jim stejně moc pšenka nepokvete. Kellner by mohl rozšířit byznys o něco poctivějšího, než je lichva, třeba o organizování prostituce.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 24. 5. 2016 15:53

Aha, takze se jim nechce menit program a zaroven asi chteji, aby to vypadalo "supervyhodne", tak schvalne nechavaji bonusy "AZ" 2400 Kc mesicne. Problem nastane, kdyz na to ovsem nekdo dosahne, takovy klient je potom nezadouci. Nedoruci se mu vypoved, ale zablokuje se mu karta a nekomunikuje se. Zajimave jednani.

Takze na brzkou shledanou v televizi.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 24. 5. 2016 16:40

Zajímavé. A já si říkal, proč prostě nezmění podmínky. Například Citi upravila "Program výhod" několikrát a lidi se přizpůsobili. Tady jde jen o to nalákat na zajímavé bonusy a pak si ponechat platící ovce. Inu slušná firma. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 24. 5. 2016 16:46

S474N píše:... tak schvalne nechavaji bonusy "AZ" 2400 Kc mesicne.

Ta hodnota bonusů až 2400 Kč měsíčně je dána kde?
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 24. 5. 2016 17:04

@osobne2
max. limit platby je tam 60 000 Kc/tydne ==> krat 4 tydny = 240 000 Kc/mesicne a z toho 1% dela 2400Kc bonusu
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod olaf3788 24. 5. 2016 17:16

V 2mesicnim cyklu ti to hodi jeste tyden navrch takze 5400:2= 2700kc mesicne
olaf3788
Návštěvník

Odeslat příspěvekod osobne2 24. 5. 2016 17:53

Jo díky za vysvětlení.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod XRPD 24. 5. 2016 18:59

• pokud nám v důsledku používání karty hrozí vznik škody...tedy pokud bychom měli vyplatit premie
• pokud jsou pochybnosti o Vaší solventnosti či serióznosti...seriozní lidé nechodí přeci na Finexpert a už vůbec ne na poštu.
Kdyby se tu jen jemně naznačovalo, produkt by využívalo "na maximum" jen pár lidí, ostatní jen rozumně. Teď už to byly stovky, tak to utnuli. Zuzaně Bienvenu tímto děkuji, snad se někteří poučí. Zuzano, můžete nám prosím naznačit, jak často probíhá hodnocení, zda klient provádí "nestandardní" operace. Děkuji.
XRPD
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 24. 5. 2016 19:16

Poměrně zajímavá bude mentální úroveň pracovníků HC, protože nejsou schopný si ani přečíst vlastní podmínky:
Hl.13 § 4: Výpověď nebo odstoupení od smlouvy Vám doručíme formou doporučené zásilky (popř. doporučené zásilky do vlastních rukou). Pokud si zásilku nevyzvednete do 10 dnů od jejího uložení, považuje se poslední den této lhůty za den doručení. To platí i v případě, že jste se o uložení zásilky nedozvěděl(a) (tzv. fikce doručení).

Takže jejich snaha ušetřit dvacku na poštovném za doručenou zásilku je sice chvályhodná, ale jestli to rozesílají obyčejným dopisem i s výzvou na úhradu nesmyslných částek všem, tak tak rozporovat platnost takové výpovědi bude jednodušší než zaplatit dobírku. Bude ještě sranda.

Z druhý strany pošta taky perlí, ve schránce mezi reklamou jsem teď našel i zásilku doporučeně do vlastních rukou. To je ale naštěstí jen karta, tu mohla banka poslat i obyč.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 24. 5. 2016 19:51

Tak ta výpověď obyčejnou poštou, u které ani nelze dokázat, že byla doručena (a prakicky teda ani nemusela nikomu z nás výpovědní lhůta začít běžet) je fakt zlatej hřebíček... Hlavně, že mi nedávno zasílali při žádosti o navýšení úvěrového rámce zamítnutí doporučeně.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod eR99 24. 5. 2016 21:39

Solventní společnost (po tomhle excesu mezi ně cirkusový soubor Home Credit určitě nepatří) se u špatně nastaveného procesu zachová jako férový smluvní partner a jako např. dříve Citi Bank sníží výši měsíční vratky z 2000 Kč na 1000 Kč, zruší vratky ze SIPO, apod.

Rozhodně jsem na straně jedinců, co se kartu snažili využít naplno a dařilo se jim KK ukočírovat a proměnit v nástroj na kačku navíc.
Home Credit si dokáže na sebe vydělat. Jedinců se spotřebitelskými úvěry či držiteli KK, co jim to ujelo, mají habaděj. Zastávání se Home Creditu zde na fóru a pokus o jakési moralizovaní se mi hnusí.
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 24. 5. 2016 22:02

Tak ona tahle KK byla do určitýho momentu dobrá tak na vyinkasování vstupní prémie a pak, jak radila operátorka, že může ležet bez používání a poplatků v zásuvce. Málem jsem ji zrušil, než se objevily její skryté přednosti. Proto mi nakonec i to zrušení zase moc nevadí, pokud by proběhlo normálně.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 25. 5. 2016 05:47

Ano, tak to bylo a nelze tuto skutečnost opominout. Já jsem dokonce KK v prosinci vypověděl a v únoru znovu založil...:)
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků